-
GAMEPOD.hu
PlayStation 3 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL:
Új hozzászólás Aktív témák
-
DM-Fan
nagyúr
válasz rocket #29250 üzenetére
"Sajnos kapasbol ez mar user errorral indult tortenet, minden termeket ki kell probalni 72 oran belul, megha ajandek akkor is."
Így van, sőt, ha ajándékról van szó, akkor még inkább, mert annál cikibb nincs, mint mikor egy ajándékba adott készülék nem működik!
Az előny itt egyébként a netes vásárlóé, aki 8 napig állhat el - ráadásul akár ok nélkül is - a távollevők közti szerződés szabályai miatt. Ez tudtommal most december 1-jével csökkent 5 napra, de tervben van, hogy kitolják 15-re, ha minden igaz.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
rocket
nagyúr
válasz DM-Fan #29251 üzenetére
Es a kiprobalas nem azt jeleneti, hogy bekapcsoljuk 3 masodpercre mukodik-e
Pont a PS3 tulajok tudnanak meselni a ~30 percig mukodo Blu-ray olvasos szeriarol (jol remlik a 40GB-os FAT nyito keszlete volt), ami pont karacsonyi szezonra esett, abban az evben Magyarorszagon is sok konny hullt a karacsonyfa alatt, meg utana jopar hetig amig mukodo gepet varazsolt a mai nap slager cege a Sony beloluk.
Valaki ajandekot kap a szeretteitol, es esetleg nyitva a doboza biztos nem az jut eszebe ,hogy valami hasznalt termeket kapott, de ha meg igyis lenne sokkal fontosabb mukodjon, mint hogy akar hetekig is nelkulozni kelljen, es bambulni a falat unnepek alatt.
Szoval aki olvassa ezt, meg talan nem keso a konnyeket, es a felesleges idegbajt ami ezzel jar megelozni
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
DM-Fan
nagyúr
válasz rocket #29253 üzenetére
Erre ez a kedvencem.
Aszondja:
"-Mi lesz az első dolga, hogyha hazamegy?
- Hát eldugom a szekrény mélyére, majd csak szenteste vesszük elő."Istenem! Aztán majd csodálkozik, hogy ha nem megy a szar hulladék, belépő LCD paneljének a fele, megy vissza a boltba, ott meg elküldik melegebb éghajlatra, hogy mit akar másfél hónappal a vásárlás után. A Samsung-nál meg majd pöcsölnek a javítással 2 hónapot, mert mindenki akkor fogja vinni a karácsonyi ajándéknak szánt, hibás TV-t javításra.
Nagyon sok ember nem gondolkodik. Meg sorban állnak azért a szar LCD-ért 80 eFt-ért, mert az látja, hogy "fullhádéj, meg 94 cm". Ha kicsit is olvasna a témában láthatta volna, hogy még 10 eFt-ot kellett volna hozzácsapnia és kapott volna ugyanott, ugyanúgy akcióban 90 eFt-ért egy 106 cm-es Panasonic 42C3 belépő HD-Ready plazmát, ami minden létező tekintetben porrá zúzza ezt a szar Samsung-ot, amit kb. azért nyomtak ennyire a nyitóakcióban, mert a kutyának sem kellett, annyira szar. De hát itt sem azok álltak sorba, akik konyítanak a témához is valamit. Csak ilyenkor elgondolkozom, hogy tényleg ekkora anyagi gondban vannak az emberek, mint amilyennek beállítják. Az LCD TV tényleg létszükséglet, ha meg "csak nyócvanezer" akkor meg pláne!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Gebriel #29256 üzenetére
Szerintem se menjünk bele, mert ugyanarról a törvényi paragrafusról beszélünk, azt meg nem szokás részekre szedni, mert úgy értelmét veszti, még az sem mindegy, hogy a vessző hol van benne, nemhogy elhagysz fél mondatot. Félig sosem idézünk paragrafust, te ezt tetted, meg is változott az értelme, de ettől még nincs igazad!
Get Moded!
-
Gebriel
veterán
válasz DM-Fan #29257 üzenetére
Azt hogy Te mit mondasz, hogy kinek van igaza magasba lesz@rom.
Nem rajtad múlik, hál' Isten hanem rajtam, hogy az adott garanciális feltételeket ezek alapján pontosan elvégzik. Így kettőnk közt Te vársz a termékre több mint 15 napot nekem meg kicserélik.
Innentől kezdve mondhatsz Te bármit, hülye leszek elfogadni mert csak rosszabbul járnék.Az hogy mennyit írtam le egy paragrafusból másodjára pont nem érdekel mivel a tartalmilag ugyan azt néztem.
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz Gebriel #29258 üzenetére
Jól van, akkor menj a saját fejed után, én meg arra teszek magasról, csak másnak ne tanácsolj hülyeséget! A jogot meg ne erőltesd, mert nagyon nem megy, ahhoz kicsit több jogérzék kéne! Ha ugyanazt a paragrafust nézed (igen, azt nézed), akkor meg ne magyarázd félre, mert rohadtul nem az van odaírva, amit állítasz!
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
szasanyi
félisten
Hoppá...! Nocsak, minő pár-beszéd és jogász gyorstalpaló alakult itt.
-
Gebriel
veterán
válasz DM-Fan #29259 üzenetére
Inkább Te maradj csöndben mert ilyen emberek miatt mint Te aki közösségi fórum olyan hülyeséget mond mint a garanciajegy elhagyása utáni teendő félre vezetsz jó pár embert.
A jogot meg ne erőltesd, mert nagyon nem megy!
Nem leírtam?
Innentől kezdve mondhatsz Te bármit, hülye leszek elfogadni mert csak rosszabbul járnék
Azért meg, hogy csak szurkálódj már csak téged alacsonyít le.Nehéz neked felfogni, hogy a legfeljebb -en volt a hangsúly nem a törekedni kell arra Ha nem törekszik elállok....tehát kicseréli. Ha van olyan termék megteszi, ha nincs és nekem nincs olyan ami tetszik vissza adja a pénzt. Engedni sem engedem a szervizelés lehetőségét. És pont ezért nem is szervizelnek már nagyon sokan hanem cserélnek.
Legyen az SONY, LG stb Sokkal olcsobb a gyártási előállítás mint elbukni a teljes vételárat.
Miért olyan nehéz ezt felfogni[ Szerkesztve ]
-
ldave
félisten
Szerintem folytassátok privátban, nem hiszem, hogy a többséget ennyi hozzászólás után még érdekli a téma, ha mégis akkor elnézést.
A Slime draws near! Command?
-
DM-Fan
nagyúr
Csak okulásképpen, fogyasztóvédelem honlapja, itt a lényeg:
"A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a terméket 15 napon belül, aránytalan kényelmetlenség okozása nélkül kijavítsa. E 15 napos határidő nem értelmezendő szorosan, indokolt esetben több időt is igénybe vehet a javítás. A bírói gyakorlat mind a kicserélés, mind az elállás iránti igényt - kijavítható hibánál - általában abban az esetben tekinti alaposnak, ha a hiba gyakran ismétlődik, a javítások ellenére hosszabb időn keresztül fennáll, vagyis a sorozatos javítás sikertelennek bizonyul, és így a jogosultnak huzamosabb időn keresztül kényelmetlenséget, időveszteséget okoz.
Amennyiben a forgalmazó elzárkózik a jótállásból eredő kötelezettségei elől, eljárás lefolytatása végett forduljon a lakóhelye szerint illetékes békéltető testülethez, illetve az illetékességgel rendelkező regionális fogyasztóvédelmi felügyelőséghez."
Illetve egy idei origo-s cikk ide vágó része:
"Ugyanakkor a fogyasztóvédelmi jogszabály ezen túlmenően már rendkívül megengedő: csupán azt írja elő, hogy törekedni kell a 15 napon belüli javításra, de ha ez mégsem sikerül, akkor sem éri semmilyen retorzió a gyártót vagy a forgalmazót. Egyes gyártók Magyarországon, mások valamelyik szomszédos országban végeztetik a javításokat, ez utóbbi csak azért hátrányos, mert a laptop oda- és visszaszállítása (ami amúgy a forgalmazó költségére történik) is növeli a szervizelés idejét néhány nappal.
Túlságosan elhúzódó javítás esetén a vásárló kérheti a laptop cseréjét, ha pedig ez nem oldható meg, visszakérheti a vételárát. Ugyanakkor nincs sok fegyver a vásárló kezében, ha nem sikerül megegyezni a bolttal vagy a gyártóval. Meg lehet próbálkozni azzal, hogy békéltető testület elé viszik az ügyet, de egy ilyen tanács csupán segédkezhet a felek közti megállapodásban, senkit nem kötelezhet semmire. Végső esetben polgári peres úton követelhető a készülék vételára, de ezt jelentős költségei miatt tényleg csak legvégül érdemes választani."
Ennyit arról, hogy mennyire van joga/értelme az embernek asztalt verni a 15 napos javítási idő elteltével. Pontosan ugyanezt írtam/írtuk végig.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
Gebriel
veterán
válasz DM-Fan #29268 üzenetére
Ennyit arról, hogy mennyire van joga/értelme az embernek asztalt verni a 15 napos javítási idő elteltével.
Akkor lép életbe a szavatosság. [link]
És Sakk-Matt.
Nem neked. Hanem a forgalmazónak. Ha ilyenkor belekötnek valamibe akkor ott már rég rossz híre van annak a márkának vagy annak a terméknek.
Még egyszer alapól nem a javítást hanem a cserélést kell kérni és akkor nincs ilyennel gond.[ Szerkesztve ]
-
cudarz
tag
válasz DM-Fan #29255 üzenetére
Az utolsó mondatoddal el is indíthattad a következő flamet, LCD vs Plazma, pont ez megy most az új Philips TV tesztjének hozzászólásai közt. Én erre csak annyit mondok, hogy az én LCD TVm (tény hogy nagyon drága volt) veri az összes plazmát, amit annyira éltetsz. Ja és ha szerinted a sok száz ezres LCD TVk csak létszükséglet kategóriába tartoznak, akkor nagyon el vagy tévedve.
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz cudarz #29270 üzenetére
Nem indítottam semmilyen flame-et, jelen sem vagyok azon topicban, tényt közöltem, miszerint az a konkrét akciózott Samsung LCD egy kalap szar. Aki ezzel vitatkozik, az nyilvánvalóan nem ért a TV-khez.
"Én erre csak annyit mondok, hogy az én LCD TVm (tény hogy nagyon drága volt) veri az összes plazmát, amit annyira éltetsz."
Na, látod, ez a flame keltés. Nem általánosságban beszéltem az LCD-kről. Egyébként kíváncsi volnék arra a csúcs TV-re.
"Ja és ha szerinted a sok száz ezres LCD TVk csak létszükséglet kategóriába tartoznak, akkor nagyon el vagy tévedve".
Miről beszélsz? Hol olvastál ki ilyet a HSZ-emből? Ja, ha nem érted az iróniát, azzal nem tudok mit kezdeni.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
supercow
őstag
Vettem gameshop.hu-tól egy PS3 gépet, akkor most nincs ez a Sony garanciám? Asszem nincs kitöltött Sony-s fecni, csak egy nyomtatott garanciajegy. Nem tudom megnézni, már itthon vannak a gyerekek, nem lehet elővenni Majd megnézem a papírokat este.
In nomine Pasta, et Fusilli, et Spaghetti Sancti. Ramen.
-
Def26
félisten
Méltányossági gari mit is jelent pontosan?
Egyébként ahogy nézem amit Gabi linkelt, ott szerepel media markt is. Tehát ha ott veszi meg asszony a gépet kap rendes garit is mellé.
Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,
-
madgie
titán
Nekem egy külön jótállási jegy van, szériaszámmal feltüntetve (tehát nem csak blokk), amire rá is van írva, hogy ha gond van, vigyem a hivatalos szervizbe (ahol majd elhajtanak?)
Más: azért rendesen ghost-ol a plazmám a konzoltól, például a GT5-ben a kerekek kopásjelzőjét jó sokáig mossa kifelé
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz supercow #29274 üzenetére
Rá kell kérdezni náluk, hogy csak bolti garancia van-e a gépre, avagy gyári is!
Def26: A méltányossági garancia csak a gyári Sony garanciás gépekre jár, amelyekhez szabályszerűen kitöltött Sony garanciajegyet ad az arra jogosult bolt. A csak bolti garanciás gépekhez ez nem jár. Azt jelenti, hogy az 1 év alapgarancia leteltével még további 2 évig biztosítva vagy. Ha ebben a további két évben elromlik a géped, akkor 16.500 Ft befizetése mellett kicserélik a géped egy refurbished (felújított) példányra, a régi leadása mellett. Teljesen mindegy, hogy mi a hiba, így lehet meghajtóprobléma, elszállt alaplap, stb. Az első 1 évben a javítás díjmentes.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
-
DM-Fan
nagyúr
válasz cudarz #29284 üzenetére
És ez miért szólna az LCD TV ellen? Írhattam volna azt is, hogy 90 eFt-os plazmáért sorban állni is ugyanolyan "létszükséglet", miközben az emberek arról sírnak állandóan, hogy még a vízdíjat is nehezükre esik kifizetni. Ja, de 80-90 eFt-os TV-t venni nem esik nehezükre, csak mert akciós, ugye?
Ennyi volt a mondandóm lényege, ha még nem nőttél fel ahhoz, hogy értsd az iróniát, az a Te bajod! Véletlenül sem flame-nek szántam, hiába próbálod annak beállítani. Egyébként ha már itt tartunk, mutass rá, hogy mikor írtam valaha is LCD vs plazma vitatopicba! Soha a büdös életben nem mentem bele ilyen vitába, sőt még a plazmatopicban is beleírtam az #1. HSZ-be, hogy nem is vagyok hajlandó ilyesmibe belemenni, mert valakinek lehet az egyik szimpatikus, valakinek lehet a másik, az ő dolga. Ha megkérdeznek, akkor elmondom a véleményem és rávilágítok, hogy szerintem miért jobb egyik, mint a másik, pont. De engedtessék már meg elmondanom, hogy a szarrá akciózott 80 eFt-os LCD egy szar és hogy 10 eFt-tal többért nagyságrendekkel jobb TV-t kaphatott volna az illető.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
madgie
titán
válasz DM-Fan #29281 üzenetére
No-no, kalibráltam én tavaly olyan Samsung közép/felsőkategóriás modellt, ami ugyanígy ghostingolt. A Panák nem, az kétségtelen.
szerk: nem feltétlenül sz*r az a 80k-s LCD, legalábbis láttam már olyan LED-es 160 ezres Samsungot, aminek sokkal ratyibb volt a képe (konkrétan kalibrálhatatlan)
[ Szerkesztve ]
-
DM-Fan
nagyúr
válasz madgie #29287 üzenetére
A Panák is képesek ghost-ra valamennyire, de arra igen erősen rá kell játszani. Ezért mondjuk mindig, hogy a Pana ebben (is) a legjobb.
Hidd el, az a 80 eFt-os LCD szar, láttam magam is. A 42C3 köröket ver rá minden tekintetben (feketeszint, kontraszt, mozgásmegjelenítés, SD-megjelenítés, méret), annak ellenére is, hogy HD-Ready.
[ Szerkesztve ]
Get Moded!
-
madgie
titán
válasz DM-Fan #29288 üzenetére
Két 80k Samu belépő LCD-t láttam csak múlt héten (nem boltban), viszonyíts kérdése, tényleg sokkal gányabb az általam látott LED-es szutyok.
szerk: döglődik a hálóban a böszme CRT, nem kérdés, hogy oda LCD-t fogok venni. Nap, mint nap elalszik az asszony ,a tévé meg megy, ez egy ertéelnél katasztrófa lenne egy plazmánál. Tudom, be lehet állítani, hogy X idő múlva kapcsoljon ki, de az LCD elzümmöghet hajnalig büntetlenül. Ettől függetlenül a nappaliba nem bántam meg a plazmát.
[ Szerkesztve ]
-
Qbász
aktív tag
Na a tv plusz bolt témához nekem is van egy sztorim. Beballagtunk a helyi Euronicsbe lecsekkolni a tv-ket csak kíváncsiságból. Oda értünk a drága tv részleghez és ott láttam a következő esetet. 4 db tévén futott ugyan az a blu ray hogy össze lehessen hasonítani. Persze nem ment úgy kellett bekapcsoltatni. Na ekkor jött az arcon csapás. A 4 tv a következő volt. Egy 830-as sharp 810-es egy nem tudom milyen Philips és egy G20 panasonic. Örült a fejem hogy végre megnézhetem a g20 plazmát mivel sok jót hallottam róla meg plazmából eddig csak a v20-as plazmát néztem meg tüzetesebben de annak valamiért nem tetszett a képe(lehet kalibrálni kellet volna azt is). A lényeg az hogy a kedves eladó urak olyan szinten manipulálni akarják a vásárlókat hogy az valami embertelen. A G20 feketéje tej szürke volt. A 810-es Sharpot dinamikus színekre állították ami kb. semmire nem jó. A Philipsnek nem is láttad a képét, egyedül a legdrágább a 830-as Sharpon volt szép a kép. Gondoltam ezt így nem hagyhatom, neki álltam átrakni a tv-ket egységesen a gyári film módba, de az első tv után már csúnyán néztek rám majd le akartak támadni, inkább otthagytam őket a csudába. Ilyen pofátlansággal még a saturnban sem találkoztam. Lehet azért mert ott a tv részleg egy része agyilag zokni. Arra sem tudta a választ az egyik kis csávó hogy mi a különbség a 810-es és a 820-as Sharp között. Elkezdte magyarázni nekem hogy a nevében a 40 az a mérete meg egyéb ilyen sületlenségek. Végül azért csak találtunk egy értelmes eladót. Hogy legyen benne PS3-is. Az enyémet mikor átnéztük a dobozát a boltban hogy minden benne legyen, le ejtette a sügér eladó a kontrollerem. Nembaj legalább kaptam árkedvezményt plusz egy hét múlva egy új kontrollert.
Future Gadget #8 'Phone Microwave (name subject to change)'
-
-
ldave
félisten
Sharp TV-t vettem tavaly, nálam az volt a fő szempont, hogy monitorként is jól működjön, (mert a PC-m arra van rákötve, kicsi a szoba, nem férne el egy TV és egy monitor is) és akkoriban a tesztek szerint ez a tv típus volt talán a legalkalmasabb erre a feladatra.
A Slime draws near! Command?
-
DM-Fan
nagyúr
Úgy látszik mindannyiunk agya hibásan kódol, csak cudarz-é működik helyesen. Mindjárt vissza is adom a diplomáimat.
Get Moded!
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 3 Slim/SuperSlim 4.90 HFW, programokkal és 3 hónap garanciával eladó!
- 1 ÉV GARANCIA! PS4 FAT ÉS SLIM játékkonzolok ajándék játékokkal -konzol beszámítás ok!-
- Nintendo Game Boy Advance játékok
- Playstation 5 Slim 1TB + Spider-Man 2 + 8 hónap PS Plus Extra
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!