-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jester01
veterán
válasz emitter #1150 üzenetére
Segítség, megerőszakolták a függvényemet!
A temp az egy pointer lenne, tessék szépen kiírni a csillagokat.
Teljesen fölösleges minden hívásnál az egész táblát végigellenőrizni, hiszen elég csak az aktuális cellát vizsgálni.
És a harmadik: a hívás után közvetlenül van egy goto jatek; szóval sosem fogja figyelembe venni a temp kiszámított értékét, amit úgyis újraszámolsz. Ráadásul a maradt változót és a kiírást sem frissíted és a megjelölést sem szünteted meg.Jester
-
Jester01
veterán
curses verzió:
Meg kellene csinálni, hogy ne rajzolja mindig újra az egész képernyőt, mert hálózaton kicsit lassúJester
-
repvez
addikt
Lenne egy kérdésem.Van eza program [link]
Ez tud sok 3D-s objektumot konvertálni, köztük opengl directx és c/c++ ba is.Az lenne a kérdésem ha van egy 3d-s objektumom és átkonvertálom valamelyik nyelvre akkor azon kivül méd mit kellene a programba irni hogy a program jelenitse meg az objektumot.Remélem érthetö voltam -
c4-eXp
aktív tag
Na ezek a 3d-s dolgok nem úgy vannak, hogy egy nyelvre konvertálja a progi az objektumot. Ilyen, hogy pl. c++-ba konvertálok egy modellt, nincsen. Lehet viszont olyat csinálni, hogy X file-ba mented el. Ez a directx szabvány 3d-s file-formátuma. Ez azért jó, mert a directx tartalmaz olyan függvényeket, amelyekkel egyszerűen be tudod tölteni az X file-okat, és megjeleníteni. Opengl-nek nincsen alapértelmezett 3d-s file-ja, ha jól tudom. Tehát ott neked kell megírni hozzá a betöltő fv-t, vagy szerzel egyet, amit valaki más írt meg (sok ilyen van).
while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
-
emitter
őstag
válasz Jester01 #1153 üzenetére
Ne haragudj, de nem tudnád tételesen leírni, h hol mit kellene javítanom, mert igazából holnapra már kéne a működőképes progi, és én megpróbáltam kijavítani ahogy írtad, de csak rosszabb lett Felraktam a ''javított'' változatot.
szerk: a temp változót, amellyel a megjelölt/feltárt mezőket számoltam, az átláthatság és egyértelműség miatt átneveztem mezoszam-ra, és megszabadultam a lépésenkénti egyész pálya-vizsgálástól is, most még az újrarajzolás kihagyásán küzdök...
c4-eXp: zsír az aláírásod[Szerkesztve]
-
Jester01
veterán
válasz emitter #1156 üzenetére
Az aknaz lényegi része valahogy így kellene kinézzen:
for(i=0;i<max_aknak; ) //aknák véletlen elhelyezése
{
int dx, dy;
int cx, cy;
j=rand()%my; //az aknák koordinátája 0,my és 0,mx között lehet
k=rand()%mx;
if(mezo[j][k].akna==0) //ha az adott mezõn már van akna, nem rakunk oda
{
mezo[j][k].akna = 1;
i++;
for(dy = -1; dy <= 1; dy++)
{
cy = j + dy;
if (cy >= 0 && cy < my)
{
for(dx = -1; dx <= 1; dx++)
{
cx = k + dx;
if ((dy != 0 || dx != 0) &&
cx >= 0 && cx < mx)
{
mezo[cy][cx].szomsz++;
}
}
}
}
}
}
A feltárós résznél nem igazán értem, hogy akkor most miben mit számolsz, de úgy sejtem, hogy egy ilyen módosítással jó lehet:
if (mezo[x][y].mark == -1)
{
(*mezoszam)++;
} else {
mezo[x][y].mark = -1;
(*maradt)++;
}
És ez nem kell a hívás elõtt:mezo[j-1][i-1].reveal=1;
mezo[j-1][i-1].mark=-1;
mezoszam++;
A mezoszam felteszem a feltárt vagy megjelölt mezõket számolja. Vagyis az automatikus feltárásnál csak akkor kell növelni, ha nem megjelölt mezõt tárunk fel, hiszen az már egyszer meg lett számolva. Viszont ha már meg volt jelölve, akkor most töröljük a jelölést, hiszen tudjuk, hogy nincs ott akna. Emiatt azonban a maradt változót növelni kell. Amúgy ez a +1/-1 a mark esetén elég sok fejfájást okozott nekem. Mostmár nehogy átírd, de a többi helyen használt 0/1 jobb lett volna.
MOD: szöveg jó, kód rossz[Szerkesztve]
Jester
-
emitter
őstag
válasz Jester01 #1158 üzenetére
ezer köszönet!!! most már minden okés, remélem több számomra megoldhatatlan hiba nem fog felbukkanni...
akkor ha a screenshot alapján jól látom, linux alatt is tudtad futtatni a progit? mármint a színeket jól megjeleníteni? olyan üres téglalap-kurzort hogyan tudsz csinálni?
egyáltalán a kurzor méretén és láthatóságán kívül lehet még vmit állítani rajta? -
Jester01
veterán
válasz emitter #1160 üzenetére
Linuxon is fut, ha a windows konzol emulációs headerrel fordítom
A kurzor azért üres, mert a terminálprogi (rxvt) úgy van megírva, hogy ha elveszem a fókuszt akkor ilyen lesz. Konzolon pl nekem most sima alulhúzás van beállítva. Szóval azt nem az aknakeresõd állítja.Jester
-
emitter
őstag
válasz Jester01 #1161 üzenetére
király! megvan a félévi egyetlen 5-ös tárgyam és ez a prog
na szal természetesen tanárbácsi ötösre értékelte közös mnkánkat s mivel a zh-k is jók lettek, megvan a félévi jójegy
végre egy tárgy ami felfelé húzza az átlagom...
mégegyszer köszönöm minden fáradozásodat!
(azért remélem te is jót játszottál vele ) -
Gh0sT
addikt
Nah, belebarmolok ebbe a topicba egy szépet!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Remélem van olyan vállalkozó kedvű önzetlen emberke, aki rám tudna szánni néhány percet/órát.
A helyzet a következő: egy olyan programra lenne szükségem, ami megvizsgálná a képernyő felbontását, és ha az nem 1024x768, akkor kérdés nélkül átváltana erre a felbontásra. Hogy bonyolultabb legyen a helyzet, az eredeti felbontást el kellene tárolni valahol, majd később egy másik program lefutna és visszaállítaná azt.
Összegezve: két progira lenne szükségem
1. Megvizsgálja az aktuális felbontást és letárolja azt, majd ha ez nem egyenlő 1024x768-al, akkor átvált erre.
2. Visszaállítja a letárolt adatok alapján az eredeti felbontást.
Mindez felugró ablakok nélkül a háttérben kellene történjen. Az sem mellékes szempont, hogy mindez Windows 2000 és NT alatt kellene fusson.
Nagyon nagyon megköszönném, ha valaki megszánna és megírná a fenti programokat.Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.
-
emitter
őstag
akkor csak 1 év van köztünk
most kezdtem a BME-VIK-en (villanyszak), ráadásul német nyelvű képzésen vagyok
nem mondom h könnyű, de kb ilyesmire számítottam, nem ért túl nagy meglepetés
gondolom téged az infó szak érdekelne, (ezt azalapján gondolom, h ha jólláttam, nem 0 a prog tudásod )
Nálunk villanyon idén indult először C#, eddig Pascalt nyomtak (gondolom a kétszintű képzés miatt kötelező volt átállni így a XXI sz.-ban )
jövőre C++szal folytatjuk, aztán talán Java jön, ha jól értesültem
Villanyszakon nem tudom milyen a képzés, nálunk a német infósok is C-t tanulnak egyelőre ugyanolyan szinten, de mellette van még vmi más prog-szerű tárgyuk is
osztálytársam az Elte-re ment infóra, eddig nem sok örömöt lelt benne
aztmondta h van 6-féle matekjuk komoly! mindegyikből vizsga
és most 1. félévben még nem is tanulnak progot mindenesetre érdekes
Ha több infót szeretnél, ajánlom ezt a topikot: [link]
üdv:
Kristóf
mod: én is megkérdezhetem, hova jártál? akarom mondani hova jársz?[Szerkesztve]
-
c4-eXp
aktív tag
válasz emitter #1166 üzenetére
Nah, hát akkor még könnyen lehet, hogy egy egyetemre fogunk járni. Csak ahhoz még kéne írnom egy jó matek, meg fizika emelt szintűt. Eddig nagyon úgy voltam vele, hogy a BME-re szeretnék menni műszaki infóra, de most kicsit elbizonytalanodtam, mivel számításba jött a programtervező matematikus szak Szegeden. Az Eltére tuti nem jelentkezek, én is hallottam róla, hogy nagyon durva szinten nyomják a matekot, és hogy 1. évben szinte semmi programozás nincsen (részvétem az osztálytársadnak). Szóval még eléggé kétesélyes a dolog, pénteken megyek Szegedre nyílt napra, kíváncsi vagyok milyen kedvcsináló lesz ott.
Viszont ez tetszik, amit leírtál a BME-ről, pl. hogy már nem oktatnak Pascalt, hanem egyből a C#/C++ nyelvet nyomatják. Valamint a Java is jó, és ezek legalább olyan dolgok, amikkel tudsz is majd mit kezdeni később.
Egyébként az ELTE Radnóti Miklós Gyakorlóiskolába járok, nem rossz suli, bár inkább humán beállítottságú. Mondjuk azért a biológia, meg fizika tanárok elég jók. Most büszke is vagyok magamra, mert valszeg továbbjutok fizika oktv-n a 2. fordulóba. Te hova jártál?while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
-
Miracle
senior tag
válasz emitter #1166 üzenetére
osztálytársam az Elte-re ment infóra, eddig nem sok örömöt lelt benne
aztmondta h van 6-féle matekjuk komoly! mindegyikből vizsga
és most 1. félévben még nem is tanulnak progot mindenesetre érdekes
hat ehhez ha nem haragszol hozzaszolok mert egy elsoeves alapjan aki a beszamolo szerint azok koze tartozik akik rossz helyre jottek nem biztos hogy jo megitelni a szakot.
Apro kis intermezzo, hogy a progmat kepzes iden indult utoljara, es a proginfo veszi at a helyet, ami 3 szakirannyal megy, az egyik nagyjabol annyi matekkal mint a progmat, aztan egy masik 5 eves joval kevesebb matekkal, ez is 5 eves, aztan a harmadik szakirany kb annyi matekkal mint a muinfo(rossz nyelvek szerint az volt a viszonyitasi alap amikor keszitettek a tantervet), es ez 3 eves.
tehat elso evben valoban eleg kemeny a matematika, de ez 2. evtol valtozni fog, es 3. evtol kb annyit ulsz majd gep elott hogy mar elkepesztoen unni fogod. ha kifejezetten programozassal akarsz foglalkozni, akkor pesten nem igazan van ennel komolyabb alapokat nyujto kepzes. persze sok a matematika eleinte, de nekem most 3. evben 1 darab targyam van ami matek, meg lenne meg egy, ha nem csusztam volna el belole elozo evben, meg van megegy, de azon csak nevetni lehet, ilyen toltelektargy szinvonal.
az alapveto problema egyebkent az a rinyalos golyakkal, hogy nem kepesek elolvasni a felveteli tajekoztatot, bele van[volt] irva, hogy programtervezo matematikus. itt jegyeznem meg hogy a rendes es az alkalmazott matematikusokhoz kepest nagyon minimalis a mi matematikank, nagyjabol az 1/10-e es az 1/15-e koze saccolnam(a valaszthato savok nelkul, azokkal mar joval tobb tud lenni), a szakunkra jellemzo ,,speci matematika'' (programozas matematikai modellje) egyutt. szoval ez nem egy olyan teljesithetetlen szint. persze ha valakinek semmi kedve nincs foglalkozni a matekkal, akkor nem fog atmenni a gyakokon, es a vizsgakon, ez is egyetem, es raadasul nem is konnyu, tanulni kell. Arrol nem is beszelve, hogy kulonbozo tomoritesi, es kodolasi algoritmusok eppen arra a matematikara epulnek, amit elso masfel evben belevernek az oktatok a fejunkbe, csak ezt nem nagyon reklamozzak, igazabol nem tudom hogy miert. ez a szak tobbek kozott errol is szol.
na nem akartam itt most nagy eszosztasba kezdeni de eszmeletlenul felbosszant amikor hulyesegeket olvasok a sajat szakomrol, es tobbsegeben azoktol a golyaktol akik rossz helyre jottek. (ebben az egyetem is hibas, progmatos ismeros nelkul nem nagyon lehet megtudni hogy ugyan mirol is van szo ezen az kepzesen )
es semmikepp sem akartalak eltantoritani a szomszedos egyetemtol[BME] vagy akarmelyik masiktol, nem ez volt a celom.értelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
BullSoft
tag
Hali!
Vki nem tudja mitől lehet az, hogy DevC++ban mikor fgets fv-el probalok fajlbol beolvasni, rogton szetfagy az egesz? Borland C++ban simam muxik a progim, DevC++ban lefordul, de ahogy erre kerul sor, meghal rogton (es tuti h az fgets okozza).Állatkertben: -Apu! Nézd mennyi Linux!
-
BullSoft
tag
válasz Jester01 #1170 üzenetére
Kozben rajottem. Volt egy char *tmp-em amibe olvasni akartam egy fajlbol soronkent. Foglaltam neki helyet a memoriaban es ment rogton. Mondjuk Borlandban jo volt ezelott is, csak Devben halt meg, ez erdekes.
Hiaba, szokatlan nekem ez a C/C++ a Pascal/Delphi utan. De hat ezt tanuljuk BME-infon, szal muszaj lesz erre atterni[Szerkesztve]
Állatkertben: -Apu! Nézd mennyi Linux!
-
-
Miracle
senior tag
Nem, nem tudok semmit a szegedi kepzesrol. A progmatok kozott igen komoly kulonbsegek vannak/volak, es ha lehet hinni a pletykaknak akkor a mienk a leg-matematika orientaltabb, ha ez nem-bejovos, akkor valamelyik masikat erdemes megprobalni. Ajanlom a #szte csatornat az ircneten, ott biztos talalsz progmatost aki szegedi.
Es diploma erteket nem kell tul sokra ertekelni[azon kivul hogy a ,,rangsorban'' - mar ha van ilyen - sem hiszem hogy elol allunk epp az elmeleti jellegu kepzes miatt bar tudja a frasz, en nem alkalmazok programozokat ], az olyan helyen ahova erdemes elmenni dolgozni mar nem csak a diplomat nezikértelmező késziszótár :: rekurzió --> lásd : rekurzió
-
cucka
addikt
[link]
itt van olyan program amit kerestél, resolution changer, console verzió
mondjuk így tudod lekérdezni vele a képernyő felbontását, elmenteni egy fileba, és ha nem 1024x768, akkor arra váltani:@echo off
for /f ''skip=1 tokens=2,3 delims=^)x usebackq'' %%a in (`reschangecon -listmonitors`)do (set ize=%%a & set magassag=%%b)
set szelesseg=%ize:~1,4%
echo %szelesseg% %magassag%>temp.tmp
rem echo %magassag%>>temp.tmp
if %szelesseg:~0,3%%magassag%==102768 goto vege
reschangecon -width=1024 -height=768 -refresh=max -depth=max -force
:vege
set ize=
set szelesseg=
set magassag=
@echo on
nyilván van ennél elegánsabb megoldás is. ez létrehoz egy temp.tmp filet, oda menti a felbontást.
következővel a fileba mentett felbontást állítod vissza:@echo off
for /f ''tokens=1,2'' %%a in (temp.tmp) do (set szelesseg=%%a & set magassag=%%b)
reschangecon -width=%szelesseg% -height=%magassag% -depth=max -refresh=max -force
set szelesseg=
set magassag=
@echo on
nálam működött -
emitter
őstag
hi!
tudtok segíteni, hogyan kell ''számlálót'' csinálni? Azt szeretném, hogy egy ciklus minden másodpercben kiírja az aktuális másodpercet, de eddig minden próbálkozásom sikertelen volt... és nem is találtam eddig sehol ilyenre példaprogit valami ötlet, trükk erre vonatkozóan?
köszi -
Jester01
veterán
válasz emitter #1179 üzenetére
Milyen környezetben és mi a pontos elvárás?
Szinkron módon egyszerűen megvárod a következő másodpercet (Sleep) vagy gyakorta ellenőrzöd, hogy eltelt-e már egy másodperc.
Ha közben hosszabb dolga van a programnak, akkor valami aszinkron megoldás kell (időzítő, többszálúság, ...)Jester
-
emitter
őstag
válasz Jester01 #1180 üzenetére
hát még mindig az aknakeresőmbe kéne, hogy a játék közben számlálja az eltelt sec-eket, (ki is írja) lehessen esetleg pause-zni, stb. Én is úgy próbáltam, hogy megnézem gyakorta, h eltelt-e már 1 másodperc, de nem sok sikerrel...
time(&t0); //kezdőidő
time(&t1);
for(i=1;i<500000;i++)
{
if(time(&t2)!=t1)
{
time(&t1);
diff=(int) t2-t0;
system(''cls'');
printf(''%d'',diff);
}
} -
Jester01
veterán
válasz emitter #1181 üzenetére
Fejleszted? Király
Sajna neked egy getch()-t tartalmazó ciklusod van, ami bizonytalan ideig blokkolja a futási szálat, szóval folyamatos kiírást csak másik szálon tudsz csinálni. Szerencsére ez nem olyan nehéz [link] Az eventes dolog az neked nem kell. Gyakorlatilag csak egy CreateTimerQueue() és egy CreateTimerQueueTimer hívás, ahol ez utóbbinak megadod a függvény címét ami kiírja az időt. Mivel ez másik szálon fut az a legegyszerűbb, ha kap egy külön helyet a képernyőn amit csak ő használ így nem akad össze a fő szállal.
Amúgy a kódod kis módosítással nekem működik. A time(&t1) hívás a diff előtt inkább egy t1 = t2 értékadás. Az 500000 meg nevetségesen kis szám
MOD: Gyere msnre ha akarsz
[Szerkesztve]Jester
-
emitter
őstag
válasz Jester01 #1182 üzenetére
A FillConsoleOutputCharacter()-nek hogyan tudom megmondani, h mettől meddig töröljön (azaz '' ''-t írjon)?
Úgy gondoltam, hogy híváskor megadom a kezdő és a végsorokat paraméterként, és akkor csak a két adott sor közti részt törli.
A kezdőpozicionálás könnyű, de azt nem tudom megcsinálni, h csak egy adott sorig töröljön
Gondolom arra nem szép apellálni, hogy csak 80 karakter széles a képernyő enélkül viszont hogyan? -
Jester01
veterán
válasz emitter #1185 üzenetére
A Sleep-et vedd ki, az jelképezte a programot (''Do other useful work here'')
A DeleteTimerQueue pedig kilépéskor kell, amikor már nem akarod, hogy fusson a másik szál.
MOD: majd nem használhatsz printf-et az idő kiírásnál, mert elállítja a kurzorpozíciót.
Helyette pl. a WriteConsoleOutput függvényt használhatod.
[Szerkesztve]Jester
-
gurgo
tag
Sziasztok!
Nemrég kezdtem el foglalkozni C++ programozással, de most nem tudok mozdulni:
Találtam pár kisebb érdekes példaprogramot, de nem tudom lefordítani őket a rengeteg hiányzó .h fájl miatt.
Azt szeretném tudni, hogy a hiányzó fájlok ( .h .lib ...) elérhetőek-e valahol?
Konkrétabban: Visual C++ 2005 express-e használok (lehet ez a baj?) . Egy levlistán találtam rövid cpp forráskódot, aminek a működésérét szeretném látni. Új project, source, beszúrom a forrást, compile. Error ''ilyen.h'' hiányzik. Google, letöltöm, compile: ''olyan.h'' hiányzik.
Találtam pár angol site-ot, ahol html-ben fennt vannak a hiányzó fájlok(azok biztos amelyikekre futott erőm kimásolni html-ből) de egyenként html-ből .h fájlt létrehozni 20-30 fájlnál már nem túl kényelmes.
Példák a hiányzó header fájlokra: windef.h, poppack.h, winsock2.h meg ilyenek. Kevés tapasztalotommal úgy gondolom, ezek jobbára egységes fájlok, és valamilyen módon eléhetőnek kell lenniük.
Ez az egységesség dolog ezért merült fel bennem, mert akkor hagytam abba a .h fájlok egyenkénti letöltését, amikor a compiler már azokban is szintaktikai hibákat talált. Példa:
microsoft visual studio 8\vc\include\winnt.h(1640) : error C2146: syntax error : missing ';' before identifier 'ContextRecord'
typedef struct _EXCEPTION_POINTERS
{
PEXCEPTION_RECORD ExceptionRecord;
PCONTEXT ContextRecord; // <= ez az a sor
} EXCEPTION_POINTERS, *PEXCEPTION_POINTERS;
Mégegyszer: hogy lehet beszerezni a fordításhoz szükséges .h fájlokat, tömegesen, azért, hogy egy program azonnal leforduljon, ne a hiányzó fájlokkal kelljen küszködni, és főleg ne azzal, hogy a letöltött header fájl is hibás...
(megjegyzem a problémát előhívó forráskód-hoz nem kell (nem is ismerem a szakszavakat) egyedi, külön a progihoz írt külön egyéb fájl)
Előre is köszönöm a válaszokat.
[Szerkesztve] -
Bigya
őstag
Sziasztok!
Tud valaki nekem segíteni? Szükségem lenne valamilyen bugyuta java programra.
NetBeans-ben kellene megírnom, de kuka vagyok hozzá. Félévi aláírásom múlna rajta (és nem kellne csúsztatnom több tárgyat).
Ilyen hogy mittomén, sakktábla rajzoló, ahol megadod, hogy X*Y méretű legyen (esetleg jSpinner segítségével) és gombnyomra rajzolja.
Ha valakinek van készen ilyen kis progocska (vagy valami Samlpe), küldje el legyen szíves.
KÖszönöm! -
9CS
senior tag
Lehetséges PHP-nak programból küldeni olyan értékeket amiket egyébként post-al kéne megkapnia? Visual C++ 2005-öt öt kezdtem el nézegetni és akadt is, egy jó tanuló feladat, viszont a PHP-vel csak egy kicsi foglalkoztam eddig és az MS C++ is teljesen új nekem. Olyasmire gondolok, mint itt a PH belépés, csak programból. Azért lenne fontos hogy ne az oldalon kelljen belépni, mert utána pár automatikus műveletet kéne csinálnia a kis proginak, de nem nagyon tudok elindulni. Látom van browser komponens, de nem tudom, hogy kéne rávenni, hogy elküldje a megfelelő értékeket a PHP-nak. Miként megy el a PHP-nak a post? Lehet ezt elküldeni neki egyben, mint itt a PH!- a listázás például? (http://prohardver.hu/f.php?mod=40&id=6192) Működne ez bejelentkezéssel is?
Előre is köszönöm az útmutató segítségeket. Remélem sikerült érthetően leírni mire is gondoltam.'' - Tizenkettőt üt az óra, térjenek márrrrgghhhh... ''
-
c4-eXp
aktív tag
Huh, vágja itt valaki a c++ stl-t? Mert kéne egy kis segítség. Én még csak most kezdtem el tanulgatni, de egyből lenne egy kérdésem. Szóval tegyük fel, hogy van egy ilyen struktúrám:
struct valami
{
int val;
string info;
};
Na akkor ugye ebből egyszerűen létre lehet hozni mondjuk egy 100 elemű vektort:vector<valami> v(100);
És akkor az lenne a kérdésem, hogy ennek a vektornak az elemeit hogyan lehetne rendezni a ''val'' változó értéke alapján? Mert ugye ha mondjuk egy sima intekből álló vektort csinálok, akkor egyszerű:sort(v.begin(),v.end());
Viszont struct esetén nem tudom, hogy hogyan kell egy adott adattag alapján rendezni. Bocs, ha nagyon láma kérdés, de örülnék, ha valaki segítene.while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
-
c4-eXp
aktív tag
válasz Protezis #1196 üzenetére
Köszi a linket, de közben rájöttem, hogy hülye vagyok, és sokkal egyszerűbben is meg tudom csinálni a dolgot. Az a lényeg, hogy ez a rendezés baromság volt, mivel nekem csak a legkisebb val értékű elem kell, azért pedig felesleges rendezni az egész vektort. Azt fogom csinálni, hogy egy iterátorral bejárom a vektort, közben egy egyszerű minkiválasztással megkeresem a legkisebb val értékű elemet, a hozzá tartozó iterátort pedig eltárolom.
Egyébként c++-ban én is úgy tudom, hogy lehet fv-e a structnak. Asszem az egyetlen különbség a struct és a class között, hogy a class adattagjai alapértelmezés szerint private elérésűek, a structnál pedig public.while (state(Korso) != _BROKEN) go(Korso, &Kut);
-
Protezis
őstag
Ezesetben tényleg így a célravezetőbb.
Asszem az egyetlen különbség a struct és a class között, hogy a class adattagjai alapértelmezés szerint private elérésűek, a structnál pedig public.
Nem csak ez. Structból származtatni sem lehet.
Mod: Állati az aláírásod
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
● olvasd el a téma összefoglalót!