Új hozzászólás Aktív témák

  • Def26

    félisten

    válasz TazLeacher #3775 üzenetére

    Gddr5 (ps4) vs, ddr3 (xbox one) memória, gpu szinten xbox one (768 shader proci), ps4 (1152 shader proci).

    Xbox one -ban van extra plusz 32mb esram, ez egyesek szerint gyorsabb elérést biztosít mint a gddr5 memória, viszont bonyolultabb kihasználni.
    A rövid lényeg, hogy a sony semmit nem változtatott azon amit az amd ajánlott nekik, MS pedig belenyúlt, kicsit átformálta, innen elvett oda meg rakott.
    Programozók szerint erősebb és könnyebb kihasználni a ps4 hardverét (Dice, bf4) viszont nem mindig éri meg xbox one főlé lőni a részletességet. Utóbbi egyenlőre úgy néz ki, hogy a Battlefiled 4 -nél lesz, ők leszerződtek az MS -al, hogy az új xbox one gépen jelenjen meg legelőszőr a bf4 dlc -k hada. Ebből azt gondoljuk, hogy így "kedveskedik" a dice nekik, hogy mindkét gépen azonos grafikát biztosítanak. Más "független" fejlesztők rendre a ps4 -et jelölik meg erősebb platformként és valamelyest szebbek is lesznek rá multi címek. pl. ráküldenek még plusz AA -t esetleg nagyobb felbontást.

    [ Szerkesztve ]

    Fanboy Status: PS4:On, Xbox:On, apple:On, samsung:Off, Microsoft:Off, Audi :On,

Új hozzászólás Aktív témák