Új hozzászólás Aktív témák

  • mrterminator

    aktív tag

    válasz boksz #33031 üzenetére

    Madwe jól leírta a lényeget a Drifthez.
    Személyesen ami nekem sokat segített: Az, hogy sima Time Triálban egyedül sokat köröztem egy erősebb (pl) mercivel. Mivel ugyanaz a fizika, ezért ott gyakoroltam, folyamatosan megszakítás nélkül lehet próbálkozni, nincs fusztrálció, hogy pár kanyar lehetőségem van csak és gyorsulási zóna se kavar be. (Eleinte nem is szerttem a driftet) Mikor már 15-20kört mentem egyhuzamba, elkezdtem rámenni a driftelésre, hogy kicsit feldobjam a körözgetésemet és a kanyarokat úgy bevenni. ;) Ezt eljátszottam jó párszor aztán csak vettem észre, hogy megy és azok után a driftes tour küldik is lementek hamar/könnyebben.

    Rem másnak is segítettem ;)

    szerk: még annyi, hogy kanyar előtte megfelelő sebességre lelassítasz, ne csapódj keresztbe a falnak, az optimális sebesség fontos. (ha nem a legfontosabb itt) Azután a kanyar előtt kevés kanyarodás közbe egy pici kézi és elengedni utána kanyarodást (kormányt/gombát) ekkor szépen bedobja fenekét, azután padló gáz és ellenkormány. A autó kanyar előtti "behintáztatásával" is lehet próbálkozni, de idáig a kanyarok kis %-nál tudtam sikert elérni vele, ez lehet a kontroller miatt van.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák