Új hozzászólás Aktív témák

  • haddent

    addikt

    Rövid vélemény a Destinyről ~12 óra játék után:
    - iszonyatosan borzasztóan hányingerkeltően repetitív és önismétlő és fantázia nélküli
    - Konkrétan a bétában az első két bolygót (a 4 -ből..) megismertük, unalmas
    - a bétából is ismert ellenfelek vannak végig az első 2 bolygón (a 4ből......), és a 3. on is van belőlük bőven
    - minden bolygó egy nagyobbacska terület (bőven nem óriási, egy felderítés után kened vágod az utakat), ezen próbáltak meg elszórni azt hiszem ~5 sztori küldetést a srácok. Az összes kb ugyanolyan kinéző helyen van (ez logikus és elfogadható, hiszen egy ökoszisztémán belül vagyuink, egy bolygón bár hát na jó mind1..). De hogy az összes küldetés ennyire lapos kiszámítható és klisés legyen.. Ráadásul konkrétan az 5 küldetés kísér végig minket, 4 bolygón, más bolygó skinekkel
    - a strike-ok IS a bolygó mapból élnek, nulla új terület, huszadszorra is bejárod. A level12 a Holdon esélytelen volt 3db 12 -es bétából összeszokott nem teljesen núb csapatnak. A sztoriküldetésekhez hasonlóan a strikeok IS ismétlődnek bolygónként, szokás szerint azzal indul, hogy élj túl 3 hullám szarságot..
    - a 3 class olyannyira egyforma, hogy nehéz megkülönböztetni (kivéve amikor percenként a szuperképesség betölt és ellövi). Mindenki ugyanolyan fegyverrel megy, ugyanazt csinálja
    - MMORPG -nek hívunk egy olyan játékot, ahol maximum 16 ember lehet egy szerveren/városban/területen és a legnagyobb raid is 6 emberes (asszem ezzel az mmo része nevetségessé válhatott) valamint az rpg része: a skillek közül kb tök mindegy mit használsz, nagyjából szart se ér az egyik se, valamint a változatosság abból áll, hogy a gránátod meggyújt vagy sok kis gránáttá esik szét. Ez van lvl12 -őn a 20-ból (jó 26 akkor..?)
    - autista ellenfelek/AI: egy valamit tudnak, de azt nagyon: bal egér gombot nyomni. Az összes ellenfél (de még bossokat is beleértve, jó ők jobb egért is nyomnak néha..) annyit csinál, hogy áll/kerget és lő. Nulla taktika kell. Bossfight is annyi, hogy mész oszt lősz. Nálam egy MMORPG ott kezdődik, hogy taktikázol egy minimálisat legalább és többféle class kell egy insta/raidhez...
    - Az előzőből következik, hogy a nehézséget úgy oldották meg, hogy lespawnolnak eléd 5235123432db lelőhetetlen páncélos ugyanúgy kinéző, ugyanolyan segghülye balegérgombot nyomó repdeső bétából ismert szutykot a boss mellé (a 2. bolygón lévő boss kb. az 5. féle skin a játékban! VÁLTOZATOSSÁG!!!)
    - számomra az egész játékban 2 dolog motivál: az úgynevezett sztori végigvitele valamint a bolygónkénti 5 aranyláda megszerzése
    - a töltési idő kibírhatatlan. Konkrétan egy percig baszakszik minden egyes töltésnél és addig egy rohadt műanyagrepülő lebegését kell végigszenvedni a zűrben

    ...mindezzel együtt mmorpg, destiny, ps4... Haverokkal jó szorakozás lehet, az endgamet nagyon várom mindennek ellenére, még hátha... De egyébként a beharangozott hypefesztiválhoz képest a béka segge alatt a Föld másik oldalán Kínához képest az űrben 20 fényévnyire sincs. Ez egy tűrhető/jó-cska játéko-cska, szigorúan haverokkal co-opban fogyasztva. A grafika viszont nagyon szép.

Új hozzászólás Aktív témák