Új hozzászólás Aktív témák

  • Oposzumtoszó

    senior tag

    Sziasztok!

    Egy sikeres reklamációs ügyintézés történetét szeretném veletek megosztani.
    Csak a Store-ból veszek játékot, lemezes kiadásom nincs. 2016-ban megvettem a Witcher 3-at az összes kiegészítővel együtt. Végig játszottam, semmi gond nem volt vele, rengeteg időt beleöltem, sok örömöt okozott.

    Idén januárban újra letöltöttem, gondoltam megpróbálom megszerezni a platina trófeát. Na itt jött a probléma.
    Körülbelül 10 perc játék után kék képernyő és CE-34878-0 hibakód fogadott. Utána megint és megint. A tizedik alkalommal meguntam és írtam a magyar supportnak egy levelet.
    Leírtam nekik, hogy mivel a játékot rendeltetésszerűen használni, szeretném a vételárát visszakapni.
    Egy rakás bugyuta kérdés és tanács jött a válaszlevélben:
    Frissítsem a programot, frissítsem a rendszert, ha így sem megy töröljem a játékot, majd telepítsem újra és ha ez sem válik be csináljak egy hard resetet. (inicializálás)

    Kérdezték, hogy milyen lan kábelt használok!!! Még jó, hogy offline a játék. :DDD

    Írtam, hogy ezek nagy része megvolt, inicializálni nemfogok, mert minden más játék tökéletesen működik és a konzol is újnak mondható, hiszen 2017 decemberében cseréltük le a régi modellt egy Pro modellre.

    Itt jött egy érdekes dolog. Ilyen hiba esetén a konzol felajánlja, hogy küld a Sonynak egy videót a problémáról. Én ezt elfogadtam, mind a tíz alkalommal és elküldtem.
    Mikor ezt megemlítettem a supportnak, azt mondták, hogy ők ezekhez a videókhoz nem férnek hozzá, szóval vegyem fel videóra, hogy valóban hibás a játék és küldjem el nekik, mert különben nem hajlandóak foglalkozni a problémámmal. :W
    A Sony konzoljáról a Sony által fentartott Playstation szerverre elmegy egy videó és nem férnek hozzá????? Akkor ki fér hozzá? :F

    Ezen vitatkoztunk pár napig, végül fogtam a telefonom, állványra raktam és felvettem a játékmenetet, amiben a probléma hét percen belül jelentkezett!!!!
    Természetesen alákommentálva, főleg a "hibaüzenetét küldje el a Sony számára" résznél elküldtem nekik a videót.
    Tegnap jött a levél, hogy az összeget a virtuális pénztárcámba visszatöltötték.

    Akárkinek ilyen problémája van, nyugodtan szálljon rájuk. Majdnem két hónap alatt, devégül visszakaptam a pénzemet. :)

Új hozzászólás Aktív témák