-
GAMEPOD.hu
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
senior tag
Sziasztok!
Egy sikeres reklamációs ügyintézés történetét szeretném veletek megosztani.
Csak a Store-ból veszek játékot, lemezes kiadásom nincs. 2016-ban megvettem a Witcher 3-at az összes kiegészítővel együtt. Végig játszottam, semmi gond nem volt vele, rengeteg időt beleöltem, sok örömöt okozott.Idén januárban újra letöltöttem, gondoltam megpróbálom megszerezni a platina trófeát. Na itt jött a probléma.
Körülbelül 10 perc játék után kék képernyő és CE-34878-0 hibakód fogadott. Utána megint és megint. A tizedik alkalommal meguntam és írtam a magyar supportnak egy levelet.
Leírtam nekik, hogy mivel a játékot rendeltetésszerűen használni, szeretném a vételárát visszakapni.
Egy rakás bugyuta kérdés és tanács jött a válaszlevélben:
Frissítsem a programot, frissítsem a rendszert, ha így sem megy töröljem a játékot, majd telepítsem újra és ha ez sem válik be csináljak egy hard resetet. (inicializálás)Kérdezték, hogy milyen lan kábelt használok!!! Még jó, hogy offline a játék.
Írtam, hogy ezek nagy része megvolt, inicializálni nemfogok, mert minden más játék tökéletesen működik és a konzol is újnak mondható, hiszen 2017 decemberében cseréltük le a régi modellt egy Pro modellre.
Itt jött egy érdekes dolog. Ilyen hiba esetén a konzol felajánlja, hogy küld a Sonynak egy videót a problémáról. Én ezt elfogadtam, mind a tíz alkalommal és elküldtem.
Mikor ezt megemlítettem a supportnak, azt mondták, hogy ők ezekhez a videókhoz nem férnek hozzá, szóval vegyem fel videóra, hogy valóban hibás a játék és küldjem el nekik, mert különben nem hajlandóak foglalkozni a problémámmal.
A Sony konzoljáról a Sony által fentartott Playstation szerverre elmegy egy videó és nem férnek hozzá????? Akkor ki fér hozzá?Ezen vitatkoztunk pár napig, végül fogtam a telefonom, állványra raktam és felvettem a játékmenetet, amiben a probléma hét percen belül jelentkezett!!!!
Természetesen alákommentálva, főleg a "hibaüzenetét küldje el a Sony számára" résznél elküldtem nekik a videót.
Tegnap jött a levél, hogy az összeget a virtuális pénztárcámba visszatöltötték.Akárkinek ilyen problémája van, nyugodtan szálljon rájuk. Majdnem két hónap alatt, devégül visszakaptam a pénzemet.
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PlayStation 5 825GB - 1 év garancia, vállalkozástól!