Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    Bocsi, hogy ilyen vihart kavartam a TR-rel, de látom nagyon sokan szélsőségesen értelmezik a gondom. Közel sem az eredeti TR-t akarom viszont látni (hozzáteszem az ellene felhozott hibák jelentős része az akkori technikai háttérből fakadt, ami sok kortársát is meghatározta). Számomra a játékmenet nagyon lebutult, mész előre és halomra ölsz mindenkit kérdezés nélkül, szerintem ezt sem túl változatosan (egy kis akrobatika, csapdaállítás elfért volna). A rejtett sírok meg kb. annyira vannak elrejtve mint a cukor a polcon és a bennük megoldandó feladatok is primitívek. Lehet csak a RiME beszél belőlem, ott sem voltak túl bonyolultak de változatosak és kreatívak voltak a logikai feladatok. Az egész ősi japán kultúra érdektelenségbe fulladt a végén, vártam volna egy kis több háttérsztorit, egy kis rejtély megoldást, egy emlékezetes boss harcot. Azt meg végképp nem igazán értettem, hogy mit szenvedtek ennyit Mathiasék amikor mi simán elpusztítottuk a viharfelelőst, amihez nem kellett semmi extra.

    Elkezdtem sok év (még anno megjelenéskor a PC-s 11ujjas verzióval játszottam) után a Darksiders első részét. Ez mekkora állat egy HnS még mindig. A sok harc mellett azért gondolkodni is kell, de nem veszélyesen sokat. A felújítás is jól sikerült, nekem a grafika is bejön.

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák