Új hozzászólás Aktív témák

  • Xaels

    félisten

    válasz erahurka #140596 üzenetére

    Nekem eddig talán csak az Until Dawn-ban volt elfogadható húzás, de ugye ott a játékmenet is olyan. Más akció központú játékban a hátam közepére sem kívánom.

    (#140600) Helmoras a látvány egyszerűen felejthetetlen, a Hellblade egyik pályája után úgy előszedtem volna.

    (#140604) szabo111 komplett Remaster kellene. A Forgotten sands felejthető volt, a 2008-as meg zseniális történettel rendelkezett csak a mechanika jól le lett butítva és hamar végére ért az ember.

    (#140605) EczkE komolyan bánhatod bár ott jöhet még BC-ben XO-ra. Mondjuk abból is elférne egy felújítás, ahogy a LoS-ból is ha már szép kört fut az anime is.

    (#140611) -FLY-> pedig szerintem mechanikailag a Warrior Within volt az igazi áttörés. Free Form Fighting, az idő manipuláció és az erre felépített játékmenet. Soha nem felejtem milyen állatul volt megtervezve a Dahaka előli menekülés és a 2 idősíkban való előre jutás. A zene, a látványvilág csak hab a tortán. A 2008-as is remek játék, csak nem egy SoT trilógia után. A DI-vel teljesen egyetértek, alulértékelt és túlságosan beskatulyázták GOW klónnak.

    [ Szerkesztve ]

    PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL

Új hozzászólás Aktív témák