- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- The Surge
- Ghost of Tsushima: Director's Cut - Íme a gépigény
- Assetto Corsa Competizione
- PlayStation 5
- Alkoholista nevelde
- Fallout 4
- Magyar feliratozással jön a Senua's Saga: Hellblade II
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Xbox Series X|S
-
GAMEPOD.hu
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
gbela
senior tag
Elvileg tegnap kiment egy patch pont a server lag javítására. Páran azt írták h valóban mintha új játékkal játszanának, egyesek, meg hogy még mindig hatalmas lagokat tapasztalnak. Szóval valami van.
Illetve arról is olvastam, hogy EU-ból is jobb élmény NA szerveren játsztani, mert bár a ping kicsit rosszabb, de a lag sokkal kevésbé jellemző NA szerverekre. Mentem is pár kört ott, de pont olyan körök voltak ahol landolás után sikerült mindig pár percen belül megmurdelnom, szóval nagy következtetéseket nem tudtam levonni.Sajna olyan béna vagyok lövöldözésben mint a fene, fps-ekkel amúgy sem játszottam sokat, meg főleg single-ben, de itt meg aztán még annyira sem megy. Kb 50-50% egy-egy duelem még akkor is ha én veszem észre először, ha meg nem akkor egyszerüen csak lelőnek, sokszor azt sem tudom honnan Mégis élvezem a gamet.
Inkább a taktikus helyezkedésre időzítésre koncentrálok, így már összejött 1-2 második és harmadik hely.[ Szerkesztve ]
-
gbela
senior tag
Early Access - Week 2 - Patch Notes
Performance ImprovementsClient performances have improved when loading buildings from a mid-distance
Server performance has been improvedWorld
Fixed the issue that was causing buildings from a long distance to not be visible
Sound
Fixed an issue with door sounds playing at low volume
Adjusted volume of wind, rain, and footsteps
Improved the sounds for the buggy
When in rainy weather, you will now sporadically hear thunder soundsBug Fixes
Fixed a bug that allowed players to hide and attack other players from inside a rock
Applied additional fixes to address the issue of players going under the map in certain areas
Fixed several issues with weapon switching
Fixed an issue with the compass direction not displaying correctly -
gbela
senior tag
Hát, ezt azért beszéld meg azon fejlesztőkkel/kiadókkal is akiknek nem kevés cikke/postja található a neten arról, hogy milyen jófej módon veszik meg steamen a kulcsot a játékukhoz, aztán chargebackelik a tranzakciót, így végül nincs pénz, kulcsot pedig eladják....
Nem magát a kulcsot csórják ilyenkor, hanem a kifizetési adatokat, paypal accot, kártyaszámot, stb...
Nem én találom ezt ki, csak emberek szeretik ignorálni, merthát olcsó. Én is vettem már ott kulcsot, aztán utánaolvastam mi a fenétől lehet olcsóbb ott a steames kulcs mint steamen.
És azt sem mondom, hogy minden kulcs valamilyen szürke tranzakcióból van ott, de bizonyítottan rengeteg igen, onnantól pedig szerintem nem jó supportálni egy ilyen oldalt. Most pl egyik legnagyobb támogatójuk is kérte őket, hogy változtassanak, különben kiszállnak mögülük, bármennyire is aranybánya amúgy.
Nevess tovább -
gbela
senior tag
Hozzátéve azt, hogy ezt általában senki nem használja, egyszerűen bele kell tanulni h érzésre mennyivel kell fölé célozni a találathoz. Könnyebb, hisz nincs idő métereket számolgatni meg gombot nyomogatni mikor fél másodperced van fa mögül lőni egyet.
Persze lehet használni, nem mondom h nem, csak nem feltétlen érdemes foglalkozni vele.
-
gbela
senior tag
válasz Flatron710 #232 üzenetére
Megerősítem, hogy 8 giga elég, simán játszottam annyival, igaz közben amúgy is 16 lett.
Tényleg meg kellene nézni, hogy játék közben mennyire eszi vga-t és cpu-t. Illetve win10et is kipróbálnám, még ha másnak fut is win7en jól, néha csodákat művel (meghát ingyen lehet frissíteni). -
gbela
senior tag
Attól függ miben értelmezed az élményt Tud adni akkor is, ha noob vagy, főleg ha a kudarcot nem veszed nagyon komolyan. Nekem már benne van sztem vagy 30 óra, de még nem nyertem. 2. volt a legjobb helyem, meg volt 6 killem meccsem ami a legjobb volt. De legtöbbször bénázok, lelőnek még akkor is ha én látom meg őket előbb. Mégis tök nagy élmány, durván tolja az adrenalint mikor sunyulok egy szobában és hallom h mászkálnak alattam egy lakásban pl. Max 3 gyors halál után kilépek és később játszom újra
-
gbela
senior tag
válasz Zedroxine #1256 üzenetére
Nézted esetleg afterburnerben, hogy hogyan alakul a memoriahasználat? ott is azt mutatja, hogy megeszi mindet?
Ugyanilyen kártyám van, high textrurakkal jatszom, és úgy rémlik 3 giga körül eszik így (este megnézem pontosan). Szóval furcsa amit tapasztalsz, afterburner infoja hasznos lehet elsőre.Iletve bár video memoriarol van szó, de mégis van köze windows virtual memory-hoz is. Előző 2 gigás kártyámnál le volt tiltva teljesen a windowsban a virtual memory, és kaptam én is ezt az errort. Persze ott tényleg megette a 2 gigát, de ahogy olvastam akkor nagyobb kártyánál sem szabad letiltani teljesen (ha esetleg nálad így van).
[ Szerkesztve ]
-
gbela
senior tag
válasz Zedroxine #1259 üzenetére
Mindenképp több kell mint 4gb, én 8gb ram mellett 16ot engedtem neki, úgy nem volt gond. Még azt is olvastam az is számít h a virtual memory ssd-n legyen ha van rá mód.
Afterburnerben van graph is, osd nekem sem megy, alt tab mellett viszont látod a grafikonon, visszamenőleg is pár percre, hogy mennyi memoriat evett épp. -
gbela
senior tag
Ha max speeddel mész lefelé (tehát teljesen függőlegesen, 230-as tempó fölött), akkor a kijelzett automatikus nyitás alá megy vagy 20-30 méterrel, ezt láthattad.
Én általában próbálok így esni, az elején menni valamilyen irányba, aztán a végén full lefelé fordulni, hogy aláessek. -
gbela
senior tag
válasz Hauptmann #1718 üzenetére
Tényleg kiváncsi lennék egy ilyen videora. Attól hogy te azt hiszed nem látszol, mivel 3rd person, simán belehet nézni egy szobába teljesen anélkül, hogy belépnél, azaz a bentlévőnek látszanál.
Nem akarom most azt mondani, hogy nálad biztos ez volt, de pont ilyen sarokban fekvő ajtóra célzó emberkéket nem egyszer megnéztem kintröl, akkor gyak már a célzást is be lehet állítani, egy lépés jobbra és lövés, esélye sincs. -
gbela
senior tag
-
gbela
senior tag
válasz Hauptmann #1762 üzenetére
Én nem értelek, amikor a játékben állsz egy falnál, ami olyan magas mint te, akkor látod, hogy mi van mögötte. Merthogy nem szemmagasságban van a kamera. Ez bug?! Mert való életben nem látsz át fölötte, itt viszont neked nem tűnik fel amikor te nézel így?
Tényleg nem kötözködni akarok, csak nem értem, hogy ez miért furcsa?[ Szerkesztve ]
-
gbela
senior tag
Csak h nehogy megálljon a vita.
Én sem így pontoznám ahogy ezen a versenyen volt, persze azért, hogy valaki ezen szabályok mellett passzívan játszott elítélni jó nagy butaság.
Volt már egy hivatalos, charity verseny, ahol pontozták killt is, amivel nagyon jól lehet balanszolni. Én így csinálnám amúgy:Helyezésekért: 20. helyezett kap 1 pontot, onnan felfelé 10-ig eggyel többet, tehát 10. kap 10 pontot.
Efelett már lehet kettesével menni, első 3nál meg talán 3-5.
Emellé minden kill 1 pont. Tehát ha valaki 50. helyezést ér el 10 killel, az ugyanannyi pontot kap, mint a 10. helyezett 0 killel. Szerintem így egyik sem panaszkodhat (még talán mindig a killes rinyálna, nade tényleg győzelemre játszák). -
gbela
senior tag
válasz gyuribácsi88 #5071 üzenetére
És akkor újra: ez nem így van.
Ha másik team nyírja ki akkor azé a kill, hiába ti knockoltátok. Akkor aki knockolta csak assistot kap. -
gbela
senior tag
-
gbela
senior tag
Én tökre kiváncsi lennék mit gondolnak azok akik szidják a deveket, hogy nem csinálnak semmit.
Hogy tényleg bemegy 50-100 dev reggel az irodában, isszák a kv-jukat, röhögcsélnek és kódolnak napi 1 órát? Vagymi?
Attól, hogy nincs tele minden update hatalmas user oldali javításokkal frissítésekkel attól még ne feltételezzük már a fentit. Van szerencsém fejlesztőkkel együtt dolgozni, van hogy szétdolgozzák az agyukat hetekig olyan kis dolgokért amit a user észre sem vesz, de meg kell csinálni. Van, hogy egy fejlesztés hónapokig tart, közben bizony nem tudnak semmilyen eredményt felmutatni, csak majd a végén. Van, hogy egyáltalán nem is látszik eredmény, közben a háttérben csomó minden változott. Pl pár hete a játék érzete iszonyat sokat változott, sokkal smoothabb lett, senki nem jött ide fejlesztőket dicsérni.
Na mind1 is, ezek szavak a semmibe, csak tényleg kiváncsi lennék mit gondolnak akik ilyeneket írnak be, hogy konkrétan vajon mi történik... -
gbela
senior tag
válasz tepenzed #16877 üzenetére
Na pont erről beszélek, mindenki tudja hogyan működik egy normális fejlesztőcsapat, valsz mindenki managelt már fejlesztőcsapatot
Az a fura, hogy ahány játékot követek, sehol nem elégedettek a fejlesztőcsapattal.
Lehet nincs is normális fejlesztőcsapat!
De mert ti tudjátok milyen az, egész hatalmas piaic rést tudtok betölteni.
Vicc... -
gbela
senior tag
válasz Jinxb1rd #16882 üzenetére
Dehogynem, csak legyen már legalább minimális gondolat mögötte.
És én nem azt mondom, hogy dejó munkát végeznek, félre ne érts. Én inkább nem ítélem meg a munkát mert nem is lehet kivülről szerintem, de ez más kérdés.Én azokat nem értem akik konkrétan leírják, vagy kommentjeikben sugallják (és nem csak itt és nem csak az a kolléga akinek válaszoltam), hogy ezek SEMMIT nem csinálnak, ülnek a pénzen, csak mással foglalkoznak stb. Ez nettó butaság. Persze benne van a pakliban, hogy tényleg ott jakuzziznak és leszarják már mivan, de azért én inkább arra fogadnék, h kódolnak mint a gép. Hogy ez milyen, meg mit látunk belőle az már más kérdés.
-
gbela
senior tag
válasz maximilian4 #18141 üzenetére
Más meg élvezi, hálistennek ennyire különbözőek vagyunk
-
gbela
senior tag
Sziasztok,
arra van megoldás, hogy miért eszik csak 50-60%ot GPU-ból a játék. Proci meg mellette 40% körül mozog.
Kihajthatná sokkal jobban is a vga-t, mert nem toppol az fps 144-en...
Nvidia control panelben átlőtem best performance-ra de ez sem segített. -
gbela
senior tag
válasz Revesz #22360 üzenetére
Van rola video youtube-on. De a lenyeg, hogy olyan 600 meterre a celtol erdemes kiugrani (ha ez lehetséges).
A legfontosabb, hogy nyitáskor 231+ legyen a sebességed, mert akkor alacsonyabban nyitsz. Tehát a repülés végén függőlegesbe vágni magad, hogy meglegyen a 231. Ezt pedig úgy kell időzíteni, hogy olyan 100-120 méterre légy a céltol nyitáskor.Tehát ideális eset, h ~600 méterre a céltól kiugrasz (még akkor is ha amúgy a repülő megy közelebb is), ekkor olyan 190-200al közelíted a célt (W végig nyomva, különben csak esel), nyitás előtt meredeken lefelé, hogy meglegyen a 231km/h nyitáskor, jó esetben ez kb 100-120 méterre van a céltól amit már nyitott ernyővel teszel meg.
Ha a kiszemelt céltól távolabb megy a repcsi mint 600m az sem baj, akkor ereszkedéskor kevésbé meredeken mész, és nem 190-200al, csak 160-al, de a vége ugyanaz kell legyen.
Kb ennyi sztem.
@Segal: a wave módszer már nem működik, legalábbis tesztelték sokat és már az az optimális amit fent írok.
[ Szerkesztve ]
-
gbela
senior tag
Sztem pont ez a jó ebben a játékban, hogy egyszerű mint a faék mégis mennyiféleképp lehet játszani, meg mást és mást élvezni benne.
-
gbela
senior tag
válasz sirszevenap #22807 üzenetére
Illetve replay kikapcsolását mondták páran még, hogy segített ilyesmiben.
-
gbela
senior tag
válasz Csokishurka #23644 üzenetére
Szerintem simán bugos a tracking. Ott van a játékok száma is, párszáz játékkal van meg nekik elvileg ez az óraszám, sőt írja is átlagos idő/játék...több százezer percek. Szóval valamelyik tracking hibás.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- Jövedelem
- Új gamer monitorral lép színre az ASRock
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Asustor NAS
- SkyShowtime
- Visszaveszi az alapértelmezett tuningot az egyik csúcslapjában az ASUS
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...