-
GAMEPOD.hu
PlayerUnknown's Battlegrounds
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
őstag
Kérdések éjszakája :
Sanhok mikor ér véget?
Talált valaki infót a következő Event Pass-al kapcsolatban?
A Twitch Spa láda lesz e vajh marketable vagy tradeable?http://steamcommunity.com/id/DrTechnoid/
-
Mate
nagyúr
válasz DrTechnoid #19957 üzenetére
1. Mi az, hogy mikor ér véget? Nem ér véget. Egy harmadik map jött.
2. Egyelőre nincs infó róla.
3. Szinte biztos, hogy nem lesz. -
nyamsas
aktív tag
A mai 2.2gb-os update után, szinte játszhatatlan, lehet csak nálam..
Nagyon lagos ma..
-
l.skywalker
félisten
a fejlesztők változtatást terveznek a rendering folyamataiban az Xbox One X konzolon, kihasználván az erősebb hardverű rendszert. Kifejezetten a High Quality textúrák betöltésének rendszerén fejlesztenének a felhasználói visszajelzések alapján. [link]
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
<Lacy85>
addikt
válasz l.skywalker #19961 üzenetére
Hát a textúrák betöltése pc-n is elég érdekes, szóval ide is jöhetne az update.
-
IgnisFatuus
aktív tag
Sziasztok!
Hogyan lehet leghatékonyabban a lövést gyakorolni?
Lehet botok ellen lövöldözni vagy valami? Ahogy eddig tapasztalom elkél a gyakorlás, mert nehéz rendesen lőni a játékban....Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
Mate
nagyúr
válasz IgnisFatuus #19963 üzenetére
Népszerű helyre kell ugrani és keresni a harcot. Kiégetős, de leggyorsabban így lehet megtanulni lőni.
-
l.skywalker
félisten
válasz <Lacy85> #19962 üzenetére
Mondjuk az elég vicces, hogy PC-n ezt nem tudták megoldani úgy, hogy ott a felső határ nem egy Xbox One X szintű hardver és ráadásul konzolon még Early Access-ben van.
Nem szabad félnem. A félelem az elme gyilkosa. A félelem a kis halál, mely teljes megsemmisüléshez vezet. Szembenézek félelmemmel.
-
IgnisFatuus
aktív tag
Ok, de ez sziszifuszi módszer.
Leugrok, 2 perc meghalok, kilépek újabb 4-5 perc múlva megint lődözhetek 5 másodpercet. Ráadásul nincsenek még kiegészítők a fegyveren, ergo máshogyan lő...
Már az is hatékonyabb ha kiugrom-elautózom a legeldugottabb de lootos helyekre és egyedül lődözök a falon célpontokat, vagy ketten ugrunk és egymásra lövünk célba, amíg meg nem öl a kékség.
Ennél valami pörgősebb hatékonyabb módszerre gondoltam, ahogy az az FPS játékokban lenni szokott.[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
addikt
válasz IgnisFatuus #19966 üzenetére
Menjél custom szerverre gyakorolni, vagy sanhok elég intenzív bárhova ugrasz.
-
Johnny_vT
senior tag
válasz IgnisFatuus #19966 üzenetére
Hahaha, erre itt ne várj...
Nem rajtad nevetek, hanem a játékon. Döbbenetes, hogy még mindig nincs benne ilyesmi. Ahogy te is írod: 20 másodperc betöltés, 50-60 másodperc várakozás, 40-60 másodperc repülés, 20-30 másodperc ejtőernyőzés, 2-3 perc aktív játék, 30 másodperc várakozás amíg visszakerülsz a menübe. Botrányos...
Amúgy gyakorlásnak javaslom Sanhok-ot és ha éppen aktív akkor a War Mode-ot, ezek pörgősebbek.
- És te hogy neveznél egy baromi gyors, apró, kék izét...?
-
saen
Topikgazda
válasz IgnisFatuus #19966 üzenetére
Ez nem FPS, ez Battle Royale
Szerk: direkt nem csináltak bele gyakorló részt, hiába kéri kb mindenki már régóta.
[ Szerkesztve ]
-
IgnisFatuus
aktív tag
válasz Create. #19967 üzenetére
Igen, a Custom War Mode eléggé intenzív ha eléggé gyors az újjászületés, de kevés a kiegészítő a fegyveren.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
addikt
válasz IgnisFatuus #19971 üzenetére
Kieg nélkül tanulj meg lőni, kieggel nem nehéz. És úgyse tuti, hogy lesz kieged mindig.
[ Szerkesztve ]
-
IgnisFatuus
aktív tag
válasz Create. #19972 üzenetére
Ok, hogy nem nehéz, de benne kell lennie a kezemben a norecoilnak mindenféle kiegészítő szinttel, amihez eléggé sok lődözés kell mindenféle kiegészítővel.
Ha megtanulok kieg nélkül lőni, akkor kieggel megszívomVégülis az válasz a kérdésemre, hogy vagy menjek le a mapról és lődözzek valahol a játékot lekakilva, vagy Custom War Mode-on gyakoroljak.
[ Szerkesztve ]
Ryzen 9 5950x @4,4T5,1GHz, Aorus X570 Master, 32GB Patriot 4400MHz, 500GB Samsung 980 Pro M2, 2TB Intel M2, 2TB Adata M2, 2TB Kingston SATA, XFX RX 7900 XTX Speedster MERC 310, SB AE-5 plus, Asus VG279QM, Ozone Strike Pro, HP Pavilion 14
-
Zufo
tag
Sziasztok,
V syncel kapcsolatban lenne kérdésem, Van egy 75 hz es freesynces monitorom rx 580 as kártyával párban. A fórumot olvasva a v syncel kapcsolatban azt szürtem le hogy felesleges input lagot okoz és nem alánlott a használata. Viszont én úgy tudom hogy ha a monitorom maximális képfrissitési tartományán felüli az fps-m amit a konfigom produkál az is okozhat tearinget és emiatt játszottam eddig bekapcsolt v syncel. Kérdésem az lenne hogy mik a tapasztalatok, csak freesync mennyen és állítsak be olyan grafikai részletességet amivel benne maradok az fs tartományban, vagy v sync + freesync együttese nem okoz laggot és így használjam, vagy pedig felejtsem el azt hogy a képfrissítés maximumán felüli fps okozhat tearinget és csak simán nyomjam ki a v syncet és fs el pörögjön a játék maximális fps el gyengébb grafikai beállítások mellett. Jelenleg 90 fps körüli értéken vagyok ha v sync off.
Köszönöm !
[ Szerkesztve ]
-
saen
Topikgazda
válasz GhanBuri Ghan #19977 üzenetére
Ezt még Playerunkown is magyarázta, azzal, hogy így még életszagúbb a dolog. Az biztosan leszűrhető belőle, hogy nem akartak az elején ilyet csinálni, cserébe annyian kérték, hogy felrakták a jövőben lefejlesztendő dolgok közé, de azt mondták, hogy nem ez lesz a prioritás. Fogalmam sincs mennyi energia egy ilyet összerakni, de nem ez a legnagyobb gondjuk az tuti.
-
GhanBuri Ghan
őstag
Igen, erre én is emlékszem.
Azért azon érdekes elgondolkodni, hogy mennyire valósághű egy olyan játék, amiben csak egyszer vehetsz részt, és az általuk ajnározott streamerek pedig napi 12-16 órában játszottak vele...
Szóval úgy néz ki, szándékos, hogy nincs gyakorlópálya (a mobilos verzió a Tencenté, abba nincs beleszólásuk), és az is, hogy nincs rank matchmaking, top 80%-os játékos összekerülhet top 10-essel - azaz elitista barmok, annak szerezzen sikerélményt a játék, akik már rég túlvannak a tanulópályán, a többiekért meg nem kár, vagy bekopnak, vagy lekopnak.
Bízom benne, hogy a piac megbünteti az ilyen mentalitást. -
majnkopf
tag
válasz GhanBuri Ghan #19981 üzenetére
De igazából bármelyik játékban összekerülhet egy kezdő hozzá mérten tapasztalatban és minden másban egy tőle sokkal jobb játékossal. nyilván ebben a játékban is fontos, hogy tudjon lőni az ember, de a szerencse illetve a helyzetfelismerés jóval többet számít itt, mint egy codban, bfben, csben.. ha nincs úgy fegyvered cseszheted, jó helyezkedéssel tudod korrigálni azt amit a "szerencse" elvett. a végjáték megint csak erről szól, ha szerencséd van feléd szűkül ha nem akkor mehet a matek merre hogyan érdemes indulni stb. ezeket egy training ground/bot play sosem fogja nem, hogy lemodellezni, de még meg sem közelíteni hiszen egy adott játékos azonos vagy szinte azonos szituációban is 10ből akár 8x is más megoldást alkalmaz és még lehet keveset is mondok.. (bár itt kicsit magam cáfolom hiszen nagyon ritkán van 2 ugyanolyan vagy hasonló eset). és akkor még ehhez jön az az eset, hogy ugye mikor vagytok a végére 10-20an hiába látod a másikat, hiába lenne "biztos" kill. mégsem lövöd le, mert egy pozíció felfedéssel nem vagy előrébb, sőt... másik 3 ugrik rád azonnal amit hát valljuk be akármennyire jól lő valaki, ember legyen a talpán ha megoldja itt megint jön az, hogy van-e supressor a fegyveren a vége felé vagy nincs, ami szerencse és farm egyvelege.. elején mész lootolni akár messzire kocsival és a végére érsz be, vagy mész nagyjából a körben aztán akivel találkozol találkozol és próbálsz abból farmolni.
Véleményem szerint egyébként egy training grounddal ahol a fegyvereket gyakorlod, külön scope-pal, attach-csal nem feltétlenül van annyival előrébb az ember, mint gondolná vagy elvárná. Mindamellett vannak komolyabb gondok is a játékkal szerintem, mint hogy ezzel foglalkozzanak én pl. a kiugrás/földet érés után ha tehetem az első 1-2 percben inkább nem bonyolódom tűzharcba, mert baromi laggos.. sokszor fel sem veszi a fegyvert, ez pl. egy olyan helyre történő ugrásnál ahová rajtad kívül még másik 20 ember ugrik eléggé gáz (persze nekik is olyan tudom.. ja nem mindig ). 1-2 embernél még elmegy, de felesleges rizikózni az elején szerintem, főleg kezdőként. inkább ugorj egy frekventált hely közelébe ahol tudsz a sűrűben halászni már valamiféle loottal, emberek közelében vagy, de mégsem a sűrűjében.
-
Mate
nagyúr
válasz IgnisFatuus #19973 üzenetére
Itt nem úgy kell lőni, mint pl. CS-ben. Nem bemagolni kell, hanem controllálni a lövést. Ha látod, hogy kezd elkúszni, visszahúzod. Mozgást, helyezkedést kell inkább megtanulni. Azt viszont csak éles szituban lehet. +Hangokra figyelni.
[ Szerkesztve ]
-
patakij
tag
Ranked rendszernek nem sok értelme van egy easy to learn, easy to master játéknál. Nem ritka hogy valaki 20 órával is tud meccset nyerni. Fegyverismerettel, jó helyezkedéssel, gyors reakcióval, és még több szerencsével pedig színvonalasabb +10 killes win-eket is tudsz produkálni, de ehhez csak rutin kell, és a csillagok megfelelő állása. Miért baj ha egy tapasztaltabb játékos az ellenfeled? kezdőként a death cam-ből/demóból többet tanulsz, és ha nyersz ellene, vagy esetleg meg is nyered a meccset, a win felértékelődik. Training ground ugyancsak értelmetlen, ha te casualként naponta fél órát-1 órát szánsz gyakorlásra, az elitista ellenfeled napi 5 órát fog gyakorolni. Ha ő egy kínai kisfiú, akkor 10-et. De ahogy már fentebb írták, ez nem CS, nem kell szórásképet tanulni, csak lefelé húzgálni a fegyvert. A training ground-nak csak akkor van értelme, ha nem a fegyvereket, hanem a gyors fejre/tesre célzást akarod megtanulni, de arra meg ott a Quake, CS, vagy bármi más FPS... Shroud sem a PUBG-ben tanult meg lőni.
-
patakij
tag
válasz vorosmarti #19985 üzenetére
Ez most komoly? Kákán a csomót? Szőrszálhasogatás? Ugyanaz. Semmi értelme a kommentednek, legalább off-ba írtad volna.
-
Aventador91
őstag
válasz IgnisFatuus #19966 üzenetére
kiugrasz egy üres helyre, lootolsz, aztán megkeresed az embereket.
-
Stunts666
őstag
Mostanság rohadt sokszor dob crash-t ez a sz*r..... Miramar-on nem mehet a baloldalra, mert instant crash... LOL
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz majnkopf #19982 üzenetére
Bárhol, kivéve ott, ahol erre odafigyelnek. CS-ben nem véletlenül van a rangrendszer, a többit nem ismerem annyira, de ha jól vettem ki, akkor R6S, Overwatch is igyekszik hasonló képességűeket küldeni egymás ellen.
Hát, azért amikor 1v1-ben szembekerülök valakivel, kb. egyszerre látjuk meg egymást, akkor rengeteget számít, hogy begyakorolta ezt a szituációt.
Eddig meg könnyű eljutni, nem olyan nehéz a játékmechanika, meg a helyzetfelismerés, hogy ha a végjátékba akarok jutni, akkor az elején kevésbé sűrű pontra ugrok, amit találok, felszedem, és a ritkábban használt utakon jutok be a körbe. Viszont nyerni nehéz jó lövéstudás nélkül, sőt, szinte lehetetlen.CS-ben szinte minden a helyzetfelismerés. Milyen felszerelésük lehet, milyen taktikát választanak, mik a kedvenc helyek, szóval ott sem minden csak a jó lövés, de anélkül bármilyen jól helyezkedsz, nem fogsz nyerni
-
GhanBuri Ghan
őstag
válasz patakij #19984 üzenetére
hát, az ezernyi videót elnézve nagyon nem "easy to learn, easy to master". Pl. CS-ben nem kell figyelni a lövedék esésére, az időre, amit megtesz a célig, itt pedig igen. A recoil control ott is általában az első tíz lövedékig arról szól, hogy le kell húzni a csövet, azzal nagyon sokáig el lehet jutni.
Igen, és ha van rangrendszer, akkor nem fogsz összekerülni a napi tíz órát gyakorlóval, nem az lesz, hogy te vagy neki a könnyű préda.
-
majnkopf
tag
válasz GhanBuri Ghan #19990 üzenetére
Hiába lősz jól, pusztán azzal, hogy tudsz lőni nem fogsz nyerni, míg az általam említett 3 játék bármelyikében könnyebb érvényesülni egy jó "lövőkével" itt ha a végén maradtok tízen hiába szedsz le kettőt, mert jól lősz. a többiek hallják és már több oldalról kapod az áldást, mert lehet ott lapult a szikla túl oldalán a delikvens és éppen arra várt, hogy te felfedd a pozíciód, ilyenkor már nem az számít mennyire lősz jól, hanem az egész szituáció ami valljuk be nagyrészt szerencse, másrészt tudás, helyezkedés, de a pusztán "lövő készség" szerintem itt már (utolsó 5-10-15 játékos) nem számottevő. Rengeteget számít, hogy neked van-e fedezéked, van-e nálad esetleg gránát amivel tudod csipegetni, mennyi boostered van, health pack stb.Én mindig olyan fps játékkal játszottam amiben számított az mennyire vagy agresszív pl. a killek terén, cod, cs, bf, hogy csak a nagyobb neveket említsem. Itt sokszor a kevesebb több.. elején pár kill vagy akár több jöhet, de a végén... sokszor megéri várni és akkor lecsapni amikor nem veled foglalkoznak, itt pedig már hiába le kell lőnöd ugye a másikat, de nem olyan szituáció van, hogy te meg ő. Végén rengeteg oldalba kapás van amiatt, hogy valaki ellövi magát és egy harmadik fél rákerül stb. Ehhez nem a nyers lövés tudás kell illetve az melyik fegyverrel bánsz expert szinten.
-
#25529296
törölt tag
Sziasztok!
Ma vettem a játékot és úgy vettem észre, hogy nagyon lag-os, majd megnéztem a szerver pinget és 200 volt. Hol lehet beállítani, hogy olyan szerverre csatlakoztasson, ahol a ping max 50? Előre is köszi. -
patakij
tag
Én azt hittem hogy ő azon akadt fent, hogy replay helyett demót írtam. Erre mondtam h ugyanaz, ha nem ebbe kötöttél bele, akkor sry.
Mi lenne a bugos? Néha van egy fél másodperces delay death cam-ben, de a demóban tudtommal nincs. És én egyébként sem a lövésre céloztam. Ettől eltekintve igenis lehet belőle tanulni, pláne egy kezdőnek.@GhanBuri Ghan
Külön vettem a kettőt, te pedig együtt. Együtt talán tényleg több értelme van, de én saját részről egyiket sem igénylem. -
patakij
tag
válasz #25529296 #19993 üzenetére
Csak arra van lehetőség hogy régiót válassz. NA szervereken bár magasabb a ping, de elméletileg sokkal jobbak a szerverek. EU-ra jellemző inkább a desync, a lag spike és hogy az állítólagosan hivatalos 64 tick sincs meg. Ha magas a pinged, akkor még lobby-ból "büntetlenül" leavelhetsz, és joinolhatsz másik szerverre.
[ Szerkesztve ]
-
niof
addikt
Lehet, hogy ti is egy "szellemre" lőttetek, mint jópár videóban látható. Láttam olyat a napi összefoglalók egyikében, srác bemegy egy házba, az egyik szobában enemy fekszik a földön. Srác megsorozza, fröcsög a vér, de az enemy csak fekszik tovább, mintha mi sem történt volna. Srác közelebb megy, elkezdi közvetlen közelről fejbe lődözni, majd fejbe sorozni, semmi, majd egyszer csak az enemy puff, eltűnik. Láda nem maradt, tehát nem halott volt. Killfeedben semmi nem látszott éppen. Mondjuk fogalmam sincs, ezt mivel lehet magyarázni, de több összefoglalóban volt már hasonló szitu. Szóval, van bajság...
Egyelőre nem szelem fel az almát egyenlőre.
-
vorosmarti
senior tag
válasz patakij #19994 üzenetére
Én azt hittem hogy ő azon akadt fent, hogy replay helyett demót írtam. Erre mondtam h ugyanaz, ha nem ebbe kötöttél bele, akkor sry.
Mi lenne a bugos? Néha van egy fél másodperces delay death cam-ben, de a demóban tudtommal nincs. És én egyébként sem a lövésre céloztam. Ettől eltekintve igenis lehet belőle tanulni, pláne egy kezdőnekNem akadt fenn senki semmin. Arra akartunk célozni, hogy a játék egészében is bugos, de a killcam és a demo-k különösen. Semmi köze nincs a meccsben történtekhez. Nem a késés a probléma, hanem hogy az esetek többségében a killcam felvételén, a lelövésed pillanatában Te sem ott vagy ahol látod magad, és aki lelőtt az sem ott helyezkedik el. A demóban (2-be néztem bele, és elég volt) is láttam olyat hogy 2-3 másodperces késéssel mutatott egy kill-t, amit előtte csináltam. Aki tanulni akar, az nézzen jónevű streamer-eket, ott több ötletet fog látni...
-
Mate
nagyúr
Nem szellem volt. Utána befutott egy fához és megöltem. Rengetegszer nem regisztrálja a hitet a játék, de ez új volt, hogy ennyi hit ment a levesbe.
Tegnap is volt, hogy társam lőtte, offosnak mondta a srácot. Baromi sok kellet bele, ráadásul én nem is hallottam, hogy lőtt.
Volt, hogy haver serpenyővel fejbevert valakit, másik társ széttúrta majd megölt hármunkat és 100 hp-ja volt. Baromi nagy gondok vannak. Ennyire nem volt még rossz soha. Ez mind szerver oldali, amin remélhetőleg az új szerverek majd segítenek.
Új hozzászólás Aktív témák
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- petipetya: Nagy chili topic. :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Honda topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Gyúrósok ide!
- Volkswagen ID.7 menetpróba
- Honor 8 - tisztelet a kivitelnek
- További aktív témák...