Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #68785 üzenetére
Ne hagyj itt kétségek között. Lássuk, milyen autót lehet kapni kis motorrral full extrásan.
Ne olyan legyen, amiben van sötétedő tükör+tempomat+klíma, mert ez nem számít full extrának. Hanem rendes bőr kárpitos -fűthető-, hűthető- üléses, navis, napfénytetős minden elektromos kényeztetővel ellátott kényelmes automata váltós autó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68791 üzenetére
Nem kell attól félni, amennyivel olcsóbb lesz az 1.8T, abból vehetsz egy új turbót, és akkor biztosan jó lesz. Persze, ha nincs baja, azért elteheted ezt az összeget későbbre, ha kellene.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68794 üzenetére
1.6-ost turbósítani iszonyat pénz és munka gondolom?
Nem is ez vele a baj, hanem, hogy nem éri meg. Sokkal drágább, mint egy eleve turbós autó, és megbízhatóságba soha nem fogja megközelíteni, ha mégis, akkor 2x annyiba kerül, mint az eleve turbós. És itt még csak agyagról beszélünk, a legalizálást nem számoltam bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68798 üzenetére
Milyen autót szeretnél? Méret, márka, felszereltség, teljesítmény, és mennyi rá a keret?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68800 üzenetére
2.3-ast akkor kilőhetjük, abból nincs 1 misiért épkézláb.
Puritánnak mindegyik puritán ebben az árban, szóval vagy az összeg nem stimmel , vagy a vw csoport.
Ennyiből igazából egy A3 1.8 20V szívó motorsat vennék, ha csomagtartó is kell akkor octavia ugyan ezzel a motorral, vagy toledo( a golfot te zártad ki), ezek 125 lóerősek, szóval 100 fölött vagyunk, de még nem értük el a kellemes autókázás és turbóhalál közötti őrlődést.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz csiben1 #68805 üzenetére
A benzinszűrőt ha nem tudod, hogy mikor volt cserélve akkor cseréld, elvileg 60 000km a szűrőre, a vezérlésre szintén ezt tudom mondani. 90 000km után 30 000-ként ír ellenőrzést, de ehhez le kell venni a szíjat, ha meg már lent van érdemes cserélni, max. 120 000-et hagynám a szíjat.
Brainiac Én unalmasan tökéletesnek nevezném ennyire hogy lehet valaki
elvakultszerelmes? Asszony nem féltékeny? Vagy ezek a mellékhatásai az állandó vw fikázásnak a közvetlen környezetedben, fenn kell tartani az egyensúlyt?VR6-Fan 1.8 szívó szerintem lesz ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A skodákat még picit nézd át.
Classic-social edition
Ambiente
Elegance
Business
Exclusive- lényegében válogatott business.
L&K-full extraEzzel meg is válaszoltam a motorral kapcsolatos kérdést. Engem nem érdekel a mo.-on forgalmazott skoda, itt ez van és ez csak a sima, combi-t nem néztem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #68822 üzenetére
Gyenge ebbe a bódéba. Szeretem a motorját, de tű a szénakazalban egy nem széttalpalt darab. Az octaviaba elég az a 81kw, de a passat nehezebb, érzetre is lomhább.
Passatból b5.5-öt vennék 96kw PD motorral.
FET-MEN Meg kell keresnem tomcsi23 szavait...valami olyasmi volt, hogy:
gyenge szar 0 tartalékkal. Félretéve a viccet, nem rosszabb, mint a G4 1.8T-je.joamilestoné mindennapi használatra? Nem vak ez a ló, bátor.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #68826 üzenetére
RS, de csak 5 sebességes a 180-as, bár jó hosszú az 5.
Annyit hozzátennék, ha valaki ilyet vesz, érdemes belenézni a tetejébe, ha feka, ott is lehet hagyni, ha nem retkes, vásárlás után érdemes az olajpumpa szívókosarában lévő szitát cserélni, pucolni. Sok beáll, az elégtelen kenés miatt, fő ok a karbonlerakódás, olajsár okozta dugulás a kenési rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #68894 üzenetére
Octavianal felső végállásban leveszed a gyujtást(amikor töröl a törlő és a felső végállásban van a lapát), kihajtod a kart, kihajtod a lapátot ütközésig az óramutató járásával ellentétes irányba, fölfelé lehúzod a csapról. Összeszerelés fordított sorrendben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Bling95 #68936 üzenetére
5 év 120 000km, hol élsz? A favoritomba többet tettem 3 év alatt. A mai dieselben 3 évesen simán megvan a 200 000 és sok esetben a benzinesben is... azután visszatekerik, eladják és kiderül, hogy még 200 000-et sem megy el a majdnem dupla annyit futott autó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #68944 üzenetére
8 szelepes volt, de az nem 1.8, hanem 1.6. ALZ vagy 2.0 AZM
1.8 csak 20 szelepes szívó és turbó is.
Degradator Lehúzod a két ablaktörlő kart, kitakarod a szélvédő alját és két oldalt kiszeded a leveleket az elvezetőből. Sehol nincs rajta elvezető középen, csak a két szélén van két elfolyó, ami a vizet a sárvédő és az ajtó közé vezeti. Hétvégén fogom cserélni a pollenszűrőt, csinálhatok képet, hogy hol van az elvezető...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Degradator #68949 üzenetére
Csak végig kell simogatni a szélét. Nincs benne cső ami elvezeti, hanem lemezből van hajlítva perem a szélén, ami egy helyen meg van szakítva, ott lesz egy kis sár, ami akadályozza a víz lefolyávát. Teljesen a szélén van sarvédőtől picit hétrébb. Kezeddel keresd meg.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Degradator #68951 üzenetére
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #69110 üzenetére
Nálam nem akar beállni, cipőmérettől nagyban függ. A domborzat és a város adott, zöldhullámot csak a tévében láttam... Itt akkor lesz zöld hullám, ha feldobom a talpam és befed a gyep
A reggeli melóba menet 4 lámpa van és 1 körforgalom, meg 2 parkoló előtti sorompó(2,3km). az 1.3 benzinessel nem lehet 10 liter alá menni ebben a tetves városban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #69119 üzenetére
Jártam én a mostani szakaszon 1.6 benzinnel is, 1.3 benzinnel is, meg minden féfével, amit rám bíznak, nem csak octavia, hanem bármi, aminek kereke van...
A teljes átlag most 5,5 körül van, de ebben az összes használat benne van a rövid városi és a hosszú főút túrák is.
Más: Még csak hétfő van, a kifogás generátort elég lesz csütörtökön elővenni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #69122 üzenetére
A túlzott nyomatékot kizárom alapjáratom, marad az extra rövid váltó. Te készülsz jönni hétvégén?
Nem a rángatással van a baj alacsony fordulaton, ahnem az alacsony olajnyomással, elégtelen kenéssel és magas forgattyús tengely terheléssel. Ez a kombináció elég gyilkos a motornak.
Most messze van? Nyáron sem lesz közelebb.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kiskokó #69141 üzenetére
Hidegen mindegyik motornak keményebb a hangja.
2500as fordulaton bőven 2 bar fölött van az olajnyomás melegen, hidegen akár 7bar is lehet, de az olajnyomás és a kenés 2 különböző fogalom. A hideg olaj kenési képessége rosszabb, mint az üzemi hőmérsékletű olajé.
maggi1886076 Annak szvsz melegen sincs szép hangja.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen