Hirdetés
- Xbox 360
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz viperabácsi #68464 üzenetére
Keresd meg a gyártót. Ebben szerintem az autó márkakereskedésében sem tudnak segíteni, max. vétetnek veled egy új horgot zárral.
-
Mágus2
Közösségépítő
MunezXBK Most nézem csak, hogy megszépült a verda. a legördülő menübe nem kerül bele?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #68485 üzenetére
Már látom, csak vag-com jó a kábeledhez, a VCDS csak demo módban fog menni, ami kb nem jó semmire.
Teamviewer segítségével beálltom neked, de csak 7 után este, ha van rá igény.
Igen, trial, mert előbb ki kell olvasnod egy hibakódot. Amíg nem látott autót, addig trial marad. Utána kikapcsolod, visszakapcsolod és ha még mindig trial, akkor csinálj nekem egy képet, a progiból. Privibe küldd.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Nem3sys #68499 üzenetére
És mi lesz? Megint valami nagy lób@szó, ami csak 3000-en tölt, vagy megjön az eszed és felteszel egy 1749VB-t 1,5 barral, ami gyári nyomásnak számít annak a turbónak. Ha többet töltesz abba a motorba, lefújod a fejet.
!Overdose!Motorkód? Ha a 170 lovas 2.0, akkor igen.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #68596 üzenetére
A motortérben érdekes a váltókar csatlakozása. Ott szoktak lenni műanyag alkatrészek ,amik ha kiesnek, letörnek, simán okozhatnak ilyen jelenséget. Ha ott minden OK, akkor is elkötném, hogy kizárjuk a kulissza hibáját, ha akkor sem kapcsolható a többi, akkor a váltóban a kiemelő villa eltört, Váltó le, bontó felkeres.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #68608 üzenetére
Spéci lapát kell, ami arra a pöcökre való. Jó olcsó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #68610 üzenetére
Egy pár bosoko-t én is kipróbálnék. Majd megnézem a tomcsi-ét, amíg ő ebédel.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szokeherceg #68630 üzenetére
Vegyél 2 új lámpát. Nem xenont, olyat, ami most van benne.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bajnokpityu #68648 üzenetére
600, 480 1Z1998001 Nézd meg a képet és úgy dönts.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Mit szólnak az urak? 1-2 év és lesz ilyenekből CR TDI, ha már cseréljük, akkor L&K.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz freaghill #68728 üzenetére
Vagy felszereltséget.
Majd bitpork elmeséli neked, mik egy autó főbb ismertető jelei. Nem onnan kezdődik, hogy 4 kereke van, van benne kormány meg ülések és szerintem neki van igaza.
Amikor az octaviat vettem, csak a megbízhatóság volt szempont, meg a relatíve egyszerű motor, ilyeneket már nem gyártanak, vagy egyszerű és gyenge, vagy megbízható és gyenge, vagy megy normálisan, de bármikor bekakál. Ha már ezekből kell választani, akkor mind1. HTP duster nincs, marad a tdi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz ßrainiac #68736 üzenetére
Remélem lehozod a találkozóra, mert kíváncsi vagyok arra a motorra. Eddig amit vezettem a 150 lovasból az B5 passatban ill. Superb-ben volt. Azokban elég vérszegénynek érződik, mondom ezt úgy, hogy az enyém sem egy versenyló. Azt vártam, hogy érezhető különbség lesz az 1.8t javára, de kb olyan, mint a 110 lovas 1.9 az octavia-ban. Persze a superb nehezebb jóval, szóval ez lehetett a gond.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68765 üzenetére
Nem kell bejáratni. Normálisan kell használni, nem kell szénné forgatni hidegen ...stb.,stb.
Mit akarsz járatni rajta 1000km-n keresztül, A hengerfej tömítés cseréje nem egy motorgenerál, hogy utána be kell kopnia. Akár pályára is felmehetsz, fogod tartani a 120-at, és folyamatosan ellenőrzöd a vízhőfokot, ha nem emelkedik, akkor minden ok.
Ha csak simogatni fogod, nem derül ki, jól sikerült-e a tömítés cseréje. Bírnia kell, ha mégsem, valamit elbabrált a szerelőbácsi és reklamálni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz latyak17 #68769 üzenetére
Addig kell vigyázni, míg először eléri az üzemi hőfokot. Utána már nem szűz a tömítésen a ragasztó, onnantól mind1 neki, lehet rendesen használni, mint előtte.
Jó esetben a szerelő melegíti be miután összerakta, megvárja, míg a levegő kijön a hűtőrendszerből, úgy adja át a kocsit a tulajnak. Első útján, míg eléri az üzemi hőfokot, óvatosabban mennék, hogy ne melegedjen fel olyan hirtelen, ha elérte az üzemi hőfokot és tartja, akkor rendesen lehet használni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz homeless09 #68778 üzenetére
Ritka, mint a fehér holló.
Jó kérdés, én még nem is láttam ilyet, szóljanak a tulajok, ha van itt ilyen.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen