Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #66663 üzenetére
Ez a fekete combi 1.6 benzin octaviáról van?
Akor ez most a faterodé?
Az enyémen is alulméretezett a fék, de ha jól tudom a tiéden hátul is dob van, na attól tényleg nem voltam elájulva. Vezettem hátul dobfékes octaviat és a sajátom után olyan volt, mintha nem lenne benne fék, pedig az enyémet is szidom mindig, hogy gyenge.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha üres a kocsi és városban gurulok még túl erős is, finoman kell vele bánni, de lejtőn, 150-el, megrakva már nem az igazi. Ezért is megyek a lejtőkön óvatosabban. Inkább emelkedőn taposom. Ha akarsz 280-ast,szólj, én veszek akkor 288-at.
Az ismerősöm 318i touring BMWje durvább. Elől sincs hűtött tárcsa.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Baland07 #66688 üzenetére
Szia!
Elvileg ahol nem csavar van, ott 4B0867276A fogja az ajtókárpitot.
Ha óvatosan feszíted egyszerre csak 1 helyen körbe haladva, akkor nem törsz el semmit.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #66847 üzenetére
MK4? Talán A3. A combiban picit jobb a helyzet. Amúgy aki elfér hátul fabia, polo méretű autókban, az az octavia és testvéreiben is el fog férni. Persze, ha az első ülések hátra vannak teljesen tolva, akkor az A4 B5-ben sem marad sok lábtér.
Te a ködlámpát sem használod rendeltetés szerűen.
Én elférek magam mögött(182cm), de favorithoz vagyok szokva, azelőtt meg wartburg volt, ahol elől is át lehetett csusszanni a másik oldalra a cowboy váltó miatt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #66851 üzenetére
Ha teljes értékű 5 személyes autót akarsz, ott a superb. Hosszabb mint a passat és azt mind a hátsó lábtérbe toldották, akinek az nem elég, vegyen repülő csészealjat, mert valami űrlény.
bitpork fekete már az olaj? Mi lett a lámpával? Mostanában keveset mesélsz az autóról.
bence007 Mindenképp csere. Azt tenném bele, amit a gyár is rakott, ha jól emlékszem ate, de az audinak válogatva, betétek szintén az eredeti. Márkakereskedésben meg tudod venni mindkettőt. Ne ijedj meg az árától, valami 50 euró körül van 1 tárcsa meg a betét készlet is annyi. 150 euróból ki lehet cserélni az első tárcsákat betétestől és megint sokáig nem kell vele törődni. Elég nehéz az a motor és más tárcsákkal van olyan rossz tapasztalatom, hogy kiflibe hajlanak egy komolyabb fékezésnél, hullámosodnak a tárcsák, aztán ráz az egész.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FET-MEN #66873 üzenetére
Ez van benne. Amit a gyárban tesznek bele. Csak germany és audi felirat van benne.
Ezek a betétek valók hozzá. Pagid.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem engedte szerkeszteni. a betétek linkje összekeveredett. Az octavia 1-re ez való.
És a 256-os tárcsához is ez a betét megy, mert a féknyergek azonosak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #66880 üzenetére
Ami érdekes nekem, hogy ezt elvileg hallania kellett volna, vagy elnyomta a két kicsi legó?
A tárcsán látsik, hogy gyakorlatilag lerohadt róla az a felület, ahol a betéttel érintkezik, maradt a közepén egy emberes 1,5 centis sáv. De azzal nehéz rendes fékhatást elérni.
focvis Dobj egy képet a tárcsáról. Ha nem rozsdás, egyenletesen van kopva, meg van a kellő vastagsága, akkro nem bántanám. kapjon új betétet. De ha nem sima a felülete, akkkor inkább cserélném, minthogy levegyenek belőle utána meg rázzon. Nem tudom hol vehetnél nálatok rendes áron minőségi alkatrészt, mert a felső szomszédban élek és csehországból szoktam rendelni, mert ott van jó árban minőségi cucc. MO-ra még nem szállítanak. Ha van ismerősöd szlovákiai címmel, aki el tudja neked juttatni az árut, akkor megoldható. Összeírod mi kell, adsz egy címet és megrendelem neked.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Visít hidegen, meg nyöszörög, ha fel van húzva a kézi és mozog a furómű? Túl kemény a betéten a keverék.
VR6-Fan Ja, vagy egy újabb x akta. Majd meglátjuk mennyire lesz tartós az új, az is lehet, hogy szorul a nyeregben a dugattyú és elégeti a belső felét a tárcsának.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ha gondolod, megkeresem az anya gyári számát, van benne egy műanyag gyűrű, ami biztosítja, de ha az elkopik, akkor nem biztosít. Vagy küldesz utána egy kontra anyát és meg van oldva a kérdés. Az enyémen már van, és szvsz nem gyárilag van ott, mert utána néztem, elvileg csak 1 darab anya van ott.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A kék doboz szerintem
kerékcsapágy, légtelenítő, a csapágy nincs a képen... Le kell húzni a kerékagyat ahhoz, hogy fel lehessen tenni a takarólemezt a tárcsa mögé.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
http://www.cc-autodily.cz/turbodmychadlo-fabia-3_3?brand=VW&model=POLO
Pl. AMF-re ez megy.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen