Hirdetés
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
- Overwatch 2
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Warhammer 40k: Space Marine 2 (PC, PS, XO)
- Gran Turismo
- EAFC 25
- Xbox 360
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62943 üzenetére
Egy dolog a nyomaték görbe, egy másik dolog,meg, hogy minden gyártó 4200 percenkénti fordulat fölé teszi a modern dízelmotor legnagyobb teljesítményét. Szerinted ártalmas ez a fordulatszám tartomány a motornak, ha gyárilag ott a teljesítmény csúcs?
tomcsi23ejj, elviszed egy körre és még bugyit sem kell vennie?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62964 üzenetére
Milyen cikket akarsz? Mindenki 100 000x leírta, hogy nem szabad fojtogatni a dízelmotort.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #62973 üzenetére
Kelemen György autószerelő: Aki figyel a motorhangra és az autó viselkedésére, általában ráérez az optimális fordulatszám-tartományra. Egyébként benzinesnél kétezres fordulat fölött, de négyezer alatt érdemes tartani. A régebbi szívódízelek bírják az alacsony, 1500 alatti fordulatszámot, de a turbódízeleknél ez legyen a minimumérték.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz KaiotEch #63007 üzenetére
Ha 2000 fölött túlpörgetésről beszélsz, akkor Te soha nem mentél 160-at az autóval? Nem azt mondom, hogy mindig ki kell nyomni a szemét, meg szénné forgatni, de néha meg kell hajtani. 2000-3000 között szoktam váltani. 1500 alá nem engedem még motorfékkel sem. Ha 2000-nél elváltanám, akkor 1500 alá esik vissza. Ilyenkor, ha a forgalom úgy kívánja, hogy gyorsítani kell, sokat kap a főtengely, lendkerék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #63088 üzenetére
Előbb autót szoktunk venni, utána a hozzá való antennát.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #63090 üzenetére
Ahhoz minek neked alvázszám? Megveszed a TT-t felteszed a golfra és kész.
Jaded Nálunk ilyenkor simán kibújik a biztosító okozott kár kifizetése alól. Ha valakibe belecsattansz, fizeted zsebből.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #63096 üzenetére
8Z0035503 a cikkszáma az antennának.
Ehhez még lehet venni egy takaró elemet, aminek a száma
8z0862057De ugye te nem ezt kérdezted, hanem alvázszámot kajtattál.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz molnarpeter #63096 üzenetére
Mellesleg a tt-n az a rövid antenna a telefon antennája, nem a rádióé.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #63144 üzenetére
Kevés ember akad, aki kimondottan polot akar venni. Sokan valami kis autót keresnek, ami megfelel a polo kategóriának, csak ha a polo lesz árával a tápláléklánc csúcsán, akkor hamarabb vesznek meg egy ibizát, fabiát a kedvezőbb ár miatt.
Itt az 1.9-re 140 euró kötelezőt fizetek, szoval valami júzer error lehet a drága köteleződ oka.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rambo4ésfél #63174 üzenetére
Általábon kinyomják a szemüket, utána eladósorba kerülnek. Drága bele a turbó, lendkerék, háklis a motor az olajcserére. Ugye egy hengerfej felújítás sem olcsó, mivel ez hengerenkénti 5 szelepes. Drága az első futóműve, mattulnak nagyon a lámpák rajta. Olyan emberrel menj ilyen autót nézni, aki tudja, hogy kell húznia az 1.8T-nek.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #63243 üzenetére
Megyek én megnézem azt a kenési rendszert. A magas nyomás elméletet támasztja alá a sokáig visszafolyó olaj, mintha a pumpa nem engedne vissza semmit, pedig a szabályzó szelepnek pontosan ez a feladata, amikor kinyit, akkor a fölös olaj visszafolyik a kádba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
A jó hír, ha magas a nyomás,akkor tudni fogod, hogy mi a gáz:
l Oil pressure at idling speed: at least 0.8 bar
l Minimum oil pressure at 2000 rpm: 2.0 bar
l Oil pressure at higher engine speeds: max. 7.0 bar
The pressure relief valve or oil pump is defective if the specifications are not attained.Rossz hír, ehhez eléggé meg kell bontani a motort, mert 2 szeleppel változtatja a nyomást és mindkettő az olajpumpa része.
-
Mágus2
Közösségépítő
Kiszívja az olajat a kádból, nem vitt előrébb.
Olajnyomást üzem meleg motornál kell mérni. Hidegen sokkal többet mutat a műszer, de ott sem mehet sokkal 7 bar fölé. Ha bemelegszik nem nyomja kevésbé az olajat? Olyankor kisebb a nyomás,elvileg hideg motornál szivárog a legjobban. Olyankor ha megforgatod 3000 fölé, akár helyben(csak pár másodpercig), orrán-száján dőlni fog belőle, ha tényleg a nyomás miatt csinálja.
Munezt kellene megkérdezni,hogy leállítás után 5 perccel milyen szintet tud mérni.
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen