Hirdetés
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
- Overwatch 2
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #62003 üzenetére
Ezt olvastam ki én is. De amint látod a 150 lovasok között akad ilyen is, olyan is. az első fojtószelep nem bowdenes, ha lejjeb görgeted az oldalt, megtalálod, hogy milyen motorokhoz való. Ott az összes 180 lovas, meg egy pár 150-es. Eddig csak bowdenest láttam.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Balupapa #62063 üzenetére
Pedig a gyári gamma nagyon jó vételt biztosít.
Eddig használtál fantom tápot az antennára? Cseréltél antennát? A gyári rádióhoz nem kell fantom táp, gyárilat úgy van bekötve a rádió belseje, hogy áramot ad az antenna erősítőjének az antenne kábel közepében futó szálon.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz rob210 #62086 üzenetére
Nekem egy Golf IV 1.9 TDI-m van, és miután elkezdtem használni a Fuel Shark Savert a motor sokkal jobban dolgozott, és sokkal csendesebb lett, mint előtte. Azt is azonnal észrevettem, hogy a fogyasztása több mint 1 l-rel lett kevesebb… Az én összefoglalóm az, hogy a Fuel Shark Saver nemcsak a kocsi, de a gazdája életét is „jobbá teszi”. .
Hazugság. A TDI csak 1 literrel eszik tőle kevesebbet, minimum 3 liter megtakarítást vártam.
Csendesebb, mi? Ez is csak fényképen látott TDI-t.
-secret- Szép, meg jó, de hová fogsz pakolni?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Rambovits #62229 üzenetére
Még akár ez is lehet, ha nem polo classic. Én a classicot néztem. Ezen a 6-os alkatrészt nézd, de az motor nélkül van, ahhoz még kell a motor is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #62275 üzenetére
Fajin a verdája a bácsinak, de ha nem akarja kivágni a zárat belülről hidegvágóval, akkor ki kell kötni az elektromos részét, ameddig még kinyit. Addig míg nem jutsz el vele szerelőhöz, mechanikusan még lehet használni. Elég ha kihúzod a kábelt az ajtó és a B oszlop között. Ajtó kinyit, gumi harmonika félre húz, csatlakozó kihúz, gumit visszatol.
Ki kell venni a zárat és az elektromos részét szétbontani majd a lábait megforrasztani a nyákon. A rázkódástól valahol elengedett benne a forrasztás. Melegben jobban működik, hidegben már rázósabb.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #62282 üzenetére
Pontosan az a gond, amit linkelt rihi1. Szét kell kapni és megcsinálni 1x, utána azzal a zárral többé nem lesz gond.
Ha nyitott állapotban lekötöd, akkor a pöcökkel az ajtóban még zárható, de belülről kilinccsel ki lehet nyitni. Egy dologra nagyon ügyelj, a gyerekzárat nem szabad bekapcsolni, mert akkor már belülről sem lehet majd nyitni a zárat.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz FoBCRaistlin #62373 üzenetére
Megnézem a környék bontóit, hátha találok óracsoportot.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
A 2. hozzászólás a kedvencem...O KURWA
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobil flották
- PR-Telecom
- HMD Skyline - jó szerelés
- Győr és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Ukrajnai háború
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- ASUS BTF koncepció: látszólag vezetékek nélküli PC
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen