Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nem3sys
tag
válasz VR6-Fan #69080 üzenetére
Tavaly amikor ugyam igy nezett ki a kocsija, raadasul akkor meg a cooler is kilogott es fustolt akkor kolcsonkertrm tole 1 napra.
Rendor megallitott, igazoltatott majd mrgjegyezte milyen szép audi felni és visszaadta az iratokat.
Mondjuk akkor csak 19" volt alatta nem 20"...
Igazi gecik.Seat Ibiza 1.9TDi 200+++
-
viperabácsi
addikt
-
-
degec
senior tag
válasz VR6-Fan #70040 üzenetére
háát azért tuti nem.. anno amikor megvettem a 170 es pd tdi-t nagyon utánanéztem hogy a 140 eshez mennyivel másabb. és hát sokban különbözik azért..mechanikailag is.. turbó más... a sok idézőjelben, de nem csak a programja más.. ha kell be tudom vágni angolul van..otthon..ebből kiindulva tsik is mások,
mondjuk egy skoda gen3. 1.8 tsi ami tud oktáviába 180 le és 250nm-ert az tuti szög ugyanaz a motor mint az audi a4 ben a mostaniban lévő 1.8 as csak ott 320 nm-ert tud és "csak 170" le..na az tuti szoftveres mókolás..nagyon ilyen infókat gyüjtögettem eddig.. -
tresh
addikt
válasz VR6-Fan #70058 üzenetére
köszi, igen mondták is a srácok akik csinálják hogy a szerkezettel együtt húzzák síkra/szabályozzák (nem tudom mi a szakszerű megnevezése) hogy tuti legyen a dolog illetve új csavarokat is vettem a lendkerékhez mert ugye a régit nem teszem bele ami meg benne van hosszabb a kettőstömegű végett. Meg kap még váltó olajat is a gép nem mintha baj lenne a váltóval de ha ár lent lesz akkor ez se marad ki. Ma meg szervo olajat cserélek mert az is már a végét járja.
FET-MEN: mondjuk állítólag ezeknél az első szériás 1,2 nél volt gond hogy döglött a turbó de az okti fél éves sincs...
-
!Overdose!
őstag
válasz VR6-Fan #70157 üzenetére
Annyit még hozzáfűznék, hogy szerintem a legnagyobb baj a szemellenzős elfogultság. Mindenki más körülmények között használja az autóját, éppen ezért mindenkinek más az ideális választás. Nyilván más ha valaki hobbiautót tart és más ha beletesz évi 20-30k km-t, amit a saját zsebéből kell finanszíroznia. Más ha az alföldön lakik és közlekedik és más ha a hegyekben, ahol egy kis szívó elvérzik. Más ha valaki alkalomadtán kimenne egy nyíltnapra. Nem tudom azt, hogy tolerálná egy dízel. És ezek a körülmények akár változhatnak is. 2 éve még én is nagyban nézegettem a turbo-s benzineseket, mert alig néhány ezer km-t közlekedtem. Aztán lett belőle 25k/év. Ennél a futásteljesítménynél pedig 2 liter fogyasztáskülönbség már évi 200k, amit szívesebben költök a feleségemre, a lakásunkra vagy nyaralásra. Ez van. Ha nem fog újabb fordulatot venni ilyen szempontból az életem, akkor dízelt fogok venni, mert szerintem ennél a futásnál már megtérül, ha nem nyúlok bele valami rollerbe, de attól még a helyén fogom kezelni és ha majd újra kevesebbet fogok menni, akkor remélem egyszer még lesz feltöltött benzinesem is, mert az jó.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #70140 üzenetére
"ekkora tartományba azért egy dizel se dolgozik"
Igazából de. Sose azt nézd, hogy ez a motor ennyit forog amaz meg csak annyit. Mindig adott motor teljes fordulatszám tartományát vedd alapul. Csak az számít, hogy ennek hány százalékában "él" a motor. Egy jó dízel ugyanúgy elindul 2000-től mint gyári állapotában és tiltásig szépen egyenletesen húz nincs hirtelen letörési pont a teljesítmény görbén.
De isten ments, hogy belefolyjak a szokásos dízel-benzin hitvitába. Én csak lazán hátradőlök és bontok egy gössert.A demokrácia a csőcselék uralma
-
válasz VR6-Fan #70191 üzenetére
Csak h tudd mut szaroztal le: 1820-ban epult. Full fel van szerelve, de egy idosebb hazaspar tulajdona uh ellcede tv van de net nincs. Egx bazi nagy erdos szantos birodalom kozepen van Aarhustol kb 7 kmrre. Az ablakin kinezve nyuszi meg ozike meg a tulaj ferje a Honda funyirojaval szokott feltunni.
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #70191 üzenetére
Én ha már ilyen csillió lóerőre húzott autó tulajt hallok áradozni a vasról, hogy ez lent is fent is, hogy harap szimplán csak felveszem a "mesélj még" ábrázatot és belül halálra röhögöm magam a mondókáján. Egy 5-6-7 literes V8 kompresszorral, az igen az odabasz lent is de amikor ilyen 1.6-2.0 literes benzines turbós motoroktól fossák le a bokájukat (jellemzően a hondások), hogy az milyen nyomatékos már mittomén 2500-nál akkor sírni tudnék a röhögéstől.
A demokrácia a csőcselék uralma
-
8th
addikt
válasz VR6-Fan #70201 üzenetére
Azt csak széria közeli teljesítményű autóval lehet megcsinálni. Cimborámnak volt anno egy 4motion G4 TDI-je. Írt rá magának egy szolid kis programot 90 helyett lett kb. 100ló vagy valamivel több de az tényleg olyan lett mint egy elektromos targonca. Nyomtad a gázt és fordulatszámtól függetlenül egyenletesen húzott egészen leszabályozásig. Nagyon kellemes karakterű autó volt. Egy széthegyezett motorral ezt képtelenség elérni.
Meg is van: [link]
[ Szerkesztve ]
A demokrácia a csőcselék uralma
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz VR6-Fan #70245 üzenetére
Fene tudja, ha meg tudnák oldani a GEO-s csiga gondjait, akkor ott van az alulról is nyomatékos, és felül sem elfogyós dejzel ótó, ami nem mellesleg kb. a felét eszi egy hasonló benyásnak..
Ha nem lennénk itt, és nem lennénk csórók, én is a benzinest preferálnám, mert mint mondtam a w10 és a w12 a nagy kedvenc, sőőt, még az 5.7 literes camarót, vagy egy sting ray corvettet sem tolnék ki a tyúkólba..
De itt sajna a kis pénz, kis foci elve jácccik..."decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
Új hozzászólás Aktív témák
- TPMS EL-50448 Auto guminyomás-érzékelő, újratanító RESET-elő eszköz
- Gaming asztal Rapture Gaming Desk AURORA 300 fekete
- Parkside akkus multicsiszoló (PMSA 20-Li A1) - érvényes garanciával
- Újszerű! Gorenje MO17MW mikrohullámú sütő, 700W, mechanikus, 17 liter, fehér
- Philips Senseo HD 6553 /59 /f párnás kávéfőző.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen