Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
-
latyak17
tag
válasz VR6-Fan #36454 üzenetére
ki van taposva a lelke és költeni kéne rá egy olyan 400-500 körül, hogy ne essen darabokra, alvázvédőnek nyoma nincs alvázon ezért rohad, épphogy csak a padlólemez megvan, szíjak olajak évek őta nem lettek cserélve és még az én .8-aso mis jobban meg kb ?
METABOND olaj, olajadalék, üzemanyagadalék forgalmazása !
-
-
lorcsi
veterán
válasz VR6-Fan #36847 üzenetére
nincs túl sok ezekből a ha-hu-n és elgondolkoztunk rajta, hogy király lenne csapatni egy nyáron
persze ezeknél is van pár ami kintről jött be
így a képek alapján nagyobb részüknek még a ponyvája is jónak mondhatópl. de nem vágom, hogy a motort miért nem írta be
vagy akér ez..azért durva myilen széles ársávak közt árulják ezeket
350-500 aztán 6-800 és 1 Milla..faterodnak miylen van és menyniért ?
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #37162 üzenetére
jajjajajajaj Olajpuma tengely elfordul XD Neee... átéltem mogyoródról hoztak haza trélerrel
ESP : Bármibe lehet 500.000Km... csak lehet ráköltöttek másfél milkót komplett vezérműtengely cserékre stb stb stb...
Érdekes nálunk is van Siemens 2.0 passat taxis.. 170 ezer és mind a 4 elem cserélve volt.
Szóval ez így jó amit mondasz csak nagyon nem reális... DE egyértelműen Valós és LÉTEZŐ dolog csak nem tudjuk a hátterét.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #37177 üzenetére
Ugye most csak viccelsz velem. Mit nem tudsz azon levenni?? A tengelyt elforgás ellen meg kell fogni, és egy csőkulcs segítségével levenni az anyát. Amikor a sajátomon cseréltem, elég volt egy gyűrűs kulcs és egy imbus(nekem ott imbusz van a tengelyben, neked 8as vagy 10es villás megfogja) Ha nem fér oda a gyűrűs kulcs , van hozzá célszerszám, de amennyiért meg lehet venni, annyiért magad is legyártod. HAZET gyárt ilyen kulcsokat, a generátor szíjtárcsámra kénytelen voltam venni, azt nem lehet levenni célszerszám nélkül.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #37181 üzenetére
Én ezt így is értem. Volt szerencsém az enyémen cserélni, szerencsére nem állítható, így nem magas a gallérja a tányérnak, ami neked az állítómű(ezért nekem odafér a gyűrűskulcs).
Az én célszerszámom a komplikált esetekre egy csőkulcs, ami kívülről is 6 lapfejű ez megy a nagy anyára. Belül megmarad ugye a lyuk, amin hosszabbítóval bedugod esetedben a 11es fejű covát. Villáskulccsal meg elforgatod a csőkulcs külsejét.
Nem vagyok én annyira elméleti szakember. Minden hétvégén szerelek, csak hétköznap megy az enter karate.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #37185 üzenetére
Már majdnem elkezdtem féltékeny lenni!
Dodi72: Na ez a hsz tetszett!
Nekem mostanában 2-3-an is mondták, hogy milyen tiszta a kocsim belül.
Körülnéztem.. mondom ez? Aztán a harmadik ember után jobban átnéztem a gépet, és tényleg. Nem volt koszos. Nekem is jól esett. Én ehhez voltam szokva, fel sem tűnt.[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #37344 üzenetére
Igen van ha jól emlékszem.
De csak a gyári és az utáni mérés ilyen negyed lapnyi méretben. De a görbén látszik a változás.
De hivatalosan benne van az ABT német rendszerbe hogy ekkor meg ekkor ennyi KMnél ilyen olyan chip.| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz VR6-Fan #37366 üzenetére
Ja értem.
Ezt németbe tették bele.
Igazság szerint jobban 100 felett venni észre...
100ra a gyorsulása ugyan olyan mint egy Sima 3.0Tdi de én ezt betudom már motor és váltó elhasználódásának ami bejött a 240ezer km alatt.
Egyszer lett mérve 8.2sec alatt van százon. Megnéztem jó pár ilyen youtubos videót és azon a gyáriak is ennyi mennek 100-ra de azokban nincs 150 felett KM egyikbe se de inkább 100e km alatt.
Viszont 130nál 6osba úgy megindul mint az állat. Pályán lehet vele alázni... nem vagyok olyan fajta.. de az elmúlt másfél évben olyan 3-4 eset adódott már amikor valami idióta faszoskodott aztán a porrá alázás nem elég jó szó arra amit kapott... XD| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
tomcsi23
veterán
-
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #37707 üzenetére
Mármint, megy bele egy olyan moci?
Csúnya? Relatív, meg minek is nézegeted?
Néha én is érzem a hátsó kapirgálás hiányát, oda meg kéne már igencsak. TT kotró hajtással együtt mehet a BAM. Akinek van hozzá türelme toldozni-foltozni.[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
janos666
nagyúr
válasz VR6-Fan #37978 üzenetére
suliba meg a korosztályodba nem egy "öreg" 1,9 automata A4-el fogsz villatani
Ebben picit mellényúltál, mert abszolút nulla társasági életet élek. De a példa kedvéért belegondolva az automata váltótól akkor egyenesen félnék, hogy buzinak néznek vele, és pusztán emiatt csakis kézi váltósat néznék, hogy normálisnak nézzenek és lehessen vele ökörködni.
Az anyagi dolgokba meg látom kár volt belemászni, mert itt most nem tudok és nem is akarok teljesen őszinte lenni, a mellémagyarázásom pedig nagyon félresikeredett, és ebből már nem tudok kimászni. Esetleg annyit mondok még hozzá, hogy ugyan nem dolgoztam meg mindenért tisztességesen, de többek közt öröklés útján is van már a nevemen annyi összeérték, hogy ha azt eladnám (használtpiaci áron), akkor egy új A4-est is kiguríthatnék a szalonból, ahogy a papíron létező jövedelmemből is megengedhetném magamnak ugyan ezt pár éves futamidejű hitelre. Ezt pedig azért is kéne most hitelre venni akkor is, ha épp itt lenne a zsebemben 2M készpénz, ami nem kell másra, "mert csak".
De egyébként tudom hogy érzitek magatokat a hsz-eim után, és milyennek tűnök most előttetek. Általában én szoktam ennek a történetnek a másik végén állni.
Már csak annyit kérdezek, hogy statisztika kedvéért irkáljam majd le ide néha, hogy mi történt, vagy inkább felejtsem el, hogy van ilyen Ph topic?
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #37989 üzenetére
Nem, csak sietős kedvem volt az egyik kedvenc útvonalamon.
Mögötte mentem, aztán láttam rajta, hogy kívánjaOdafelé meg valami gyönyörű hófehér nyíló hátsó szárnyas óóódival mentünk egy jót.
Várom már a nyári gumit, mert télivel nem mertem annyira menni.Mágus2: Egy stock ARL-től még nem ijedek meg.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
-
tomcsi23
veterán
válasz VR6-Fan #38236 üzenetére
Az alábbiakból az következik, hogy az olajműszer (ahol már van), az pontosa(bba)n mér Ja, és hol méri az olajat, vagy egy átlagos hőmérséklet? Nyilván a vízhő az csak user-megnyugtató funkcióval rendelkezik.
[ Szerkesztve ]
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
FoBCRaistlin
őstag
válasz VR6-Fan #38236 üzenetére
Igen, ezt pontosan tudom. Mármint, hogy a vízhőfok mutató 70-110-ig fixen 90-et mutat, azt is tudom miért.
De ettől függetlenül már bőven meleg a vizem, amikor az olaj mutató még sehol nincs.tomcsi23: Igen, pontosabban. A víz is úgy lenne, csak voltak belőle gondok, és így lett belőve. Az a mutató is pontos lenne, csak le lett "butítva" a sok hülye user miatt, aki folyton azt leste, aztán ment gariztatni amikor fura értéket látott.
Mágus2: Ez így van, 1-2x nekem is volt már dundizva jéghidegen a motor, de akkor az érdekelt a legkevésbé.
[ Szerkesztve ]
Tuning szempontjából fontos, hogy "hány Mhz hideg van éppen" T56 - www.pcvizhutes.hu WOT: RaistlinX
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen