Hirdetés
- PlayStation 5
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- Stellar Blade
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- Diablo IV
- World of Tanks - MMO
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- EAFC 25
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #54436 üzenetére
A hónolás szerintem nem mikro, az túl nagy falat lenne a xadonak, kellene egy motorba vagy 3 kiló, hogy kitöltse szvsz. Szerintem csak filmet képez a kopott rész és a mozgó alkatrészek között, egyszerűen csökken a súrlódás és a film réteg valamit tömít is, ha nem így lenne, akkor javítsanak ki azok, akik értenek hozzá.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #54439 üzenetére
Ne tőlem kérdezz ilyeneket, én nem használtam soha.
Az autógyártói teszteket meg nem kell komolyan venni. Az a ciklus soha nem fogja tudni modellezni egy rendes péntek délutáni forgalom ritmusát. Nem is értem miért veszik komolyan az emberek a gyári megadott fogyasztási értékeket.
Próbáld ki, és majd írd meg miért nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz VR6-Fan #54443 üzenetére
Ha minden rendben lenne a motorban, én is kipróbálnám, de az enyémen már csak a csoda segíthetne, arra meg a xado sem képes. Nem tett neki jót, hogy lelazult az olajpumpa.
3cm nincs az egész hengerfal. Ha lenne, már nem lenne, mert felfúrtam volna 2,5l-re, fölösleges oda annyi vas.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-5 fok alatt kezd csak igazából izzítani, addig csak negyed gőzzel megy a rendszer. Én valami ü.a. ellátási gondra tippelek, levegőre a rendszerben, eldugult visszacsapó szelepre..., de ha nem kezded fokozatosan kizárni a hibákat, nem leszünk okosabbak.
Az 1y, 1z érzékenyebb az izzító gyertyák hibájára, mint az újabb testvérek, ezért is tanácsoltam, hogy mérd ki és cseréld le, ha gubanc van, az még majd jól fog jönni, amint beköszönt az igazi tél.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Dr.Zoo Majd talin elmesélem mi volt a skodrival nem sokkal a vétel után.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Van a tankban egy visszacsapó szelep, segédpumpa meg nincs, csak szívókosár. No most, ha a visszacsapó szelep megszorul és nem zár vissza, akkor elég egy pici tömítetlenség a rendszerben és éjjel a nafta a szűrőből visszavándorol a tankba. Az adagoló két pumpa egyben, egyik része szívja az anyagot a tankból, a másik magas nyomáson továbbítja az injektorok fellé, nem mellékesen a nyomás hatására nyílnak az injektorok és történik meg a befecskendezés. Ha elég hosszasan indítózol, akkor felszívja a tankból a cuccot, de sok türelem, jó akksi kell hozzá.
Te esetedben nem lehet nagy tömítetlenség, max egy deci eshet vissza a tankba, máskülönben nem indulna be, csak kötélen.
A fő gyanusítottak mindig a visszafolyó gumicsövek az injektorok között, ha szemre jól is néznek ki, elég ha valahol van egy pici repedés a cső végénél, picit nedves lesz, nem fog ereszteni, mert ott nincs nagy nyomás, de elég ahhoz, hogy levegőt kapjon. Remélem elég kimerítő volt a válasz. Én kimerültem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vendingo #54457 üzenetére
Megoldható bontás nélkül. A pedálok alatti burkolatot le kell majd venni, ami 3 csavar, meg az A oszlop takaró elemét, amit a gumikéder alá benyúlva kézzel le lehet venni, nincs csavarral rögzítve.
Rambovits Valami motortartót vagy támasztót nem húztak meg kellően. Gyujtás eltolódás nem lehet ennél a motornál, csak a szelepek időzítése tolódik a lánc nyúlásával.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Az injektorok között biztosan lecserélném a csöveket, meg a dugót is az utolsón, arra is ügyelj, hogy a gázzsinórból kiálló szál ne érjen a gumi dugóhoz az injektoron, mert kikezdi.
Az adagolón elég lenne ezt a szorítót lecserélni egy olyanra, mit lehet csavarhúzóval feszíteni, ha már cseréled a feszítőt, legalább meglátod mennyire fog vissaesni a tankba a gázolaj. Mielőtt összedugod a csövet az adagolón, fel kell önteni a csövet és a szűrőt, másképp nem fog beindulni. Legjobb ha előbb kicseréled az injektorok gumicsöveit, utána beindítod, majd ha lesz egyenletes alapjárat, akkor leállítod és folytatod az adagolón lévő csővel. Ha egyszerre leveszel minden csövet és megtelik levegővel az adagoló magas nyomású része, akkor nem fog beindulni. A levegő nem tudja kinyitni az injektorokat, csak a folyadék.
Ha mégis megtörténne, akkor adok egy gyorstalapalót adagoló légtelenítésből.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Aza cső gyakorlatolag beszerezhetetlen, és ilyen minőségben meg pláne. Csak a szorítót cseréld a csövet ne!!! Csőbilincs -ha így érthetőbb.
Az injektorok közötti csövekre is ügyelj, ilyen dupla borítású legyen, a sima elreped egy hónapon belül.
Más kérdés, hogy 2 hiba kell ehhez, a másik a megszorult visszacsapó, amihez ki kell venni az egész úszóházat és kitisztítani. Elég mocskos meló.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Elvileg 134 euró a cseheknél a gyári, eredeti, teljes, ha jól emlékszem volt itt a fórumon olyan ember aki tudta milyen elektomotor van benne és tudott külön beszerzési forrást is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz fi:zi'k #54486 üzenetére
Üdv!
Karosszéria dugó a becsületes neve. Elvileg 803803583b a gyári száma, átmérője 40mm. Meg kellene mérni a küszöbnél, hogy olyan-e az átmérője mert a gép csak a küszöb dugóit mutatja, a sárvédő belsejét nem, de elméletileg megegyező a méret. Legjobb lenne ha megmérnéd a lyukat is meg a világosabb részt is, ami a dugó pereme volt.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Nekikezdhetsz magad is, de azért nem olyan egyszerű a művelet. A kerékagyból nem tudod kivenni a csuklót, csak ha a talpas gömbfejet elkötöd az alsó lengőkartól. Ha visszakötötted, akkor geometria, mert nem hiszem, hogy eltalálod az eredeti helyzetét. Vagy kiveszed az egész féltengelyt, ehhez a belső csuklót is szét kell csavarozni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54684 üzenetére
Nálam is kevesebbet mutat. Simán mutat 4,5-öt, de tankolás alapján mindig 5-5,2, 5,4.
-
Mágus2
Közösségépítő
A zaktív szén tartály mágneszselepe csattog, ez ilyen.
Az 1. hengersoron??? 1 darab hengersor van, nem V nyóc ez.
Viccet félretéve, valahol fals levegőt szív, ezért hidegen szegény a keverék. Ha bemelegszik, veszel egy flakon féktisztítót és körbefújod a vákkum csöveket, pillangó szelep környékét, szívósor csatlakozását a motorral.
Ha fújás hatására emelkedik a zalapjárat, akkor ott fals levegőt szív. Tessék letömíteni és jó lesz.
A fékrásegítő csövet is nézd meg, ha szakadt, csere, az is hasonló tünetekkel jár.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Uraim, tudnátok ajánlani egy megbízható vw szerelőt Pesten?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54716 üzenetére
Pontosan.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54787 üzenetére
Annak is. Meg az enyémnek is. 4500-nál az adagoló már elveszi a kaját.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[link]
Ilyen az enyém, gyári 110 ló, remélem megvan mind.A felvétel minőségét ne kommentáljátok, esőben a reszkető kezemmel ezt tudja a telefon.
A lényeg, hogy nekem 120-tól 30-ával. 120, 150, 180, 210, 240 vannak a számok a számlapon.
3900-as fordulat 5.ben 180km/h
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz lsebestyen #54792 üzenetére
Kell, hogy legyen benne ún. fedélzeti számítógép. A kezelő gombok az ablaktörlő kar végéin vannak. Mindegyik TDI-ben gyárilag van. Ha nincs neked benne, akkor óracsoportot és ablaktörlő bajuszkapcsolót kell cserélni, az óracsoportnak viszont szerves része az immo, szóval azt is fel kell programozni.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
Vagy nem AFN vagy nem négyesgolf. AFN csak 3-as szériában volt. Utána a 110 lovas átesett egy kis ráncfelvarráson. Ettől kezdve 2 verzió volt. AHF vagy ASV, a különbség csak annyi,hogy az utóbbinak erősebb az alja, és euro3 normát teljesít.
Ezek olyan 10-11 körül fent vannak 100-on.
freaghill Áramról megy,nem a víz fűti.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54831 üzenetére
Közbenső levegő hűtő. Inter cooler.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz narancsnn #54835 üzenetére
Nem emlékszem a 40 képedre. Megelőlegezem a bizalmat.
Ki kell szerelni, kivenni a nyomásmérőt, beleönteni 2deci benzint, megrázni, kiönteni. Ha folyik valahol az IC, akkor cserélni. A nyomásmérőt féktisztítóval megfúji, megvárni míg megszárad és lehet mindent visszarakni. Ha már szét van szedve, érdemes kipucolni az EGR szelepet is.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54843 üzenetére
Belül szokott lenni jobb esetbe egy kis olajilm, rosszabb esetben egy fél liter olaj. A rosszabb esetet hamar észrevennéd, mert zabálná az olajat. De ha tényleg régen volt tisztítva, akkor lesz benne 1deci olaj.
Minél jobban hűt, annál jobb, mert a hidegebb levegő sűrűbb és több oxigént tartalmaz. -Ezért van az, ha nyáron van egy száraz hónap, utána az első esőben olyan mintha 5 lóval több lenne, mint a melegben volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz petyametyo #54848 üzenetére
Ha az EGR még nem volt tisztítva, akkor lesz ott is meglepi. Nekem is votl benne vagy 20 deka korom lekvár.
Ck. Az miért baj, hogy 30 fokban nem megy?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Asszociációs játék. :)
- A felhasználók követése miatt bepanaszolták a Mozillát
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Futás, futópályák
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Milyen autót vegyek?
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen