Hirdetés
- Xbox 360
- PlayStation 5
- Xbox Series X|S
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- Assetto Corsa
- Assassin's Creed Shadows - Elhalasztották a megjelenést
- Megérkezett a METAL GEAR SOLID Δ: SNAKE EATER legújabb előzetese
- PlayStation Plus 2024 Essential - Az októberi lista
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- EA Sports WRC '23
-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131566 üzenetére
Milyen autót nézel? A golfban, jettában, octaviaban, yetiben volt CFHC, ha már nézed, abban nincs is kiegyenlítő tengely. passatban CFFB az ajánlott, abban van a javított modul, de az csak B7-ben volt, a B6 nem kapta neg.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131549 üzenetére
Amíg nem indul be, nehéz értéket mondani. A zárt egr-el elkapja rögtön, nem érkezik a log pontos értéket adni indítózás közben. Ami meg nem kapkmja el, ott meg lehet mérni, csak nincs mivel összehasonlítani. Egy lemes darabbal le kell vakítani az egr és a szívósor közti csövet, ha az egr a hibás, vészmódban bár, de beindul. Ha úgy sem indul, nem az egr lesz a gond. A szívósorba próbáltatok féktisztítót fújni, és úgy indítózni? Ha úgy röffen, ajkor csak nem kap anyagot. Hiába van üzemanyag nyomás, ha nem nyitja a motorvezérlő a befecskendezőket. Ha nem lenne üa nyomás, akkor levegős üzemanyag rendszerre, halott segédpumpára gyanakodnék.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131571 üzenetére
Az EGR-nek lehet csinálni egy új alap beállítást(basic settings) utána be szokott indulni, ha tényleg ez a baj. Ez sajnos nem generál kódot, mert a vezérlő nem tudja ellenőrizni, hogy valóban zárva van-e az EGR. Nyitott EGR-el csak üzemmelegen képes beindulni, azt is, 3-4. próbálkozásra, gázt megtartva.
[link] Bár a hirtelen halál nem jellemző az EGR-re inkább az, hogy előtte egy párszor beindulás után leáll azonnal, iylenkor rögtön elkapja a lagközelebbi indításnál, és vagy leáll, vagy rendesen jár. Ez a kezdeti fázis, amikor mér érdemes megnézni, hogy mi a helyzet vele.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #131583 üzenetére
Nem lehet fém reszelék a szűrőben, mert az a visszatérő ágból is származhat, ami nagyon nem jó, mivel ilyenkor a magasnyomású szivattyú, amit a vezérszíj hajt, lefordácsolja magát és mindent televág reszelékkel.
Ezzel kezdeném. Bár olyat is írtál, hogy üzemanyag nyomás rendben... az mit tesz? Megvolt az indításhoz szükséges 250 Bar?
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Logeeen #131597 üzenetére
Az auto scan milyen vezérlőket talál? Lehet utólért téged is az ABS kocka halála? Egyáltalán nem ritka a B5-nél.
Más autót olvas a vag-com-od?
Ha semmilyen vezérlőt nem olvas, akkor valszeg nem kommunikál az autó semmilyen diaggal. valami blokkolja a K csatornát. Esetleg utólagos rádió?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131607 üzenetére
Ilyet csak 3 literessel érdemes venni. Kicsike bele ez a motor.
molnarpeter Biztos hogy érintett és van benne ez a tengely, elvileg ebben a 3. generációs modul van, ami a leg tartósabb, de az sem örök élet.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131609 üzenetére
Összességében a 3.0 tartósabb. Nem a menet teljesítményével van a baj a 2.0-nak, hanem a megbízhatóságával.
2.0-ból csak CR TDI-t vennék. PD-t nem. 2008-ig mind PD, utána talán a passat kapta meg elsőnek a CR motorokat. 2010 utániak már jobbak. A3-ban volt 140 lovas PD BKD kóddal, az az egyedüli amit meg lehet venni. Az a motor volt octaviaban, golfban, leon2-ban.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131617 üzenetére
Rosszul hallottad, nem lehet PD-t venni. Olvasd el a téma összefoglalót. Nem csak a PD elemekkel van ott baj.
A másik baj, hogy 2.5M-ért rendes passat sincs, nem hogy A6.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #131634 üzenetére
Ezt meg kellene néznem, hogy hogy van bekötve eredetileg, de szerintem egyenesen az óracsoportba van kötve, nem az ECU-ba. Szóval az óracsoportban keresném az értéket, ha nem mozdul a mutató, akkor valahol kábel hiba van...
Az output tests mozgatja a mutatót az óracsoportban?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #131707 üzenetére
9-es.
Ilyen hülye hangja van, ha az EGR és a turbó között kifúj.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Markus #131716 üzenetére
Bizony azokra. Főleg ami a turbóra megy, azthiszem a 15-ös.
Azok csak egyszer használatosak, ha egyszer kiveszed, utána nem tömítenek rendesen. Néha segít, ha megfordítod, és ráhúzod erősen, de a csere a biztos. Fent az EGR meg a hűtő között szén tömítés van. De lent a turbónál csak egy vékony lemez. Régen ezek a lemez tömítések több rétegűek voltak, akár többször is lehetett használni. Most ezek a véknyak össze lapulnak, és ha elfordítod, többé nem tömít.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #131727 üzenetére
Nem nagy cucc, csak nem szabad semmit beletörni. Főleg a turbón lévő szeret bele szakadni, ha nagyon meg volt húzva. Ha nem ad semmi fura hangot, inkább ne piszkáld emiatt.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131741 üzenetére
Miért lenne ez relváns?
(#131666) tresh Seemi infót nem adtál, ami alapján megnézhetném a bekötést. Milyen autó é sa donor milyen volt, amiből az óracsoport való? Azért nem mozgatja az output test, mert tényleg direktbe van kábelozva az a két mutató. Ahol mozgatja, ott can-bus-on beszélget. A tiédben még analóg volt ez a mutató, de 2000-től már a kádból veszi az olajszintjelzőről a jelet can-bus-on.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sirszevenap #131680 üzenetére
Nem olvasol figyelmesen? 2.0tdi bkd dpf nélkül, vagy 2.0CR dpf-el, vagy 1.9TDI dpf nélkül. Ha ezekből nem tudsz választani, akkor sajnálom. Kifogyott az ajánlott motirok listája. Az 1.4 láncos, a kompresszor turbós komplikált, a sima turbós meg gyenge.
A PD-nek rossz a dpf management-je. Csak szopás van vele. +1liter fogyasztásban. Sokszor volt itt téma, csak senki nem olvas vissza.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131745 üzenetére
Semmiiiiii. Csak egy kicsikét olvass vissza, elég 1hsz. Csak itt, csak most, csak neked. A PD-ben mechanikusan adnak több naftát a dpf kiégetéshez. van egy plusz része a vezérmű tengelynek. Az ahogy kopik, úgy tömődik el a dpf korommal. Egy javítás: pd elemek, turbó, dpf, vez tengely, hidrotőkék. Az eladó autókban ez mind kopott lesz, azért eladók.
Tomcsi, majd el ne felejts felárat felszámolni az uraknak.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Markus #131754 üzenetére
Azaz, ott fúj ki, pont olyan hangja van... a turbónak nincs baja, nyugi, teljesen meg fog szűnni.
A pontos kérdező pontos diagnózist kap. Ezt szeretem, amikor képben van az ember. Biztos nem gyanakodtam volna arra a tömítésre, ha nem írod le a teljes történetet. Remélem a babettások is tanulnak belőle, akik még az autó típusát sem írják meg...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #131767 üzenetére
Nem jön le az alátét, minden harmadik cserénél az egész csavart szoktam cserélni alátétestől.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #131772 üzenetére
19-es kulcs megy a csavarra. vagy 3/4-es, ha nincs otthon 19-es metrikus. 30Nm Egy ekkora méretű csavarnál semmi a 30Nm. A futóműben az ilyen méretű csavarok 120Nm+45 fokra vannak húzva. Itt is az alu kád a gyenge pont, amúg lehetne tépni.
Ehhez nem szoktam már nyomaték kulcsot használni, érzéssel ha meghúzza az ember, utána meg is lehet ereszteni, és nem fog folyni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz z123456789 #131772 üzenetére
Benzin, vagy dízel a jetta? CSak mert ha benzines, remélem van 32-es dugókulcs otthon.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Magnum_ #131780 üzenetére
A szűrőhöz 30-as vagy 32-es kell, attól függ, milyen márka. Meg amúgy sem kérdezte senki, hogy neked milyen kulcs kell, szóval [moderálva]. Az sem mindegy, hogy FSI vagy MPI.
Hiába dobálod itt az 1,4TSI videókat, ha ő teljesen más motoron akar cserélni.
[ Módosította: Qru ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz CharlieDrop #131807 üzenetére
Egyben van a verda. Nem éreztem gyengének a 2.0 után sem, bár a golfban nem a leghosszabb bluemotion váltó van. Hosszútávon is 6 alatt fogyaszt vegyesben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz The DJ #132088 üzenetére
Tőlem van egy szavazatod az 1.8T-re. a 2.4 nehezebb sokkal, az étvágya is nagyobb. Fenntartási költsége meg +- azonos. Egyikben van turbó, meg kettőstömegű, a másikba meg 2 hengerfej, 6 trafó, 6 gyertya, 4 lambda szonda.
Egy 1.8T szerintem fürgébb, bár én csak a visszapillantóbantükörben szoktam őket látni szenvedni...Hogy miért nem megy már ez a szar előttem.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Speeedfire #132090 üzenetére
Utólagos immo, meg gondolom riasztó is. Már a látványa is elriaszt. Mikor ott lengőbiztosítékokat látok, olyankor szoktam sarkon fordulni, köszi, ezt nem akarom méricskélni. Majd amikor emiatt nem fog beindulni, akkor fogod kigyomlálni onnan a nem gyári részeket.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tomcsi23 #132096 üzenetére
Szól a zene, szunyál a gyerek, kellemesen dörmög a dízel, 140-el utazunk fölfelé az emelkedőn, ezek meg kandikálnak, hogy meg kellene előzni, de ahhoz 160-ra kellene gyorsítani 200 méteren, amire NINCS elég tartalék. Aztán hátulról elkezdi előzni az egész sort a versenykamion, mint a múltkor. Simán letolt minket a pitsába. Neki elég volt a maradék 100 méter.
Elfogynak, csak nehezükre esik beismerni.
A 150 lovasal is bajman lennél. A haver 95-ös quattro-ja már elég harapós. Pedig csak a gyári pacik jöttek vissza. 8,2 0-100 nem rossz egy 95-ös budi-tól. 1.9AFN-el nehéz olyat menni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz tresh #132097 üzenetére
Sok a leharcolt 1.8T, az a baj. Ha mind úgy menne, mint új korukban, nem lenne ekkora arcom, de a lerúgott szarok nem tudnak meghatni emelkedőn.
10-ből szerintem 7 elvérezne mérőpadon. A gyári értékeket sem tudnák. Amelyik nem ilyen, az megy is, az nem nézelődik, hanem simán előz.
Az én skodám lusta kakas. Nem gyors, csak erős autó benyomását kelti. Persze ez csak illuzió, mert nem is erős. A 16 szelepes mivolta miatt érdemes megforgatni és akkor megy is. Aki elvált 2500-nál, az nem fogja megtudni, mi rejlik a motorban.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen