-
GAMEPOD.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TaaT
veterán
válasz FoBCRaistlin #34351 üzenetére
Komolyan mondom aszittem azt írod szerváltál pár vti-s arcot és jöttök megverni
Give them hell Ukraine!
-
ESP
senior tag
válasz FoBCRaistlin #34353 üzenetére
Mindjárt jön
Integraés jól le csóró dízelez.2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
ESP
senior tag
válasz FoBCRaistlin #34353 üzenetére
Az 1.6vti
150nm ~7000-nél
160hp ~7600-nál8500-nál tilt.
Nyomatékos egy gépezet.
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #34357 üzenetére
Semmi gond, maradunk csóró dízelesek.
310Nm-1.500-nál.
-
Mágus2
Közösségépítő
-
MunezXBK
nagyúr
válasz FoBCRaistlin #34362 üzenetére
Inkább egy Festina SportChrono.
-
-
VR6-Fan
veterán
nem rossz azért egy VTI, de haveri körbe rendszeresen be büntetik őket sok szelepes öreg fosokkal, én csak egy épített 1,8-as 5gen lift back-el akadtam össze azt hisszem, azt hitte hogy majdnem, de még se
ami érdekes lesz tavasszal fodrászom corolla TS-e, elég patika gyári állapotban van...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Mágus2
Közösségépítő
A srácok elérték a határait az adagolónak, több naftát nem tud nyomni. De a turbó még lógatja a lábát. 200 lovat elvisel simán. Ezért kell a nagyobb elosztó fej az adagolóra.
A PD motornak erősebb a forgattyús háza, és több helyen keni a dugattyúkat is. Ha 200 pacitól többet akarnak, akkor vadásznék egy ASZ vagy ARL blokkot, arra felmegy az adagolós hengerfej, és kezdődhet a móka.
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #34379 üzenetére
viszont az 502 (utcai) 180le-nél többet tartósan nem igen szolgál ki, ahogy én tudom.
ezért szoktam mosolyogni mikor mondják hogy 200 meg 250le
ez meg csak személyes vélemény hogy 20-22-es csigákkal baszom fent indul el.
amit értelmes szettnek tartók az 502/11-es elem az adagolóba/ 1749VA/sdi tengely/alu zsákos cooler/jó program/nyitottabb kipuval.kb olyan karakterisztikát ellehet érni mint a Tomcsi féle 20VT-t cserébe 160le, sok nm (már mint úgy 160le, hogy az tényleg annyi :-) )
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz Mágus2 #34381 üzenetére
ki lehet, csak nem 502-es (utcai), meg 12-es adagolóval a 1749 is elbírja a 200le-t igaz ott meg az fog elfogyni hamar, de ez egy ilyen sport ugye
ismerős haver srác tavaly hányt be a motorja (kb 1 seccel jobbakat ment), olyan 300le körülre diagnisztizálták a gépjárművet, 5évig gyári 1Z-s aljával ment, tavaly fújta el neki a 2-es dugót asszem, nem is versenyen utcán.
másik ismerősnek is hasonló tdi-je volt igaz ott 3 havonta volt hk csapágy csere
nem azért mert csapágyas lett, hanem hogy megelőzzék."Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Ramses07
Modder
válasz VR6-Fan #34380 üzenetére
Húú de bepörgött a téma
Igen én is így tudom, hogy az 502-es csak a belépő Sajna a tuning abba maradt anyagi ok miatt Ment volna bele egy pd130 le blokk és az lett volna tovább piszkálva...
Mágus2: a 11-es elemről tudok, csak akkor a dugattyú menne gajra ( egy toledon volt szerencsém látni )
FoBCRaistlin: Jó volna tovább építeni, de akivel Szadán tartottam a kapcsolatot, az elveszett... Van még egy kis belső szépítgetés itt-ott carbon matrica, de csak szolidan A oszlop két FK műszer Én csináltam a konzolt hozzá. Első rács szintén saját kreálmány
ESP: Igen a 11-es elemmel lenne kb 180 Le De az én álmom 200+ Csak még gyűjteni kell hozzá
VR6-Fan: Egyet értek 180Le fölött ezzel a konstrukcióval már üzemórás!Life is short, ride hard!
-
-
Ramses07
Modder
ASV motorkód Kellene bele egy jó ks pd moci 130 pacival, meg ezzel a csigával + cooler Most fogom a kuplungot is meg kevlároztatni, mert már egy hangyányit csúszik
(#34385) bitpork:
(#34386) VR6-Fan:
Volt egy ismerős, akinek egy toledóján mindent megcsináltak, hogy jó erős legyen, csak épp a dugattyút nem cserélték erősebbre, plusz nem tettek rá nagyobb coolert, így hát szétrepedt az egyik dugattyú..(ha erre gondoltál) Abban is 11-es elem is volt. Ennek most nem sok köze van hozzá, de azért van összefüggés[ Szerkesztve ]
Life is short, ride hard!
-
VR6-Fan
veterán
válasz Ramses07 #34387 üzenetére
szar keverék miatt repedt szét (melegedés, esetleg hugyált az egyik csúcs, full gyári chip mentes 105le-s pd-ben is láttam már hosszába félbe reped lyukas dugattyút)
mondom vannak olyan emberek akik 1Z-s tdi alappal (90le-s) 2x-3x- teljesítménnyel járnak és relatív tartósak a motorok.
az nem elég hogy megveszel minden össze szóród és várod a csodát, rendesen kell össze rakni és vagy 2x annyit kell pöcsölni a beállítással, chipesek nagy részével az a baj hogy megkérdi mi van naggyából, feltol valami sémát és ennyi, te meg örülsz mert érzésre tényleg jobban megy a gép, de ez közzel se jelenti azt hogy jó is.. Kollárral is ez a "baj" feltol valami alapot azt víz 3x-4x vissza kell menni, hogy úgy naggyából jó is legyen, de a frankót úgy is csak padon lehetne megírni
minden motor más és más teljesen...
ESP:azt hiszem Újpesten tán Szamiék csinálnak jó cuccokat 6-15e közt asszem.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
ESP
senior tag
Felvetődött ugyebár részemről is az autó vásár. Ibiza, G4 leginkább.
Most azonban nézem az A6 vonalat és egész olcsón vannak. Itt van pl ez: [link] ha az valóban cserélve van amiket leírt egész jó vétel lehetne. Természetesen az autó vételára még 1x megmarad az esetleges hibákra
Mi véleményetek erről a típusról? Ha jól tudom MunezXBK kollégának ugyan ez a váltó+motor van a kocsijában, hozzá lenne egy olyan kérdésem hogy 140-nél mennyit pörög? Meg úgy átlagba mennyit eszik?
[ Szerkesztve ]
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT
-
-
ESP
senior tag
Ismerős akinek volt már épített 1.9tdi-je azt mondja "szarok az adagolókkal együtt" 2.5tdi, és inkább 1.9 motorral nézelődjek.
2012.10.23. - 2013.03.03-ig egyéni arcképem Ali G VOLT