Új hozzászólás Aktív témák
-
Atlantis
veterán
Mi kéne még ahhoz, hogy ne tartsd jónak?
Bátyámnak volt egy 3-4 éves 2.0 Hdi Peugeot Expertje. Tavaly télen öngyulladás végzett vele, sosem tudtuk meg, mitől kapott lángra. Ha nem lett volna éppen hó, leégett volna a háza is. Ettől fogva a család kissé szkeptikusabb lett az átlagosnál is, ha francia autó kerül szóba.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Az 403-as volt.
God vazzeg: jól? Hm, igaz néha kicsit meggyulladnak maguktól, de ez belefér. Fordnál is legtöbbször a PSA-féle dízelekkel van baj, én pl.: soha nem vennék olyat. Persze népszerűsége tagadhatatlan( különösen az 1.6 110 LE DPF), mert adták mindenkinek úton-útfélen. Ha megy, kedvező fogyasztás, jó ár/érték, vállalható menetteljesítmény, ez tény, de ha nem megy. végtelen hibakeresés, végtelen szervizköltségek (ez mondjuk a többi dízelre is igaz).
[ Szerkesztve ]
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz God Vazzeg #43 üzenetére
Az 1.4-est sokat vezettem Fiestában, én kedveltem. Zajos volt, rázta az autót rendesen, de egész jól mozgott és 3.6-os fogyasztással eljárkáltam vele, zömmel országúton.
Amúgy egyetértünk, nagyobb motorokat én is jobban kedvelem. Dízelben 6 henger alattit nem vennék. Azok már jobban ki vannak egyensúlyozva, szép a hangjuk és annyira nem is kell csúcsra járatni őket, hogy menjenek.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
válasz God Vazzeg #48 üzenetére
68LE-s volt, de hogy magasnyomású avagy sem...jó kérdés. Egyébként a zajokat tekintve biztos a fapad Fiesta hangszigetelésének gyengesége is közrejátszott. Tény, hogy a menet közbeni beszélgetés eléggé nehézkes volt útközben (autópálya-tempónál).
Egyébként még mindig működik, cégautóként szolgál szegény, lehet benne vagy 250-300 ezer kilométer. S biza a cégautók sorsa is veri: nem kímélik.
>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
-
Atlantis
veterán
Jahogy így értette a nagy nyomásút? Erre nem is gondoltam.
Persze, hogy az volt, ez nem is kérdés.>>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford
Új hozzászólás Aktív témák
- Garancia kérdés, fogyasztóvédelem
- Autodesk - Revit
- A Coca-Cola következő nagy újítása az AI
- Musk szerint már jövőre itt vannak a Tesla Optimus humanoid robotok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Óra topik
- Gaming notebook topik
- Formula-1
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- Azonnali fotós kérdések órája
- További aktív témák...
- profi traffipax és lézer detektor + blokkoló Kiyo Ultimate AP4 GPS komplett rendszer
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs EPIC székek azonnal . 24 / 36 hónap garancia . +36301300000
- Költségmentes! 61xxx KM, Jaguar XE L4D Prestige 2.0D Automata.
- 3D nyomtatott versenypályák
- Időjárás állomás - keress napi 5 dollárt!