-
GAMEPOD.hu
Path of Exile topic
Új hozzászólás Aktív témák
-
juhiimi
aktív tag
Magyar guildet keresek,van valahol meg hely?Eddig csak fullt talaltam.
Esetleg vki innen aki tapasztaltabb csinalhatna egyet,sztem lenne ra vevo. -
Tiroy
csendes tag
Én is szivesen belépnék egy guildbe mert nagyon magányos vagyok még akkor is ha néha 1-1 emberrel tudok is játszani.
Steam: http://steamcommunity.com/id/Tiroy/
-
Lézerparaszt
őstag
Kár hogy elhasználtam a pontjaimat, tudtam volna csinálni :s
A játék az nem játék!
-
Nordic
Közösségépítő
válasz lajos001 #450 üzenetére
Pont volt dual sporkerem ezért erre tudok is magyarázatot adni. Ha kirakod a dual totemet attól tudsz te varázslatot használni, csak közvetlenül nem tudsz sebzést bevinni a moboknak. Ellenben a spellek egyéb tulajdonságai ugyanúgy létrejönnek, alkalmazhatóak. A power charge on crit és az ice spear a kulcsa mindennek. A legfontosabb az, hogy azért is az ice spear-re van téve a power charge on crit mert a spellnek alapból az a tulajdonsága, hogy egy bizonyos távon felül(amikor szétnyílik animációban a spear) 600% -al nagyobb eséllyel critel(ezért is kell használni mindig). Ezért játszanak úgy, hogy ice spearrel fölszedik a charge-okat(6-7db-ot), majd ledobják a totemeket, és amíg van mob nem állnak és lesnek, hanem folyamatosan tüzelnek ice spearrel illetve helyezkednek. Ezzel egyrészt nem unalmas a játék, hisz mindig mozgásban vagy és tüzelsz, másrészt folyamatosan fullon tartod a charge-okat. Igaz sebezni csak totemmel tudsz, de az ice spear nem is arra van ennél a buildnél, hanem a charge-ok miatt, mivel a crit ugyanúgy számolódik rá, ergó megkapod a charge-okat. elég összetett, és kell sok gyakorlás hozzá, hogy fenn tudd tartani a charge-okat, de ha megtanulod, igazi party-darálós karakter lesz. - bocs h későn válaszolok, de 12 órában melózom, ott meg nincs net.
juhiimi: Én pl egy magyar guildben vagyok(9-en vagyunk, akik kb open beta óta kovácsolódtak nagyjából egybe), de pont azért ennyien mert mi csak hc-n toljuk. Egyszerűen olyan mintha a magyarok közül senki sem játszana hc-n. Ismerem annyira a leadert, hogy tudjam, csak komoly hc-s embereket vesz be, vagy akikben megvan a komoly elhatározás, hogy hc-n játszanak(sima vagy nemesis).
Persze van softos guild is magyarokkat(kb onnan léptünk ki mindannyian, pont amiatt, mert mindenki softozott rajtunk kívül). Ha jól emlékszem egy Troly nevezetű egyén volt a leader. Talán náluk van még hely.
[ Szerkesztve ]
-
HZoli87
veterán
-
lajos001
aktív tag
Így már értem. Nagyon szépen köszönöm a részletes magyarázatot.
Ebben az esetben viszont az Ice spear és az LMP/GMP spellek maradhatnak 1. szinten kevesebb manát fogyasztva. A sebzés úgy sem számít.
Azt olvastam, hogy az LMP és a GMP összeköthető, 6 lövedéket produkálva. Sajnos nem találtam még GMP-t, csak LMP-m van (nem tudod mennyi a reális ára egy GMP-nek, bár jobb szeretem magam találni a cuccaimat?). LMP-ből 2 összekötve vajon ad 5 lövedéket (gyanítom, hogy nem)?
Hogyan lehet 6-7 db P. charge-ot összeszedni, hiszen a skill fán 3 db van +1 a banditás küldetésből az 4.[ Szerkesztve ]
-
Nordic
Közösségépítő
válasz lajos001 #458 üzenetére
Ilyneről nem hallottam hogy LMP+GMP több lövedéket adna, sztem ilyen nincs, és olyan sem, hogy 2 lmp összeadódik. LMP elég szerintem a charge-okra. A 7 charge meg úgy jön össze, hogy 3 passzív+1 bandit meg ne felejtsd el, hogy a karakterek alapból rendelkeznek 3-al, minden nélkül, minden fajta charge-ból.
Amúgy az árakról nem nagyon tudok nyilatkozni, mivel folyamatosan változnak. Most pl 5 chaos egy GMP nemesis-en, de lehet 1 hónap múlva már megkapod 1-2ért. Az árakat mindig a piac diktálja.
[ Szerkesztve ]
-
lajos001
aktív tag
Tényleg, erről megfeledkeztem, köszönöm!
Itt az van írva, ha jól értem, hogy kombinálható a kettő és összesen 6 lövedék az eredmény.
Húha nem olcsó a GMP, inkább várok még, hátha esik. Sajnos az LMP-m 15-ös szintű és még nem tudom használni (cserélni lehet alacsonyabb szintűre?).[ Szerkesztve ]
-
scott_free
senior tag
itt azt írják, hogy összeadódnak: "This gem can be combined with Greater Multiple Projectiles for a total of 6 additional Projectiles."
ez vajon működik még: Greater Multiple Projectile Minions?
(bár az sem világos, hogyan van annyi zombija?) -
lajos001
aktív tag
válasz scott_free #462 üzenetére
9 zombi?
Passzív skillfából 7-et ki lehet hozni (ha jól emlékszem), a kard és a csizma pedig ad összesen +2-őt.
Az LMP még használható, így gondolom a GMP is. Pár napja mentem kicsit summonerrel, akkor még működött. -
scott_free
senior tag
na, azt hiszem, most hagytam abba a játékot...................
SPOILER!!!!!!!!!!!!!
Rangerrel próbálnám Dominust megölni, ami ugye az utolsó formájában egyenlő a lehetetlenséggel! TP-t csinálok a lépcső alján, a legtöbbször fel se érek a véreső miatt... - ha mégis, akkor szinte alig sebzek rajta, máris jön a véreső........, ha meg közel állok hozzá, lehet az evasion meg a dodge bármennyi, 2 mp alatt leöl.
kár, hogy ennyire aránytalanra csinálták, mert az egész játékélményt elcseszi.
-
lajos001
aktív tag
válasz scott_free #465 üzenetére
Ne add fel, én 9X haltam meg normálon, de levertem. :-) Nem tudom mi lesz mercin, de szerintem csatlakozni fogok egy csapathoz, mert ez tényleg brutál nehéz egyedül. Hacsak nem lesz akkorra a karakterem egy univerzum teremtő. :-D
-
Foxmulder89
senior tag
válasz scott_free #465 üzenetére
Szerintem meg pont a kihívás adja a játékélményt. Anélkül hamar dögunalommá válna, mint a mostani játékok többsége..sajnos. Arra ösztönöz, hogy mindig próbálj valamit csiszolni a karaktereden, találj ki egy működő buildet a saját stílusodnak megfelelően
Nem elég csak a jó cucc, egy jó passzív fa is kell hozzá - és fordítva. Ha nem tudod legyűrni az adott bosst, akkor még nem állsz készen arra, hogy tovább menj. Pár tucatszor meghalni standardon semmiség, próbáld meg hardcoren Ha zavar, hogy xpt vesztesz, próbálkozz rögtön fejlődés után.A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Rison77
senior tag
válasz scott_free #465 üzenetére
Általában én is úgy ölök egy bosst, hogy szintet léptem, így semmi xp-t nem vesztek, és akár meghalhatok kb 100x is. Most egy 69es spectral throw scion-om van. Normálon ment minden simán, cruelen már maxolni kellett a resisteket, de elég hamar ledaráltam. Merciless is elég elviselhető. Az egyetlen problémám mint amit leírtam, hogy egyszerűen semmi optimalizálás nincs a játékban. Egyedül amikor eldobok 2 mp alatt 5 spectral throwot, akkor 60 fps-ről szépen lekúszik 10-15-re. Partiban 2-3 ilyen spelles karakterrel gépgyilkos. Olvasgattam a hivatalos fórumot, találtam egy topicot ahol tesztelték ezt, 6 party member, mind ilyen látványos spelles karakter. I7-es proci 16 giga ram mellett is szaggatott neki a játék. A legtöbbször azért halok meg, mert beugrok a mobok közepébe elnyomok egy curse-t, majd kiugrok, kicsit kite-olom a mobokat, de látom hogy folyamatosan csökken a hp-m holott semmi sehol, hiába nyomom a hp potit semmi, aztán hirtelen visszateleportál a mobsereg közepébe ők zabálták a hp-m, és már meg is haltam. Kb ezért se nagyon van hc karim. Így semmi értelme.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz scott_free #465 üzenetére
Azt kb minden komolyan streamer megmondja, hogy Dominus nem egy olyan boss, mint a többi, még normálon sem. Oda már igenis kell a capelt resistek, meg az ügyeskedés. Kb 1st és 2nd form-ban is tud halálos lenni, még fullos resistekkel is. Jelentem cruelen enfeeble alatt(ami ugye csökkenti az átkozott mob sebzését crit esélyét, és crit sebzését x%-al), 1800at csapott rám, amikor rávágott a földre...capelt resistek nélkül ez egy instant one shot kill. 2nd formban meg nem csak a véresőre kell odafigyelni(ami ugye közvetlen a boss körül nem sebez, nem tudom ezt tudtad-e ), hanem ott a corrupting blood átka, amit kb 8 stacknél már potival sem healeled ki. Viszont simán ölhető...tP-t pl akkor kell nyitni, amikor megy a véreső, és benn állsz a körülötte lévő burokba, mert akkor amint visszatérsz a harcba ,ugyanúgy védve maradsz. Azt sajnálom am, hogy a kihívások miatt hagyod abba a játékot(kb. pont ez hiányzik a d3-ból nekem).
Rison77: Sajnos te kevered a szezont a fazonnal. A játék jól optimalizált, de egyértelműen kell hozzá ram meg proci(mivel nem olyan kemény a graf így a vGA-t használja legkevésbbé). Volt spectralos karim(cruel dominus lecsapta ugyan de volt), én sosem tapasztaltam az általad említett fps-csökkenést, pedig nincs atom gépem. Ez a beugrós téma meg nem szaggatás, hanem szinkronizációs probléma(desync-ként emlegetik mindenhol). Ez általában olyankor lép fel, amikor sok minden történik egyszerre, nagyon gyorsan, vagy olyan skilleknél, ahol gyorsan tudsz helyet változtatni(pl leap slam, whirlwing blade). Ilyenkor a kliensed nem jól szinkronizál a szerverrel, és amikor újra szinkronba kerülnek, akkor dob vissza általában a tömeg közepére. A /oos parancs a chatre beírva újraszinkronizálja a játékot. Erről tudnak a készítők, és javítanak is rajta majd idővel(az ígéret már megvan), de azt közölték, hogy a játék online mivolta miatt sosem fogják tudni teljesen megszüntetni.
Ilyenkor szokott az a kérdés felvetődni, hogy a D3 is online, ott mégsem volt ilyen? Ez jogos, csak sokan ilyenkor azt felejtik, el, hogy a két játékban eléggé eltérnek a számítások amik a szerveren futnak egy-egy harc alkalmával.
A D3-ban miket kellett a szervernek számolnia? DPS-ed, armorod, resistek,crit chance/crit dps, attack speed, mobok dps-e, armor-ja, resistjei, meg az extra képességei, amiből az elit/rare pakkoknak volt 2-3-4.
Itt mi a helyzet? Számolja a dps-ed, armorod, resistjeid, crit-jeid(chance, multiplier), aurádat, milyenn átkokat szórtál az ellenre, a távolságot a mobok között(pl freeze pulse kariknál, ahol a projectile sebzése a távolsággal csökken), attack speed, evasionod, stunre való esélyed, freezre/ignite-ra/ shock-ra való esélyed, esetleg chargeok, damage reduction képességeid(pl ha használsz enduring cry-t), plusz az egyéb passzív dolgaid, amik a háttérben működnek(pl a most behozott "mana shield"). És akkor még ott vannak a mobok hasonló tulajdonságai, különleges képességei, amikből szokszor van 6-7-8db, kb 3x annyi minden számít egy harcban.
Hogy ez jó-e? Is-is. Rossz, mert ugye emiatt van desync(sokszor túl sok a számítás), de ugyanakkor jó, mert ettől olyan összetett, bonyolult, ettől kihívás egy karit összehozni.
Lehet kicsit elfogult vagyok a játékkal, de azt, hogy valami már kb egy éve le tud kötni ennyire még sosem érte el nálam semmi játék.
[ Szerkesztve ]
-
scott_free
senior tag
válasz lajos001 #466 üzenetére
ó, kb. 30 halál után mondtam, hogy ebből elég - az első 10 az első 3 fázisban volt, nem mérgelődtem rajta, no de hogy a 4. fázisban fel sem érek a lépcső tetejére, abban vajon mi élvezet van?!
#Nordic: a kihívás és a teljesen kilátástalan küzdelem között azért van különbség. ahogy olvastam, Rangerrel kb. lehetetlen lenyomni szólóban, talán csak ha mindent a point blankra nyomnék. (tudom, hogy a véreső közvetlenül mellette nem sebez, azért írtam, hogy ha közel megyek hozzá az sem segít, mert akkor meg ott öl meg egy szemvillantás alatt...)
#Foxmulder89: persze, jól hangzik, hogy alakítsd a karidat, de ugyebár durván korlátozva van a passzív skillek variálása, visszavétele.
-
Nordic
Közösségépítő
válasz scott_free #470 üzenetére
Ebben a játékban nincs lehetetlen. Ha egy szempillantás alatt megöl, akkor ott az a kari, nagyon el van durrantva, de így hogy kb semmit sem tudni a karakterről, nehéz megmondani, hogy mi lehet a gond...
Ezt a 3-4 fázisos témát meg nem értem...Dominusnak 2 formája van, nincs 3. meg 4. Fogalmam sincs mire gondolsz. Azt sem értem, milyen lépcsőn akarsz felrohanni....
-
Helmoras
őstag
Számomra nem túl nehéz a játék, jó nyilván meg-meg halok, de gond nélkül haladok egy duelistel.
Mint utólag kiderült amit kitaláltam cyclone build tökre populáris valami, tettem mellé buffként aspd-t, life on hitet, meg bónusz fire dmg-et,(ide még későbbre egy lifesteal is kelleni fog szerintem), kihoztam mellé a blood magic-et(így mana problémám sosincs) és hogy ne tudják evade-elni az ütésemet.(ez pedig ahhoz kell hogy ne haljak instant amikor misselem a pörgést, ha nincs találat nincs life on hit és nagyon könnyen halok.)
Potinak betettem 5 pirosat, 2 instant töltőt low life-on, 3 nagy regennel bírót, és két potin is van frozen, chill status megszüntető, kicsit agyatlan egy build de nekem müködik.
A harcot mindig egy warlord markal inditom, bossokat multistrik-os viper strike-al jól össze vissza mérgezem , aztán mehet az aspd, life steal, dmg buffos, dual strike spamelés, emellett van bent regeneráló totem, leap és whirling blades a "menekülésre" ami szerencsére eddig nem kellett sokszor.
Merciless Act 2-t most kezdem 58-on.Nincs túl sok sebzésem( azt hiszem 850 körüli az alap dps ), de a resistel nincs gondom 40 körüliek, de ha gond lenne akkor felveszem a második allresist adó párbaj tőrt amit találtam csökken a sebzés, de így is megéri. Kb 1500 hp és 2300 armor( az evade-armorrá alakító passzívval.)
[ Szerkesztve ]
-
Foxmulder89
senior tag
válasz scott_free #470 üzenetére
Teljesen normális ha kezdőként nehéz ez a játék. Ha nem hagyod abba, egyre jobban fog menni és egyre jobban fogod élvezni, haladni fogsz nehéz dominus ez tény, de nincs benne semmi lehetetlen, csak máshoz szoktál. A passzivok variálása pont azért van korlátozva, hogy gondolkodj el rajta, merre mész és mit szeretnél kihozni belőle. A PoE oldalán lehet nyomogatni tesztelés céljából
Csatlakozhatsz egy guildbe is, kérdezősködhetsz, hogy min javits, és/vagy játszhatsz csapatban is, esetleg kezdhetsz egy másik karaktert, ha ezt "elrontottad", vagy másikkal jobban menne.
Mennyi hpd van? evasion %? potijaid a legnagyobbak ami lehet a szintedre? (mindből csinálj kéket, egy instant legyen vészhelyzetre) resist cappelt? dps-ed? tedd ki a passziv fádat az oldalon és linkeld be ide![ Szerkesztve ]
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Gothmog
aktív tag
A D3-ban miket kellett a szervernek számolnia? DPS-ed, armorod, resistek,crit chance/crit dps, attack speed, mobok dps-e, armor-ja, resistjei, meg az extra képességei, amiből az elit/rare pakkoknak volt 2-3-4.
Itt mi a helyzet? Számolja a dps-ed, armorod, resistjeid, crit-jeid(chance, multiplier), aurádat, milyenn átkokat szórtál az ellenre, a távolságot a mobok között(pl freeze pulse kariknál, ahol a projectile sebzése a távolsággal csökken), attack speed, evasionod, stunre való esélyed, freezre/ignite-ra/ shock-ra való esélyed, esetleg chargeok, damage reduction képességeid(pl ha használsz enduring cry-t), plusz az egyéb passzív dolgaid, amik a háttérben működnek(pl a most behozott "mana shield"). És akkor még ott vannak a mobok hasonló tulajdonságai, különleges képességei, amikből szokszor van 6-7-8db, kb 3x annyi minden számít egy harcban.
Nem trollkodásként, de csak mondom, hogy a D3 sokkal többet számol az általad felsoroltaknál. Pl. a D3-ban is van stun/fagyasztás esély, dodge, damage reduction (a reziszteken túlmenően), bizonyos skillek sebzése változik a távolsággal, egyes szörnyeknél itt is figyelembe kell venni az egymástól való távolságot, valamint vannak egyéb faktorok is. Csak egyetlen konkrét példa: a disintegrate skill esetében - olvastam blue postban korábban - úgy számolja a folyamatosan áramló sugár okozta sebzést minden egyes a sugár útjába eső lényre, hogy másodpercenként 60-szor "dob" sebzésre (külön-külön szörnyenként), illetve ugyanennyiszer nézi, hogy van-e crit (ráadásul módosított, csökkentett crit értékkel), és ezekből számolja (nem egy átlagértékre, hanem az időben folyamatosan változó módon) a sugár sebzését. Nem véletlen egyébként, hogy a D3-ban is, bizonyos skillekkel, kombókkal a mai napig van "röcögés" erősebb gépeken is (különösen a multizók tapasztalják ezt).
Mindezzel együtt nem állítom, hogy a PoE-ben nem kell többet számolni, és nem is kötekedésképpen írtam. Csak kicsit zavarta a szememet a D3 "túlegyszerűsítése".
[ Szerkesztve ]
Endure. In enduring, grow strong.
-
Rison77
senior tag
Ez a desync d3-ban is jelen volt az elején, amíg nem oldották meg. Ma már csak elvétve van. Igen kihívás a játék, de azért amikor emiatt halok harmincadjára akkor azért már kicsit idegesítő, mert ha béna vagyok, nincs megfelelő gearem, és meghalok akkor oké, megérdemlem az xp levonást, de így.. Most még annyira nem számottevő az xp mennyiség amennyit levon lvl70-en, de később azért elég durván több óra munkát tönkre tud tenni 1-1 ilyen.
Az increased rarity és quantity items, hatással van az orbok drop rate-jére? Amíg felhúztam a karaktert eléggé stackeltem ezt a 2 statot, és elég szép mennyiségű orb-ot szedtem össze. Ezt a geart már teljes mértékben lecseréltem, és mostanában már semmi nem esik, 20 docks-ból talán 5%-al esik 1 db chaos orb. Illetve az exalted orb-nak is van esélye droppolni, vagy azok csak az end game map pályákon esnek ?
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Helmoras #472 üzenetére
Húbasszus de fura hallani/olvasi ezt(én kb cruel a1 en szoktam 1500hp-val közlekedni ). Kb endgame mappra 850dps így semmi. Vaal-nál vért fogsz izzadni, mire leütöd a hp-ját...3000dps kb észrevehetetlen 67-68-as mapokon, főleg partyban, ahol már ugye tagonként 50%hp-buffot kapnak a mobok(ez eddig nem volt). Én kb 2,5k hp alatt nem megyek merci -re alapból
Potinak kb úgy szoktam, hogy 2 piros(egy perpetual of warding, illetve egy seething of heat), egy quicksilver potit(ample of adrenalin asszem a neve), egy gránit poti, meg adott esetben egy mana potit ha kell, de ha nem ide is granite potit rakok, extra armorral rendelkezőt.
Gothmog: igazad van, valóban leegyszerűsítettem, kösz h jaítottad.
Rison77: Ilyenfajta desynccel nem találkoztam D3-ban(nem mondom h nem volt), bár ha volt és javították, helyette lett valami más, ami hasonló, valami lag vagy mi, asszem, de az is hasonló tüneteket produkál. Az xp-levonás nem a szintedtől függ, hanem h milyen nehézségen játszol(cruelen 10%, mercen 15 vagy 20% a bünti asszem).
A quantity meg a rarity nem gyengén számít, az előbbi az értékes cuccok mennyiségét(ebbe fehértől unique cuccig minden benne van), az utóbbi a minőségét javítja. Természetes, hogy amióta nem olyan cuccban vagy nem esik semmi. meg ugye azt se felejtsd el, hogy ha egy map szintje fölött vagy alatt vagy 2 szinttel többel(nem tudom mennyire lett érthető - pl. a mapnak a szintje 25 te meg vagy 18 vagy már 30), akkor már büntetés kapsz nem csak xp-re de ezekre is, jóval kevesebb cuccot fogsz találni. 66lvl feletti mapokon már nincs ilyen büntetés. Bármilyen orb eshet bármikor(egy haver normal hillock-ból ütött ki egy eternal orbot annó ), de persze a quantity ennek igencsak megnöveli az esélyét, hiszen minél több cucc esik, annál nagyobb az esély az orbokra.
Az hogy sokszor halsz nem feltétlen a játék hibája. nem akarok senkit bántani, de ez jellemző tünet softcore-on(fentebb az élő pénda Helmoras személyében - nem bántásból írom), hisz ott az ember nem gyúr annyit védelemre. Ezért is tartom azt, hogy hc-n ahol kb egy dobásod van(ami karim meghal és softcore-ra kerül, azt kb törlöm is), tanulsz meg igazán játszani. Meg azzal is jó tisztában lenni, hogy nem tudsz minden geart kifarmolni magadnak, képtelenség, muszáj kereskedni trade-en másjátékosokkal.
úúú, milyen regényeket írok ide
[ Szerkesztve ]
-
Lézerparaszt
őstag
Pajzsos armor + resist szörnyetegnek van valami értelme? Össze lehet hozni azzal normális dmg-et, vagy úgy van mint a többi játékban, hogy nem üt le semmi de én meg fél évig ütök valamit hogy meghaljon?
A játék az nem játék!
-
Rison77
senior tag
Igen, ez trade is jóval komplikáltabb mint diabloban, ahol csak bementél az ah-ba, beírta mi kell neked , aztán már csak válogattál, vagy éppen csak beraktad x goldért. Itt bőven órákat el lehet tölteni evvel, hogy olvasod a chatet spectate-eled az itemeket, és várod , hogy valami jó legyen eladó sorban, vagy az oldalon böngészed a több ezer trade posztot. Eladásnál is ugyanez a helyzet, ha esik valami jó, és van értéke valaki más számára, akkor elég nehéz eladni, és elég sok jó dropp van, amihez ez a 4 stash tab, hát finoman szólva nevetségesen kevés, folyamatosan szelektálni kell, mert hiába jó item, lehet megveszi valaki 2 hét múlva, de annyi időd nincs tartogatni számára a helyet. Nálam most a 70-es scion-nak 3200 hp-ja van, resistek mind 75%, kivéve chaost. Evasion rating 50% a grace aurával, gondolom ez a max, mert nem megy feljebb. Ezt a szintes büntetést jó tudni, akkor farmolhatom ész nélkül 70-en a 62-es docks mapot.
-
Foxmulder89
senior tag
válasz Lézerparaszt #477 üzenetére
Van értelme, nagyon jók a pajzsok. Arra figyelj, hogy ha blokkolsz velük, akkor stunnolva vagy egy kis időre. Sok szörnynél lehet zavaró, block/stun recovery vagy unwavering stance (ha olyan buildet épitesz) kell hozzá.
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Nordic
Közösségépítő
vannak nagyon jó oldalak, amik a fórumos boltokat specelik. chaten sajnos annyi a spammer, hogy nehéz jó itemeket kifogni, ezért én mindig fórumon adok-veszek(ugyebár ott is lehet hirdetni).
Ha lesz egy kis időm dobok fel egy gameplayt a mostani karimról. Ha jó lesz a mic-em, talán dumálok is alá valamit . Hátha egy két okosságot tudok mondani.
-
Lézerparaszt
őstag
Anno egy summonerem volt, kisebb hadsereggel járkáltam és ők ledaráltak mindent. Lehet még ilyet csinálni vagy gyengítettek rajtuk? A másik hogy volt egy olyan talent ami 1-re vitte a hp-t, és az energy shieldet elég durván megnövelte. Nem nagyon találtam azt a skillt, csak olyat ami 1-re viszi a hp-t és immunt ad chaos ellen. Létezik még egyáltalán az a talent?
A játék az nem játék!
-
Nordic
Közösségépítő
válasz Lézerparaszt #483 üzenetére
Chaos Innoculation, és létezik, de módostottak rajta. Most már a CI nem ad ES bónuszt, csak chaos dmg immunt(túl OP volt), viszont mögötte van node ami igen, persze plusz pontért.
A zombikon nem gyengítettek, de biztos gyengébb leszel/lesznek, mivel annyi aurát már nem vagy képes futtatni mint régen...kicsit a party felé van terelve a játék, ahol meg kell beszélni, ki milyen aurávan menjen.
[ Szerkesztve ]
-
Lézerparaszt
őstag
Engedelmetekkel csináltam egy "Prohardver" nevű guildet, aki akar csatlakozni, keressen meg a játékban, a nevem Hypperkarma.
A játék az nem játék!
-
Nordic
Közösségépítő
válasz scott_free #485 üzenetére
Jó, ha úgy nézzük, akkor valóban 4 phase van, bár ezeket a unique bossokat én nem sorolnám bele, mivel nem magával dominus-al harcolsz.
-
tocsek18
senior tag
nemesis normal dominus 2áldozatot szedett szegény kezdől azt se tudták mivan hova fussanak véresőbe
-
lajos001
aktív tag
válasz Lézerparaszt #486 üzenetére
Szia! Jelentkeztem, ha minden igaz Villamlik néven.
-
lajos001
aktív tag
válasz Lézerparaszt #486 üzenetére
Hopsz. Most nem tudom melyik név fog neked megjelenni, a karakter neve vagy a név, amin regisztráltam?
-
lajos001
aktív tag
"A játék jól optimalizált, de egyértelműen kell hozzá ram meg proci(mivel nem olyan kemény a graf így a vGA-t használja legkevésbbé)."
I3 2100 CPU és 8 GB ramom van, win7 64 bit és mégis szaggat a játék még akkor is, ha csak végigfutok egy pályán amit már letakarítottam.
Én a videókártyát tartom a gyenge pontnak GF 9500 GT és azon gondolkodom, hogy veszek egy másikat helyette. Szerinted felesleges lépés lenne? -
Nordic
Közösségépítő
válasz lajos001 #491 üzenetére
Hát más lehetőséget nem látok, az a vga tényleg nem egy erős darab. Azért én megpróbálnék előtte egy másik drivert, illetve kisebb felbontást, vagy az effektek kikapcsolását. Esetleg utolsó lehetőségként van egy fájl amit át lehet írni, amivel csökkenthető a textúrák részletessége. Ezt viszont csak akkor tudom rendesen kifejteni, ha hazaérek a melóból, mert fejből nem tudom pontosan, hogy mit hol kell átírni. Ha ezek közül egy sem működik szerintem csak akkor költs vga-ra.
-
Patrick
addikt
válasz lajos001 #491 üzenetére
Gyenge a videokártyád, nekem 4670-el sem ment maxon, pedig 25-35 %-ban jobb az a kari, mitn a 9500 GT + a textúra kitöltési sebessége több, mint 150%-ban jobb és még is akadt nekem fullon.
Most 7790-em van HIS OC + saját tuning. Hát nincs problémám, nagyon szép. Többivel úgy gondolom nincs gond.
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Foxmulder89
senior tag
válasz lajos001 #491 üzenetére
A gond egyértelműen a videokártyád, sajnos harmat gyenge darab, már akkor is az volt amikor megjelent. Nem tudom mi a terved/kereted, de egy 7770 vagy 650? a másik oldalon jó választás lehet, ennek a játéknak nem kell több. A procira érzékeny inkább, mivel csak 2? szálat tud használni, de azzal nincs gondod
A parasztvakítás fényereje ezek szerint nem állandó, a retina idővel hozzászokik az ingerhez és erősebb stimulust igényel. by Totalcar
-
Nordic
Közösségépítő
lajos001:
A játék a saját mappáján kívül csinál egy másik mappát is a dokumentumok közé(c:\felhasználó\dokumentumok\my games\path of exile- legalábbis win7 alatt)
Itt találsz egy *.ini kiterjesztésű fájlt. Ezt kell megnyitnod szerkesztésre ahol keresned kell egy texture_quality kezdetű sort, amihez alapból egy 0 érték van rendelve. Ez adja meg a textúrák részletességét. Minél kisebb a szám, annál részletesebb. Tehát ha 3-asra átírod rondább lesz a játék, viszont kevesebb erőforrást használ. Egy próbát megér, viszont minden patch után újra át kell írni, mert a patchelések során visszaíródik az eredeti 0-ás érték.
--------------------------------
Egy kis gameplay: Nemesis Cruel A2 farm, olyan rohamtempóféleségbe (a hanggal adódó problémákat nem tudom megmagyarázni...itt ott van benne ugrás, de nem értem miért így sikerült felvenni)
[ Szerkesztve ]
-
tocsek18
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
- XBOX ONE/PS4/PS5/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- XBOX SERIES/PS4/PS5/XBOX ONE/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- PS5/PS4/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- Új Dobozos Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Ultrabook Óriás Tab 16" -40% Ryzen 5 5500U 16/512 QHD
- PS4/PS5/XBOX ONE/XBOX SERIES/NINTENDO SWITCH konzolt vásárolnék!
- 1156-os félkonfig eladó akár alkatrészenként is!!!
- ÚJ Gamer PC I3-13100f (8Tx3,4GHz) 16GB DDR4/512GB NVMe/GTX 1070 8GB/GARI! BESZÁMÍTOK!
- ÚJ Gamer PC I3-12100f (8Tx3,3GHz)16GB DDR4/500GB NVMe/GTX 1660 6GB/GARI! BESZÁMÍTOK!
- AMD Radeon HD6950/6970 2GB
- Gamer PC - i5-6500 (4x3,2GHz) 16GB DDR4 /256GB SSD+500GB HDD/GTX 1050 Ti 4GB/GARI! BESZÁMÍTOK!