Új hozzászólás Aktív témák

  • Strezi

    őstag

    válasz hunspikey #88 üzenetére

    "Megfigyelhető, hogy az 1050-es kapott értékhez nagyon közel van a mágikus 1024-es szám, ami kettő a harminckettediken - és a rossz hír az, hogy ez bizony per színcsatorna, azaz összesen 96 biten kellene tárolni a valós HDR-hez, úgy, hogy ne legyen árnyalatvesztés."

    1024 az kettő a tizediken, nem harminckettediken ;) A mostani 8 helyett 12 bit némi tartalékkal lefedi a jelenlegi és az 1000nit-ig tartó árnyalatokat. Azaz 36 bit per pixel. Persze ez még nem ad érdemi előrelépést a fokozatok között.

    "Egyébként nem csodálkozom, mert valamikor nagyon fiatal koromban én még játszottam a Lighwave nevű 3D render progival, ahol volt Radiosity világítás, amihez egy HDR-ben tárolt fénymodel kellett, mert ebben volt benne a valós környezeti fénymodell és az bizony már akkor 48 bit / csatorna fájl volt!!! És ez erősen a kilencvenes évek dereka!"

    Azok a régi szép idők! LW-vel csináltuk az első logókat, rövid spotokat helyi TV-nek :K Mekkora mágia volt még akkor a kockánként felvétel, hogy animáció legyen belőle :))

    Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...

Új hozzászólás Aktív témák