-
GAMEPOD.hu
Motorolaj és szűrő topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Sziasztok, ebben a topikban a különböző kenőanyagokkal kapcsolatos kérdéseitekre fogjuk keresni a választ, legyen szó bármilyen gép kenőanyagáról. Ahhoz, hogy pontos választ kapjatok, pontosan is kell kérdezni, illik feltüntetni a gép típusát, a kenőanyag felhasználási helyét.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bendeguz76 #5 üzenetére
Gyárilag is az volt benne. 4L kell, ha csipegeti, akkor 5, hogy legyen miből utántölteni.
-
Mágus2
Közösségépítő
10 körül van melegen az ideális viszkozitás, a véknyabbik 5w 30-at tenném, ha nincs sok hideg indítás.
Kornél: felesleges bele a C2. Az a motor csak a kipuba kormol. Nem nagy a befecskendezési nyomás és a kompresszió sem extrém. Dízelnél 2000 Bar a befecskendezési és 30 Bar a kompressziós végnyomás. Az más világ. Én azt tenném, amit a gépkönyv ajánl. Csak a dieselhez adja a C2 normát.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Szerintem jó lesz az a liqui, amit linkeltél. A diesel nagyobb igénybevételnek van kitéve, de kisebb hőmérsékletnek. A benzines más tészta. Felejtsd ez az olajmágnások ajánlását és tartsd magad a gépkönyvhöz.
A korom mindig pályán vagy nagyvárosban költözik be az olajba. Legalábbis nekem ez a tapasztalatom. Aki keveset pályázik, és jórészt településen kívül mászkál, esetleg vidéken, annak sokkal tisztább az olaj.
[ Szerkesztve ]
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szombatitomi #318 üzenetére
Jó az az olaj bele.
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem néztem még semmit, nem volt idő. Miért keveredne az olaj a benzinnel? Ezt nem tudom hol olvastad, de hülyeség.
Neked ez a fajta henger mozgatja a magasnyomásút, ami nem kopik el.
Nem keveredett soha az olaj a benzinnel, egyszerűen a régi fajta henger elkopott és kevesebb benzint nyomott a pumpa.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem láttam még ilyet 1.4TSi-n, de még csak nem is halltottam róla, mondjuk nem is szervizelek sok ilyen autót, szóval ettől még lehetséges, és ha ilyen előfordulhat, megelőzés képpen 130 000km után vennék egy új szivattyút, azzal egy darabig nem lesz gond.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Én is azt öntöm a 2.0 CR-be(mobil ESP5w30). 0w 30-at az okoskerék szeretné nagyon. A márkaszerviz szinte az összes kis TSI-nál áttért a 0w 30-ra emiatt. Egyébként nem fogja csipegetni egyiket sem, ha nincs szétkopva a motor. Ha meg szét van, olajjal nem lehet megjavítani.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Amelyik tudja vw normát. Mindegyik felsorolt tudja. Maradjon most a mobil, amit megvettél, aztán kipróbálod a 0w 30-at, amit ajánlottam és majd meglátod, melyik jön be neked. Legalább lesz összehasonlítási alap.
focvis Mivel nem számolt vele a gyártó, bekavarhat az üzemanyagnyomásnak. Nem lesz ez nálad 1 évig, hogy ilyeneken törd a fejed.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Steam Deck
- Opel topik
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- Fényképeken a Google Pixel 9 Pro
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen autót vegyek?
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- További aktív témák...