Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz gV #8 üzenetére

    Én sem használtam a DLSS->FSR FG modot, mert ha volt pl. 70-80 fps-em, abból "leborotvált" legalább tizet, azt duplázta meg, és végül a 120Hz-es TV-n érezhetően lagosabb volt (mármint lagosabb, jobban késett a kép az egérhez képest). Namost, ha 60 fps-em sem volt, akkor azt leborotválta nekem mondjuk 45-re az interpolációs számolgatás, és kaptam 90-et, de 45fps-hez tartozólaggal.
    Egyik ok, hogy miért nem ácsingóztam a DLSS FG-ért sem (hasonló szitu, bár talán kicsit kevesebb natív fps veszik el).

    A Warp-os annyival másabb, hogy míg a FSR/DLSS a tényzserű mozgásvektorokkal és más interpolációkkal (DLSS3-nál az OFA, most mindkettőnél "éjáj" compute) tényleg átmeneti képet generál, tehát minden mozdul rajtuk, ha az előző képkockán mozgott, addig itt csak a kamera mozdul, minden más egyhelybe marad (emiatt persze jobban is torzul, mert csak el van maszatolva más kameraperspetívára egy állókép).
    Viszont ez talán predikció lesz interpoláció helyett, és az nem okoz késését (csak annyit, ha leborotvál a natív fps-ből, ahol kezdünk, de ez szerintem kevesebbet fog), hanem minden natív képkocka pont akkor érkezik meg, mikor Warp nélkül, csak épp az üres idő ki lesz töltve maszattal, ha elfér közé.

Új hozzászólás Aktív témák