Új hozzászólás Aktív témák
-
Dare2Live
nagyúr
válasz User64476 #41 üzenetére
Én nagyon sajnálom, hogy elmúlt a Toyota dicsősége ahol ahogy írtam benzinesek csak olajat/gyertyát kell cserél rajta elmentek gond nélkül félmilliókmet. Dizelnél csak egyet sajnálok, hogy nincs az 1.4D4D az is egy legendásan tartós darab.
De uígy mennyi legendásan tartós VW, Renault... motort lehetett felsorolni. Most meg 10év után már jó az 1.0/1.5ös TSI de azért 120.000kmenkeént meg kell pucolni amblokk meg csakis előírt olajat rakj bele...
És hát KIA/Hyundai vonalon is mi lett. Gari idő alatt 40-70.000km után esznek 1liter olajat 1000kmenként és úgy hárítanak ahogy bírnak ha minden kopp rendben volt akkor is ügyvéddel kell menni hogy átverd a garit. DIs gamma, theta... vonal különösen gáz. Szép amikor elvileg van rá 7év gari a száraz DSG(DCT) 2.5év után széthullik és szétrakják a kezüket és közlik, hogy erre gari nincs és 1millió lesz kb a javítás.
szerk: helyesírásért, kimaradt betükért elnézést.
[ Szerkesztve ]
don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...
Új hozzászólás Aktív témák
- Eizo Flexscan EV2450 IPS HDMI 2Év Garanciával MONITORCENTER
- 4070 Ti Aorus Master //KERESEM!!//
- MacBook Air 2017 Mint Az Új/8GB/256ssd/Akku 88%/1 hónap gar./p3365/
- 21,5" Samsung érintőképernyős monitor 1év garanciával MONITORCENTER
- Enermax Platimax 850 W moduláris tápegység (Platinum minősités) Beszámitok!