Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz Tasunkó #37 üzenetére

    Nem SWnél de az egyértelmű, hogy az EUs szabályzás az EUs autógyártóknak akar kedvezni. De Kína pl még sokkal jobban tolja a saját iparát, simán ráhúzható Kínára, hogy tisztességtelenül.
    A kínai alsó szegmens pl pont addig tud EUban versenyképes lenni amíg nem kap egy akkora büntetővámot az EUtól int amit az EUban gyártott autók kapnak Kínában. Unfair? Véletlenül sem.

    @D55 Véletlenül se mondanám. Az autóiparban pl eléggé az EU diktál és ennek kemény része a szabályozás és evvel versenyelőnyt ad az EUs cégeknek. EURO norma tipikus pl konkrétan megvédte az EUs piacot és amikor US/Kínának is fontos lett az komoly versenyelő lett EUs autógyártóknak. Konkrét pl: Lada (ami akkor még jórész Renautl tulajdon volt) eur 6D miatt hagyta el az EUs piacot.
    De jó pl az NCAP is. Újabb konkrét pl: Kína ~15éve majdnem betört az EUs piacra de aztán jött az NCAP teszt [link] és buktak.
    És ebbe az egészben vastagon benne van az EUs autógyártó cégek.

    Szerintem ld korábbi plemet a Toyota japán minőség sehol sincs ahoz képest ahol volt. Benzines motorjaik 200.000km után mehetnek generálra akáérhogy óvtad őket. Mazdak továbbra is a legrohadósabb autók, skyactivval komoly motorgondok vannak. Kia/Hyundai minőségben pedig még ott sincs ahol japánok. A KIA 7év garanciánál nagyobb marketing hazugság pedig kevés van. Félreértés ne essék baromi komoly gondok sorát tudom felhozni az EUs autós cégeknél is de japán sajnos már semmivel se különb. Korea meg hát a benzines motorjaik min fele kb szériahibás.

    [ Szerkesztve ]

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák