Új hozzászólás Aktív témák

  • D55

    aktív tag

    válasz .mf #14 üzenetére

    "egyesek körében divat az uniót köpködni"

    Ez nem divat kérdése, rettenetesen káros mód túlszabályoznak mostanában mindent, teljesen elfojtják a verseny jótékony hatásait (gondolok itt főként a mindenkori átlagos ár-érték arány növekedésére, ami végsősoron a lakosság vagyonának reálértékének növekedését biztosítja a fogyasztói társadalom / növekedésre épülő gazdasági modell elsődleges hajtóerejeként) és úgy bújtatják az indokaikat környezetvédelmi meg fogyasztóvédelmi ürügyek mögé, hogy közben nagyon feltűnően kilóg a lóláb (pl. a CO2 flottaátlag számításnál a jármű tömege kapcsán alkalmazott elmebeteg képlet ami miatt a 2,5 tonnás autóba a 6 literes V12 simán befér a határértékek alá, ha mégsem akkor kap egy apró akkut, kb. egy tartós üzemre alkalmas önindítót, meg egy elektromos csatlakozót és máris 0-nak számít, miközben a kisautókat kb. betiltották, pedig ha már annyira fontos ez, akkor abszolút értékben pont azok bocsájtanák ki a legkevesebb széndioxidot, de jöhetnék a balesetbiztonsági szempontokkal is amikre hivatkozva pedig a túlelektronikázást erőltetik, na ott is vannak ám elég visszás dolgok ha az ember az összképet józan ésszel végignézi).

    És értem én, hogy segíteni kell a többnyire inkább marketingben, mint sem műszaki kíválóságban erős helyi gyártókat a kontinensen kívüli, jellemzően kimagasló minőséget nehezen verhető áron kínáló konkurenciával szemben (japánok meg néha mostmár a koreaiak is amikor eltalálják épp), de nagyon rossz ha ezt ilyen képmutató módon valósítják meg, ráadásul ennyire egyoldalúan csak a gyártók gazdasági érdekeit képviselik a lakosság érdekeinek kárára.

Új hozzászólás Aktív témák