Új hozzászólás Aktív témák

  • Dare2Live

    nagyúr

    válasz User64476 #20 üzenetére

    Mért korrigálná?

    Most is a dizájn, minőségérzet, a "nem kopogós műszerfal", suv/crossover... a főfő vételi szempont az új autó vásárlásoknálés nem az, hogy elmenjen 500-600.000kmet 20+év alatt és úgy hogy motorban olajat meg gyertyát cseréltek és a lánc még az eredeti és persze olajat nem eszi, nem kellett hozzányúlni....
    Régen sok-sok legendás motor volt. Toyotanal, VWnél, Renaultnál... Most hát mondjon nekem vki olyat ami akár 10.000kmes olajcserével a fentit tudja. "Nem sok van."

    konkrét pl 1gen yaris 1/2szfe motorral. Most is rengeteget látni legtöbb 20+éves. Baromi keveset fogyaszt, motor ha cserélték az olajat városi 5kmes táv esetén is nem ritka, hogy 500.000+km után nem eszik semmit és még gyári a lánc. Tény hacsak nem garázsos darabok voltak 25évig akkor alúl már rohandak és gazdasági totálkár a lakatolásuk.
    2005ben 1szfet váltotta az 1krfe. Hát 200.000kmnél már generál szokott kelleni. 2009ben a 2szfe helyett jött az 1nrfe. Jellemzően 150-200.000kmnél már zabálja az olajat és detto generál. Ami nem olcsó. 2009 refreshnél az alvázvédelem is "elromlott", simán jobban rohad egy 2009es yaris mint egy 2003as! De van előreléps: Lehet venni 600.000Fts lámpabúrával.

    don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up, don't look up...

Új hozzászólás Aktív témák