Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Degeczi #44136 üzenetére

    Úgy tudom, nálunk a sorompó behatási pontja az az adott pályán engedélyezett legmagasabb sebességhez van viszonyítva (és akkor itt vélhetően utána van egy jelző is, ez lehet a jelzett esetben kispórolva), hiszen x másodpercnek mindenképp el kell tudnia telni, a vonat érkezése előtt, és biztonságtechnikai okból valószínűleg ez is az indokolt, ugyanakkor simán lehet, hogy nem automata a vezérlése, hanem emberes, vagy pl. addig az állomásról nem tudnak kijáratot adni, amíg nincs lent a sorompó, mert az állomás és a sorompó között nincs egy köztes jelző -ez a sorompó lezáródását jelzi, ha az nincs meg, akkor nem ad szabadot, ha meg vörösön menne át a vonat, akkor automata vészfék-. Valószínűsítem, hogy ott vagy szofisztikáltabb (vagy csak van pénz egy plusz jelzőre), már csak azért is, mert amíg nálunk néha 40-50-éves villanymozdonyok max 100-zal csinálnak bármit is (és már annak is örülni kell, hogy 100-asok), addig náluk -és nem csak náluk, khmmmm- azért nem ritka a 130-140-150-es sebesség, ugyanakkor azért -szintén a sebességből adódóan- ott a szintbeli kereszteződések száma is igen alacsony, tehát eleve nem nagyon adódik elő a probléma).

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák