Új hozzászólás Aktív témák

  • kraftxld

    Topikgazda

    Áááá, elkap az agyfasz :D
    A főnök heggesztett valamit a monitoringgal, összehozott valami integrációt a ticketing rendszerrel, ha pl egy szerveren megáll egy service, azonnal jön a ticket szó nélkül. Ha egy cégnél épp elmentek délután megkóstolni a friss bort aztán nem cseréltek kazettát a mentésnél, jön a ticket. :O Mindegyik ticketnél fel kell hívni/emailezni az ügyfelet, elmagyarázni, engedélyt kérni, hogy lehessen csinálni, kattintani kettőt mondjuk a service-n, hogy elinduljon, aztán ledokumentálni. Áááá.. ilyenekre kell elbaszni a fél napot :W

    [ Szerkesztve ]

    | MCSE+M/S, MCITP, VCP6.5-DCV - ''Life can be hard, but Scooter is harder :)'

Új hozzászólás Aktív témák