Új hozzászólás Aktív témák

  • Remov

    aktív tag

    Sziasztok, szerintek kezdene ezzel valamit a szolgáltató vagy elhajta a support, hogy hát biztos nálam van a gond? (A rendszergazda és a hálós topikban is megtalálható ez a kérdés)

    A felállás az, hogy van egy korlátlan mobilnetes Telekom előfizetésem (Gigaerős Net) és egy Zyxel NR5101es routerem ami 5Gn keresztül kapcsolódik. A probléma ott kezdődik, hogy ha a Telekomnak rossz kedve van, borzasztó nagy a packet loss (Pár perc és telefonról felrakok egy videót ahogy a gyakorikerdesek.hu -n demonstráltam). Ugyanez tapasztalható bármilyen más oldallal, prohardver, reddit stb stb, ha elégszer töltöm újra akkor bejön az oldal, persze ha rányomok egy linkre az oldalon akkor ismét el kell játszani, ha szar a Telekom kedve.

    Ugyanaz a tapasztalat kábelen (PC) és wifin (Telefon) keresztül is.

    Ellenben ha felcsatlakozok egy magyar vagy akár bármelyik más országbeli NordVPN szerverre akkor minden happy. Persze nyilván a sebesség elég gánya lesz (2-5 Mbps/sec), de a packet loss teljesen megszűnik. Így feltételezem a Telekom oldalán van a gond, igaz?

    DNS szerver váltás nem hozott megoldást, voltak használatban a Telekom saját DNS szerverei, a Cloudflares DNSek és pillanatnyilag a Googlé vannak beállítva a routerben. Ugyanaz minden esetben.

    Kezdene valamit ezzel a Telekom vagy csak kedvesen elküldenének?

    Edit:
    Videó: https://drive.google.com/file/d/1-WEajQ2ubfnEGR1aJj_bcVB79bTL1GoP/view?usp=drivesdk

    Ha nagyon rossz a kedve akkor van, hogy 10-20szor újra kell töltögetni, hogy bejöjjön

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák