Új hozzászólás Aktív témák

  • norbert400

    tag

    Sziasztok!

    Ez a szokásosnál eltérő kérdés lesz..de remélhetőleg választ kaphatok bizonyos kérdésekben.

    Jelenleg egy közép-nagyvállalatnál dolgozok helpdeskesként nagyjából három éve. Igyekeztem magam mindig képbe hozni és tanulni. legyen az linux szerók, windows szerverek, hálózat.Relatíve elég sok pénzt beleöltem netacadémia, devopsakadémia és egyéb képzésekbe.
    Tanultam is de mivel helpdeskesként nem hasznositom ezt a tudást, folyamatosan elvész. Hiszen nem gyakorolhatom otthon minden egyes nap.

    Helpdeskesként relatíve nincs komoly felelősség, nem múlik rajtam semmi. Ha bedöglik valami fontos kiszolgáló és akár órákig nem tudnak dolgozni a juzerek akkor nem engem fognak előszedni. Nem kell 24 órás ügyeletet tartanom etc.
    Viszont szakmailag nem lehet érdemlegesen fejlődni.

    Rendszergazdaként talán motiváltabban és boldogabban végezném a munkám. és alkalmazkodnék a stresszhelyzethez. Persze ehhez az kellene, hogy megint felboostoljam a tudásom egy megfelelő szinthez és találjak egy olyan munkát ahol a munkatársak bizonyos szintig segitőkészek és nem küldenek el a francba ha valamit nem tudok (nem egy ip cím rezerválásra kell gondolni)..Illetve támogatóak, jó a környezet. Ezt se tudom igazából teljesen elképzelni.

    Volt már esetleg valaki hasonló helyzetben? Volt olyan aki esetleg mind a két pozícióban volt és kicsit se bánta meg a szintugrást?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák