Új hozzászólás Aktív témák

  • Tamy

    senior tag

    válasz sanzi89 #19027 üzenetére

    Mi a tankertől kaptunk olyan "alapvető" hibajavítási leírásokat, hogy pl. szedd ki az akkut, tedd vissza, kapcsold be... Ezek nem járnak garivesztéssel, a hivatalos szerviz javasolja, hogy meggyorsítsa a szervizelési folyamatot (vagy hogy munkát spóroljon magának). Tucatszám jöttek ilyen levelek, amiket én rendszerint el se olvastam, leszarom, küzdjenek vele ők.

    A második félévre még nem küldtek egyetlen festéket se a nyomtatóinkba, pedig kétszer is el kellett küldeni az igényeinket. Az egyik pár éves laposnak bekrepált a tápja, kemény 3e. Ft egy utángyártott, de nem vehetünk hozzá, mert csak. Így most ott áll kihasználatlanul vele együtt a milliós interaktív tábla is. Szaros 3e. Ft miatt! De nem baj, laptop legyen mindenkinek, akár kettő is, meg persze wifi is kell minden terembe. Ha nekik így jó, nekem pláne :)

    Egész életemben azon gondolkodtam, hogy kéne valamit dolgoznom. Ezért aztán a végén nem is maradt rá időm.

Új hozzászólás Aktív témák