Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Viktor0610

    MODERÁTOR

    válasz _Karesz_ #50570 üzenetére

    Neked van előfizetésed az mellett, aminek az előlegével gond volt?

    A kérdés szól azokhoz is, akiknek szintén nem került levonásra az előleg.

    Xiaomi 13T

  • azbest

    félisten

    válasz _Karesz_ #50570 üzenetére

    "de valami nagy hiba lehet a rendszerben."

    Ó, nagyon egyszerű ennek az oka. Ilyen nagy cégnél, komplex szolgáltatásoknál minden nagyobb rendszert más csapat fejleszt, üzemeltet. Valahol valami félcsúszik egy új verziónál és lehet csak hónapok múlva derül ki, hogy valami gáz van, amikor már nem csak egy-két ügyfél, hanem tucatjával panaszkodnak. Akkor próbálják a logokból kibányászni, hogy mi történhetett, csakhogy a fejlesztők által elérhető logok is csak pár hétre vagy hónapra vannak meg. A pénzügyi, személyes adatokhoz a fejlesztőknek nincs hozzáférése általában, szóval ők is legfeljebb megpróbálhatják továbbpasszolni a dolgot másik részlegre, ha nincs meg semmi azonosító, ami az ügyletet azonosítja.

    Ami sosem haszontalan: minden befizetésről megőrizni bármit is kapunk cserébe, akár egy pdf akár egy fecni. Lehet rajta olyan azonosító, ami segít összekötni a szálakat. A netbankos, papíros számlakivonatokat megőrizni, letölteni mielőtt a bank eltűnteti, mert utána csak kemény ezresekért lehet kikérni.

    Mondom ezt úgy, hogy három évig fejlesztőként dolgoztam egy másik ország másik cégének egyik szolgáltatásán és sajnos másik részleg miatt volt alkalmunk átélni hasonló fejetlenséget.

    (#50571) Viktor0610
    első alkalommal voltam én is telenor ügyfél (korábban külsősként volt korábban mytv-m, de az sehogyan sem kapcsolódik az előfizetéshez, még email címből is másikat használtam :) )

    A hiba ott lehet, hogy az előlegről legjobb tudomásom szerint nem kaptam számlát. Csak az otp fizetési felületről letölthető pdf-et. Később, amikor például adatkártyát kértem mellé, akkor a személyes péntári befizetésről fel is került az elektronikus számla a rendszerbe.

    btw, múltkoriban valaki azt is észrevette, hogy a weblapos megrendeléskor a szerződés előnézeti pdf-ben össze volt cserélve az állandó lakcím és a kézbesítési cím, de a véglegesen már jól volt kitöltve.

    (#50574) _Karesz_
    haha, üdv, sorstárs :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák