-
GAMEPOD.hu
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sztif
aktív tag
Tudtok esetleg vmit az Androidos SE-k 2.1-re való frissítéséről??? Mikor adja ki a Telenor?
- Kérsz egy rágót? - Milyen ízű? - Formalinos. - Utálom a formalint.
-
tomp
félisten
Megoldódott a operátor logó csere. :-)
-
veterán
HI All!
Lenne egy kérdésem!
Pannonon belül egy cég által benne vagyok egy flottában(előfizetéses), és szeretnék átmenni egy másik flottába, ahol azt mondták, ha szám hordozást akarok, akkor szólnom kell a meglévő flottámnál, hogy tegyenek feltöltő karira...
Ezt, minden magyarázkodás nélkül megtehetem, jogom van hozzá, vagy kukacoskodhatnak ez miatt?
Tartozásom nincs feléjük...
3njoy the Lif3
-
BossBoss
őstag
Üdv!
E hó 7.én lejárt Mobilinternet Flexi 1 éves előfizetésem. Mivel tudtam, hogy ma, azaz 8.-án van számlazárás nagy vidáman behúztam a telenorhoz, hogy megszűntessem. Hamar sorra is kerültem. Mondom felmondom. Pali- oké. Kifizettem a az utolsó havi számlát. Eddig minden ok, aztán mondja, hogy kis türelmet valamin dolgozik a gép. Na mondom kezdődik.... Az emberkénk nekiáll telefonálni központtal.
Pár perc múlva felszól, hogy ő még ilyen esttel nem találkozott de még a főnökei sem. Mondom mii??? Tavaly december 7.-án 5 napos próba csomagban vettem azaz ha 5 napig ne válik be vissza is vihettem volna.Természetesen nem tettem. Gondolom ismeritek az akciót. Azt mondta az van, hogy dec 7.-én kötött előfizetést lezárta, viszont a az öt napos próbanap miatt az az opció csak dec 12-én!! tudja zárni. Mondom akkor ez most azt jelenti, hogy fizessek ki még 1 hónapot??? Mondja IGEN! Ne tudjátok meg mit éreztem. Nem az az 5500 forint, hanem, hogy faxba lehet ilyet tenni. Egyszerűen nem fair!!! Szóval alárírtam 12 hónap hűséget és fizetek 13 hónapot... ???? Most akkor, hogy is van ez?? És akkor elmondta, hogy azért nem érti ő sem mert az új előfizetéseknél már nincs ilyen feltétel. Mondom faxa ezzel ki vagyok segítve. Megmondom őszintén elég határozott ember vagyok, de valahogy nem volt kedvem veri az asztalt. Nem hiszem, hogy sokra mentem volna vele... Nyugodt maradtam. Megmutatta a szerződésem 4.lapján a x. pontot, hogy oda van leírva, hogy elfogadom az alábiakban leírtakat bla, bla, bla..... És alul meg az áláírásom. Sok mindent nem hiszem, hogy tudok ezzel kezdeni. De már csak mosolygok az egészen. Sajnos itt tartunk, ez magyarország. Elköszöntem udvariasan, kellemes ünnepeket kívántam. Soha többé nem kötök a telenorral szerződést! Undorító mocskos banda...
Valaki járt már így? Esetleg tudott valamit tenni ellene?
[ Szerkesztve ]
-
CLAWz
tag
válasz BossBoss #6406 üzenetére
Nem fogom védeni a Telenort, egyik cég sem érdemli meg... Az én netszolgáltatóm, a hűségidő lejártával automatikusan!!! felújítja a hűségszerződésemet, DE az akciós előfizu természetesen már nem igaz. NYOLC napom van elintézni, előtte nem lehet, tehát lejáratkor NYOLC napom van személyesen bevitt írásbeli nyilatkozatot tenni az ügyfélszolgálaton ami heti három nap van nyitva 4 órában.
PR Telecom
Ehhez képest a multik sehol nincsenek...
Mer' nem ért meg senki, még nem vagy művész!
-
waterphone
tag
válasz BossBoss #6406 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a nagy "T"-nél is ugyanez van.
Kicsit más téma, de iptv-rendeltem tavaly internettel és telefonnal.
Idén szerettem volna lejárakor módosítani (vonalas telefont lemondani ), de nem lehet
mert induláskor az internetre 1 próbahónap járt, míg a vonalas telefonra 2 próbahónap..Tehát ha most váltani akarok akkor fizetnem kell, az 1 hónappal később lejáró telefon szolgáltatás, hűségidő előtti felmondása miatt.
Viszont ha nem változtatok és megvárom a telefon hűségidő végét akkorra az internetem hűségideje már lejárt, így van 1 hónap amikorra nem a kedvezményes árat számolják a netre.
Totál csapdahelyzet. Kérdeztem, hogy ezt mégis hogy gondolják, mert ez minden földi nyelven szivatásnak minősül.
Az értékesítő hölgy hümmögött hammogot, és azt javasolta, hosszabítsam meg a meglévő szolgáltatást változatlan feltételekkel.
Ki van ez találva. hogy nem tudj jöl kijönni az ilyen helyzetekből.
-
-
nyunyu
félisten
válasz waterphone #6408 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de a nagy "T"-nél is ugyanez van.
Nagy T-ek egy idoben azzal is trukkoztek, hogy a drotos telefoncsomagra 12 honap huseg volt, ADSL-re meg 13, igy meg veletlenul sem esett egybe a ketto lejarta.
Ha lejart a 12 honap a kanocra, es felmondtad, akkor ezzel megsertetted az ADSL huseget, fizess vastagon...
Ha az ADSL lejartakor mentel be mindent felmondani, akkor csak a netet tudtad lemondani, hiszen a drotos telefonra automatikusan ujraindult a 12 honap...Hello IT! Have you tried turning it off and on again?
-
zoli62
addikt
Hát nekem ma korrektül intézték el a panaszomat a Telenornál. A Mobil Online 100 MB-os díjcsomagomnál valamilyen paraméterezési hiba miatt szabályosan óránkánt bontotta a netet, bejelentettem. Amúgy meg tarifahűséges 180 perces tarifacsomagom volt. Visszahívtak, hogy megnézték, hogy szerintük a telefonomon én bontottam. Mivell ez jórészt éjjel volt, nem nyugodtam bele. Mondtam, hogy teszteljék az általam használt Galaxyval, és régebbi SIM kártyával, illetve a 100 MB-os Mobil Online-nal. Erre azt mondták, új reklamációt vesznek fel, de jelenleg nincs ilyen típusú teszttelefon. Mivel ennek a kivizsgálása már időigényesebb, és a kötbér lehetőségét is megemlítettem a 72 óra letelte utánezért kompromisszumot ajánlottam a Telenornak. Soroljanak át a Mobilkavrtett 150 díjcsomagba a körülméynekre való tekintettel a mai naptarifakötbérmentesen. Ezt a ajavaslatomat a telefonos technikus kolléga köszönettel vete és jogosnak találta, azaz megtörtént az tarifacsomagváltás, sőt most tarifahűség sincs rajta. Az óránkénti bontással kapcsolato hibát természetesen párhuzamosan vizsgálják. Így szerintem korrekt megoldás született.
Szerintem a határozott fellépés sokat számít, én az 5 napos próba esetében is azzal érvelnék, hogy az benne van a 12 hónapban, vagy ha nincs, akkor pedig részarányosan számolják el a plusz öt napot. -
fixedgear
tag
S.O.S.!
Most indulnék telenorba telefont venni,
ügyintézéshez szükséges iratok
személyi, lakcímkártya + egy 3hónapnál nem régebbi befizetett közüzemi csekk.
A csekk megvan de nem az én nevem van rajta, csak a lakcím egyezik.
Elfogadják így?
A számlát én fizetem, csak nem az én nevemen van a digitvLG Optimus 2X P990
-
9jani2
csendes tag
Sziasztok!
pár napja vettem egy nokiát a djuice-nál számlás 20 előfizetéssel és havi 100mb ingyen nettel... arra lennék kiváncsi h hol tudom követni az adatforgalmat, mert a telefonon csak az előttelévő és az azelőtti napot mutatja mindig és a djuice honlapján regeltem de ott csak annyit ir h eddig mennyi ijen mylife pontot kaptam érte.... vki nem tudja h 1 mylife pont mennyi mb netezés?(mert ebböl ki lehet számolni az adatforgfalmat) vagy h hol tudom megnézni a hogy mennyit neteztem eddig összesen? -
_ak_
addikt
Sziasztok!
Pár napja kaptam egy sms-t, h sikeres a Stúdió regisztrációm és ott van egy felhasználónév jelszó. Ez lehet a folyamatban lévő flottás ügyintézésnek köszönhető?
Én sosem foglalkoztam ezzel a Stúdiós dologgal, de flottába való belépéshez meg még csak ma írtam alá a papírokat, azt mondták, h még kb. 2 hét mire életbe lép.Let's begin, de gozaimasu!
-
jack982
aktív tag
érdeklődnék, hogy másnak is a pannon felirat van még telóján?
nekem nem akar átváltani telenorra
pedig szoft frissítés is volt már rajta, kártyafüggetlen nokiac5 a telefon és letöltöttem beállításokat pannon oldaláról smsben. -
fixedgear
tag
bocs hogy 2x ment el :s
Valaki rendet már netshopból készüléket új előfizetéssel?
milyen iratokat kérnek?(jogsim nincs még,útlevelem pedig lejárt,folyószámlámat meg egyel feljebbi hsz.-nál kitárgyaltam
most még ezt bepróbálom és ha ígyse akkor csak januárbanLG Optimus 2X P990
-
Inception
tag
Helló!
Azt szeretném +tudni,hogy a páromnak több mint 2 éve céges előfizetése van.
Akar venni telot,de a kártya +marad neki.Így olcsóbban kap telot vagy hogy van ez? -
ambushka
aktív tag
Sziasztok!
Kerestem a fórumon ezzel a témával kapcsolatban, de sajnos nem találtam semmit, ezért megkérdem itt:
rokonom vett egy ZTE MF110-as modemet a Telenortól két éves hűséggel két napja. Hazavitte, bedugta a gépbe, feltelepítette nagy nehezen a Telenoros programot, ami viszont nem találta magát a modemet, stb.
Újraindította a gépet, utána kérte a pin kódot, viszont internet az nem volt. Programok telepítése és törlésén keresztül letörölte a telenoros progit, viszont innentől kezdve nem akart csinálni semmit a modem. Nem ismerte fel a gép. Bevittük a Telenorhoz, és az ő gépük sem tudott vele mit kezdeni. Adtak egy újat. Hazavittük, bedugtuk, és eljátszotta ugyanezt.
Valaki tapasztalt már ilyet? Arról lehet szó, hogy esetleg az USB portja ölte meg?
Előre is köszi a válaszokat.
PSN ambushka8989
-
-
Illusion1010
senior tag
Üdv!
Van 2 előfizetésem a Telenornál, az egyiket szeretném megszüntetni, viszont a számára szükségem van, vagyis azzal a számmal használnám tovább a másik előfizetést. Van erre valami megoldás?
Igen hívtam már a 1220-at párszor, de mindegyik ügyintéző mást mond.
Nem igazán szeretném személyesen is végig járni az üzleteket, hátha valamelyik képben van. -
_ak_
addikt
Csak nálam nem akar jó lenn a telenor online oldala? Be tudok lépni, de nem tudom sehogy sem előhozni bal oldalra a menüpontokat. Gyakorlatilag semmit használhatót nem tudok elérni.
Let's begin, de gozaimasu!
-
g0dl
addikt
Céges előfizetéses mobil net csomagnál miként tudom ellenőrizni, hogy mennyi a felhasználható forgalmam? SMS-ben le lehet ezt kérdezni?
-
Micuir_M
tag
Ezt ismeritek? Teljesen jó akció.
http://phmegbizhatosag.atw.hu/phtabla.php?nev=micuir_m
-
GodHeart
senior tag
Had kérdezzem meg, mintha olyat olvastam volna, hogy a 100MB-os mobilnetnél nincs túlforgalmazási díj!? Ez igaz? Csak mert samsung spica-m szétflasheltem az utóbbi időben, és az adatforgalmat mérő progi is kb ennyire újrakényszerült települni, és most küldtek sms-t hogy 80MB-nál járok.. :\
köszi
-
doc
nagyúr
vettem kulfoldon telefont (Xperia X8), beleraktam a SIM-kartyat, es azota nem kapok SMS-eket valakinek van otlete hogy mitol lehet?