Új hozzászólás Aktív témák

  • Dhampir

    félisten

    Sziasztok!

    Vállalati árlistán szerepelt utolsó darabok között egy kis iPhone SE, ami karácsonyi ajándék lett volna. Lényegében amire időm és lábam engedte, a fél nagyvárost bejártam, de már nem kaptam ebből a telefonból.

    Sok más Telenor üzletet telefonon próbáltam elérni, de az adott időszakban csak pár kirendeltség tudta fogadni a hívásomat.

    Ami viszont kellemetlen érzést hagyott bennem, hogy legvégül online megkérdeztem az ügyfélszolgálatot, de az eredeti lényegi problémától eltérően folyton "terelő" válaszokat kaptam. Ilyen rossz érzést okozó "ügyintézést" eddig még nem tapasztaltam.

    A PPF Csoport megjelenése végre pozitív változásokat hozott, de az online ügyfélszolgálat fura hozzáállása némi szomorúságot szerzett, és ez így a karácsonyi ünnepek előtt különösen rosszul esett.

Új hozzászólás Aktív témák