Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    Ez a MyTelenor egy katasztrófa. A webes felület és a kliens is. Nincs a cégnél olyan ember, akinek feladata lenne az ellenőrzés? Megpróbáltam lecserélni a 2GB Deezert, 1GB adatcsomagra, meg néhány infóhoz hozzájutni, de végül telefonos segítség kellett. A legaranyosabb a Telenor válasza a:
    MyTelenor app -> ? -> Feltöltőkártyás tudnivalók -> Kártyás hívásrészletezés lekérése
    pontra. De, ott több kérdésre is ugyanez a Telenor válasza. A legviccesebb az, hogy ha az ember nem tartja hasznosnak a választ, akkor a kliens dob egy ablakot, amibe megírhatja a véleményét. Megírtam.
    Ja, a MyTV -t is le akartam mondani ciklus végével. Nos, mint kiderült, a net mindenképpen kifut a ciklus végéig (mármint az üfsz. szerint, mert a kliens mást mutat), a MyTV viszont a lemondás pillanatában meg is szűnik. Már csak az nem világos, hogy ha ciklus végéig mindenképpen ki kell fizetnem, akkor mi lesz az időarányos résszel? Ha ciklus vége előtt, 23:55 -kor van vége egy filmnek és a maradék öt percben épp nem elérhető a lemondó opció, akkor ez egy rugómba kerül? Ezt akartam elkerülni, de azért ma még TV -ztem volna, ha már kifizettem. :W
    Van baj Telenoréknál!

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák