Új hozzászólás Aktív témák

  • steveetm

    őstag

    válasz twollah #1 üzenetére

    ok, akkor elmondom 1,5 év tapasztalatál ezekról a kis sutyerákokról.

    Fél év után sikerült elintézniük a betkötést. Magyarországon ugye a legdrágábbak, ehhez bekötésnél még jött a 20k-s egyszeri díj, amit 2 év fejében elengedtek(ezt szopom még most is...).
    Persze ennyiért minőségi szolgáltatás ugye. Hát persze nem, kezdjük szépen az elején.
    Sztem a világ egyetlen forgalomkorlátos dslje volt, ami mostanában szünt meg(Persze a korlát azért elég nagy volt(30G) de hát lol? az.). Nincs ezzel gond na, csak menjen mindig a net. Persze nem megy mindig a net, az utóbbi pár hónap kivételével napi 2-3 szakadás, volt mikor 15 ig számoltam...Tegyük hozzá napi bontás nincs, szal volt hogy egy hétig neten lógtam...eccer...
    384 et írnak papíron, néha tényleg eléri. 64k up, hát persze, tényleg teljesíti, úgy 1 percig, ami után bont a kapcsolat. Legjobb mikor küldenék 1 megás csatolt filet, és nem jut el csak kb a feléig, utána lebont. Persze mostanában leveleket már lehet küldeni, szal azért fejlődnek...1-2k val, node ne legyünk telhetetlenek.
    Minden szolgáltatónál vannak gondok, arra van az ügyfélszolgálat hogy szóljunk. Normáliséknál, mert mtték nem tudják mit jelent. Lehet hogy 10 percet vársz egy üfszosra, de lehet rögtön felveszi, aki a 2. szónál kapcsolja a teknikus kollégát, akire vársz 10 percet, vagy a 2. szónál felveszi a panaszod és ennyi. Hiba persze megmarad. Persze néha megígérik hogy visszahívnak, azokat a hívásokat most is várom(najó legyünk korrektek, eccer visszahívtak...).
    De ha már internet, feltalálták az email intézményét is, ami a küldés és egy automata válaszon túl tovább nem jut. Most pl 5én küldtem nekik pár kérdést, 3 nap múlva jött az automata üzi hogy köszönik szépen megkapták, továbbították a tekikusnak, kérik szíves türelmem. Ami mostanában kezd elfogyni...
    Volt egy oldal (dyndns.org) csak tőlük nem működött, 3 hónapig. Picit már untam a dolgot, hiba persze nem náluk van. Az se nagyon zavarta őket hogy upctől ment, és ők a ''UPC csoport tagja'', de nem, a hiba biztos nem náluk van. Ment egy levélt hifnek, erre egy hétre küldtek egy levelet, hogy a hiba NEM náluk volt(persze érdekes, most 1 hét alatt megjavult...), de elnézésemet kérik a problémért, utaltak kis pénzt. Talán egy hónapot...köszi.

    Én abban a pillanatban mondom le a picsba, ahogy erre lehetőség lesz, mert más szolgálató NINCS. Persze nincsenek monopol helyzetben, áááá.
    Egyébként meg az állítólagos decemberi sávszélemelésükkel meg mehetnek a fenébe, igértek már egyet fél éve, most is emelnek. De qrva jó lesz ám a 768 as net ugyanúgy 13k ért... Ebből is csak annyi lesz hogy papíron 768, gyakorlatban 2. nap összeszarja magát a rendszerük, és persze ez nem az ő hibájuk lesz.

    Ennyit az mttről.
    Üdv.: steveetm

Új hozzászólás Aktív témák