-
GAMEPOD.hu
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #800 üzenetére
Van új modelja? Na mindeggy, az aktuális modell CPI Oliver volt.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
Most nézem, hogy a CPI Hussar blokkja egy az egyben egy Yamaha 3KJ-s blokk. A légszűrőtől a kihajtásig. Szerintem ezzel túl sok probléma nem lehet... Legendák meg terjedhetnek.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Néztem hirdetésekben CPI-t, egyetlen egy írta, hogy Yamaha alkatrészekkel újította fel a robogót. Ez érdekes. Lehet, hogy nem kifogástalanok a kínai alkatrészek? Dobtam neki egy mail-t, hogy miért cserélte ki japánra. Remélem igazat fog szólni, ha egyáltalán visszaír. Szerencsére az én baráti körömben is van egy Keeway, már több, mint 500 km van benne, a srác azt se tudja, eszik-e vagy isszák a robogót. Nem tudja, miért van benne olaj. Csak csőgázzal megy vele. Eddig semmi gond.
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sharpapa
aktív tag
válasz oceanearth #805 üzenetére
Amikor báttyám vett egy Amerigo-t, az én faterom ugyanezt csinálta, és semmi baja nem lett tőle, sőt talált benne olyan hibákat, hogy a tömitőgumi egyszerüen csak !szét van rohadva! a vadi új motoron. Kínaiaknál nem árt szétszedni és átnézni minden csavart, mert többnyire trehány össszerakásuak.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
sharpapa
aktív tag
válasz Topiccsendőr #804 üzenetére
''Szerencsére az én baráti körömben is van egy Keeway, már több, mint 500 km van benne, a srác azt se tudja, eszik-e vagy isszák a robogót. Nem tudja, miért van benne olaj. Csak csőgázzal megy vele. Eddig semmi gond.''
Eddig. 500 kilo még semmi, bár ismerősök között ahhogy észreveszem a a kínai robogók közül a Keeway-nak van a legkevesebb baja.Már két éves,3.5E km-t futott, és mindössze 3-szor! volt szervizben (ami egy kínaitól már csúcs), kisseb bajokért, szóval az nekem is bejön, csakhát nem megy valami sasul.
[Szerkesztve]"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sharpapa #806 üzenetére
Azért az mégis nevetséges, hogy kihozod a szalonból, és egyből szétszeded. Arra van a garancia, hogy ezeket ők csinálják meg. Ezen az elven egy Simsont is vehettél volna, azt is ugyanannnyit kell szerelni. De ilyet még nem is hallottam, hogy szétszedi valaki a vadonatúj motort.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Den
veterán
válasz Topiccsendőr #803 üzenetére
nem véletlen a hasonlóság ugyanis a nagy japán márkák bérgyártatják a robogóikat taiwani cégekkel.
www.simson4t.hu
-
GodHeart
senior tag
most fogok venni egy 97'-es Malaguti Phantom F12-őt! Vélemények a mociról!? Nekem külsőleg igen bejön!
-
fradi81
veterán
Na nekem azt ajánlották vegyek keewayt. Ezt többek között egy motoroscsaj is mondta, mer hogy az olaszok a mennyiségre mennek csak, a sárgák a minőségre. De a lényeg az hogy most egy ÚJ Keeway Focus 250K és asszem adnak most hozzá itt Szegeden a Szőregi úti márkakereskedésbe bukót is. A lényeg hogy van szervíz meg minden, és elég jól néz ki a verda. A matrix meg olyan 280körül van, abba van ABS, riasztó távindító stb .Megyek és megnézem őket
moto g72, Ninebot d28e
-
-
Topiccsendőr
addikt
Véleményem szerint, olyan, hogy minőség, nem létezik. Nem létezik vagy lassan meg fog szűnni létezni az a fogalom, hogy minőség, esetleg minőség és minőség közti különbség. Csak a pénz van. Tehát 280K-ért nem fogsz jobbat kapni, akármilyen márkát veszel is. Ugyanazt fogod kapni, csak egy kicsit más külsővel és más névvel. Persze vannak kivételek, de ezek a piac törvényei szerint kérészéletűek. A globalizáció miatt a jövőben valószínűleg mindeki meg tudja számolni egy kezén, hogy hány gyártótól vesz más néven különböző termékeket, amelyek között az égvilágon semmi különbség sincsen. Ezt kezdem észrevenni az élet minden területén. Legyen szó egy DVD íróról, vagy egy motorról. Az, hogy választhatsz, csak egy rószaszín szemüveg, amit felraknak rád. Akkor választhatsz, ha miliárdos vagy, és te magad csináltatsz egy robogót/autót. különben azt eszed, amit eléd raknak. Lehet, hogy ez még nincs teljesen így, de pár évtized és...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Adris
csendes tag
A nagy japán márkáknak annyi közük van a kínai gyártókhoz hogy az utóbbiak az ő 80as évekbeli technológiájukat vették meg licenszbe, illetve lopták el az annál újabbakat. Japán belpiacon a mai napig Japánban gyártott robogók kaphatók. A kínai robogóknál nem kell megfizetni a kutatást illetve a licenszdíjakat, ezért meg a munkaerő röhejesen olcsó volta miatt LENNÉNEK olcsók, ha a szállítás, meg a kisker-nagyker haszna nem lenne rajta. Egy itthon 300ezer FTba kerülő kínai robogót az importőr Kínában kb. 50 ezerért vesz meg. Ebből kitűnik hogy bizony nem csak a fentiek miatt olcsóbb a kínai robogó, hanem a beépített anyagok minősége miatt is. És ez utóbbi az ami miatt ezek annyival hamarabb tönkremennek mint az olasz, vagy pláne a belpiacos japán robogók. (gyengébbek kedvéért: a Yamaha Aerox, stb motorokat Olaszországban gyártják, nem Japánban ! ) Persze ha valaki évente csak 2-3 ezer km-ert megy velük nem biztos hogy találkozni fog a hibákkal. Vagy ha szerencséje van kifoghat egy jobban sikerült példányt is. De meg lehet nézni a hasznaltauto.hu-n meg a hasznaltmotor.hu-n hogy mennyi keeway meg többi kínai robogó keres új gazdát. És mind 1-2, max 3 éves. Meg lehet nézni ehhez képest az eladásra váró olasz robogók átlagéletkora mennyi. Na persze nem muszáj nekem hinni, itt egy használtrobi kereskedés fóruma. Bővebben: link
De a többi fórumon is ez a helyzet. Nem véletlen az sem hogy pl. a keeway.hu-n nincs fórum. Persze vegyen csak mindenki kínait, támogassuk az importőröket meg a kereskedőket. -
Den
veterán
nos én taiwanról beszéltem nem kínáról. egyrészt.
de ha már kína. szép az eszmefuttatásod, csak néhány helyen hibádzik.
igaz hogy olcsó a kínai cuccok úgynevezett FOB ára (free on board, ami tömören azt takarja hogy az árban csak annyi szállítás van hogy kiviszik a kikötőbe és felteszik a hajóra) valóbban olcsó de az 50k azért tulzás, kapcsolatban állok több kínai céggel is, ennél vmivel több. pl azok amiknek a képét lejjebb belinkeltem úgy kb 70k. erre jön a szállítás, ami leginkább attól függ mennyi fér egy konténerbe, de nem horror összeg. ehhez jön 8 százalék vám, vagy spec esetben 4,5. Ezután a forgalmazó költségei, és ez dobja meg az árat, mert ugye be kell kalkulálni egy bizonyos garanciaköltséget, szervízfentartás, raktár, üzlethelység, alkalmazottak, reklám, stb, nem kis összeg. utána természetesen a haszon, és az újabb durva tétel 25 százalék áfa.
ha megnézzük a listát, látható hogy az európai gépeknél csak a tengeri szállítás nincs, tehát a komolyabb név miatt rátehető nagyobb profitot is figyelembevéve, alig többől állítják elő az európai rpobogókat mint a kínaiakat, ez betudható a magasabb munkabérnek, magasabb adóknak, környezetvédelmi költségeknek, stb.
és még valaminek. A kínai cégek az alapanyagot, alkatrészt azért tudják olcsón előállítani mert más léptékben dolgoznak.
euban egy cég a termékprofiljához szerez gyártókapacitást, kínában a gyártókapacitáshoz igazodik a termékprofil. ezek nagy nehézipari cégek 5-6 leányválalattal amik közt van acélüzem, hengermű., stb, mind hatalmas kapacitású és mindent gyárt amit tud az üzemeiben, ha kell robogóhengert ha kell ipari gépek öntvényeit, bármit ami az adott technológiával gyártható, ezért nagyon gazdaságosan mindig max kihasználtságon üzemel, ráadásul modern technológiával gyárt ami további költségcsökkentő.
és ehhez jön mégegy dolog. nekik az eu piac apróság, ezek kínábban indiában és ázsiai országban adják el a legtöbbet, ami egy több mint 2 milliárd fős piac.
na dióhéjban ez az olcsóség oka.
A minőség amiatt gyengébb mint a nyugati vagy japán gépeké, hogy mint te is említetted, ezek a termékek kőkeményen másolatok, és a méreteket le tudták másolni a kínaiak de a nagy márkák mögött álló know-how-t, és több évtizedes gyártási tapasztalatot nem.
de ezerrel fejlődnek, sok cég már kezd tullépni a másolós időszakon, egyre több jelenik meg saját fejlesztésel, és hihetetlenül akarnak.
nem adok 10-15 évet nekik, hogy feljöjjenek, sőtt...
mit anno a japánok.www.simson4t.hu
-
Papa-Georgo
senior tag
Egy jó állapotban lévő romet pony mennyit érhet?
''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
Topiccsendőr
addikt
Azonkívűl a Yamahát nem gyártják Európában. Csak az MBK-t. MBK Booster = Yamaha BW'S, MBK Nitro = Yamaha Aerox. Az MBK márka sokkal olcsóbb, csak a hirdetésekben újra és újra át akarják verni a népet, és úgy rakják fel/ akarják eladni, hogy Yamaha, természetesen drágábban. Egy laikus be is dől nekik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Papa-Georgo #816 üzenetére
Inkább fizessen a tulaj neked, hogy elviszed...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #810 üzenetére
Véleményem: motorikusan biztos jó, külsőleg egy trágya. Tele van aggatva mindenféle felesleges, infantilis motívumokkal. A műszerfala olyan, mint egy játékautónak. Én nem tűröm a kamu-dizájnelemeket, meg a kamu-légbeömlőket egy járművön sem. Olyan, mint egy rokokószék, csak gyorsabb.
Ja, a lényeg:
Milyen idős,
mennyire van megütve,
mennyibe kerül?
[Szerkesztve]Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Adris
csendes tag
Nem a Keeway-t említetted? Az meg tudtommal kínai.
Azt nem vitatom hogy MAJD feljönnek minőségben. Mint ahogy a koreai autóipar is feljött. De attól még hogy tavaly előtt anyámnak egy Matizt ajánlottam új autónak (2 milláért klímával, lufival, villanyablakkal) egy Seicento vagy Swift1 helyett (most 17 ezer km van benne csak városban használva, eddig az egy éves kötelező szervíze előtti check engine lámpafelgyulladáson - saját lábán elment odáig, ott AC pumpát cseréltek benne gariban - semmi baja nem volt még, éves szervize eddig 2x24 ezer HUF volt, ezen kívül csak a kötelezőt meg az ablakmosó folyadékot kellett rá fizetni, pedig a 16 ezerből minimum 5öt én tettem bele ''digitális'' vezetéssel) pár évvel ezelőtt simán kiröhögtem volna bárkit aki vesz egy Daewoo Racert. Sőt pl. országútra a Matiz se való mert 130 felett nem megfelelő a futóműve, 140 felett meg a motorja. De azért nem hinném hogy azt megérjük hogy a BMW vagy a Honda, neadjisten a Toyota kínában gyártott alkatrészeket tesz majd az autóiba, mint ahogy teszik azt most a legnevesebb DVD player-recorder gyártók is. Persze az utódaink lehet látni fogják azt is Kivéve ha addigra ott is elérik a bérek az EUs (NEM a magyar ! ) szintet. Ja és ma már Yarist (akciósban olcsó) vagy Swift2őt vennék helyette. Nem azért mert nem vált be, hanem mert ezeknek egyszerűen sokkal jobb az ár-érték arányuk. Az új Matiz meg randa kívül-belül ! És hiába hibátlan eddig a matyi: nem hinném hogy 13 évesen tudja majd azt amit a mostani Toyota sportkocsim, hogy még mindig megvan az éves szervízelése 25 ezer FTból olajcserével együtt. (és ennyi se lenne ha az utak nem lennének balkániak) Igaz ezt a teljesítményéből kifolyólag nem is lehet ''digitálisan'' vezetni. De azért városban simán benyal 12 litert így is Szerintem a matyi motorja kis teljesítménye és a felhasznált anyagok minősége miatt 150-200 ezer km után mehet majd a kukába. Legkésőbb Más kérdés hogy az a plusz 100 ezer km megér-e +fél-1 millát. Főleg ha az az egész ár fele. Főleg ha mire eléri úgyis rég a sokadik gazdájánál lesz aki 100ezer km-el az órájában veszi majd meg szegény. Magyar viszonyok, ugye. Itt minél öregebb egy kocsi (vagy robogó) annál kevesebb kmert futott. 100 ezer km-ig csak nő az autók futásteljesítménye, utána csak csökken. Ki érti ezt ? -
Adris
csendes tag
Ja és szerintem a mostani kínai robogók 100-150 ezer FT közötti összeget érnek. A többi az az emberi kapzsiság miatt van rajtuk. De az olaszban gyártott robogók se érnek 550-600 ezret. Reális áruk úgy 400 körül van. Akkor ha mondjuk a Japánban gyártottak megérik az 5-600at. De olyat itt nem lehet újonnan venni, hála az EU védővámjainak, meg a kapzsi kereskedőknek. Mondjuk ahogy kinéznek, meg amilyen kicsik a japán emberek mérete miatt lehet én is inkább olaszt vennék. De azért ha a Toyota vagy Honda vs Fiat minőségre gondolok ... hááááát ... Bár a japcsik kezét is akkor törtem volna el mikor megnyitották az első európai összeszerelő üzemet.
-
sharpapa
aktív tag
Ezekről a kínaiakról, meg olaszokról stb csak annyit tok mondani, hogy egy használt Aprillia- ha még drágább is -sokkal jobban megéri mint pl egy vadi új Keeway, vagy Cpi, vagy bármejik ilyen ''dögös'' kínai. Saját bőrömön is tapasztaltam.
"Mi a különbség köztem és Mark Zuckerberg közt? Én privát információkat adok vállalatokról nektek ingyen, és gazember vagyok. Zuckerberg a ti privát adataitokat adja vállalatoknak pénzért, és ő az Év Embere." (Julian Assange)
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #819 üzenetére
97'-es.
120k.
és a karosszéria abszolúte nem sérült.
Ma kipróbáltam. Végülis mindent rendben találtam rajta. Fékek jók, akkor a hidraulika rendben /nem folyik/. Szal én hibát nem láttam rajta, csak a használatból eredő néhány apróbb helyen a kopást a festésen. Nah szerinted megéri!? -
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #824 üzenetére
120k -ért gyanúsan olcsó. Ennyiért egy Jog zr-sem nagyon kapsz. nézd meg a felniket, nincsenek-e megpadkázva, a gumik állapotát, a fékbetéteket, meg hogy nincs-e valami rágányolva, pl kamu sportlégszűrő, stb. Mondjuk itt is a műanyag idomokat lehet a legnehezebben/legdrágábban megszerezni, úgyhogy ha jól megy, akkor biztosan megéri.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #825 üzenetére
140k-ért van hirdetve jelenleg is egy licitálós helyen. ez a minimál ár. Csak egyik netes ismim haverja, így ennyire lelett alkudva.
-
sosperecek18
senior tag
Hello van egy kira elképzelésem, amit megakarok valósítani:
VAgy egy robogóm és abba fogok/akarok 4db 50w-os hangfalat rakni, a vezérlőt(lejátszót pedig ami elől van csomagtartóba raknám! Szerintetek ez hogy hangzik?Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sosperecek18 #829 üzenetére
Nem jól. Annak a szerencsétlennek a generátora nem egy paks, Úgyhogy a basszusgitáros szólójánál ki fog hagyni a gyújtásod. Ha egyáltalán működni fog.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
sosperecek18
senior tag
válasz Topiccsendőr #830 üzenetére
ÉS ha csak 2db-ot raknék rá?
DE ha menne akkor nem tagadod, hogy nagy királyság lenne!
[Szerkesztve]Szabadságot az Ultráknak! XBOX 360 Gamertag: torinho86
-
GodHeart
senior tag
válasz sosperecek18 #831 üzenetére
lehet kapni asszem 15k körülö áron hangfalszette robogóhoz. Én inkább azt javaslom! : )
-
GodHeart
senior tag
válasz sosperecek18 #833 üzenetére
te figy minap minden helyen robogót kerestem magamnak és valahol köztük volt. Talán aprón, de valamelyik ilyen hirdetési oldalon.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz sosperecek18 #831 üzenetére
Szerintem egy robogó nem zenehallgatásra való.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Persze ettől függetlenül meg lehet csinálni igényesen, csak az rengeteg munkaóra+pénz.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #836 üzenetére
Jaja, feltétlen kell a robogóra a fejegység+erősítő+mélyláda. Igaz hogy ezek nélkül is hallja az utca eleje ha befordulsz a másik végén, hála a kipufogónak (a kocsikba ugyebár ezért rakják be ezeket) de több szem ... mint tudjuk. Ezenkívül milyen dolog már az hogy esőben megázik rajta az ember? Gyerünk tetőt fabrikálni rá! De hogy tócsába belehajtva se legyen vizes a ruci nosza befedni az oldalát is. Kanyarban be kell dönteni a gépet? Rakjunk alá még 2 kereket ! Jéé feltaláltam vmi újat ! Mi??? Hogy 100 évet késtem? Affrancba, ilyen az én formám Héé emberek, fogjunk elé egy lovat inkább, olyat még úgyse csinált senki
-
Adris
csendes tag
Jövöre a Keewayekbe beépített hifi cucc lesz ... mit hifi, high-end. Bung-Olufsen vagy Ned néven. Az autóhifi showkban is megjelenik majd a legjobb robogózene versenyszám. Miért is ne, semmivel nem értelmetlenebb mint a hangnyomásverseny.
Bár ez utóbbira már készül a cuccom. Olyan lesz hogy mikor bekapcsolom az összes résztvevő dobhártyája beszakad, a szívük megáll, az agyuk meg lecsorog a lábuk szárán ... az lesz ám az ultimate solution. Tutira bekerülök vele a Guiness rekordok könyvébe. Csak még meg kell oldanom a távirányítást, meg hogy ne csak ipari áramról üzemeljen a cucc (jelenleg csak arról megy) De Uhrin Benedek már szebben szól rajta mint a dolbihifisztereó8.2es TVmen.
Azután kifejlesztem végre az egykerekű robogót, és elkezdem gyártani Kínában. Eldobható kivitelű lesz, elvégre ha fényképezőből meg mobiltelefonból már van eldobható akkor robogóból miért nincs? Nincs több aggódás hogy ellopják. Nem kell időt vesztegetni a leláncolására. Nem kell parkolási díjat fizetni utána. Sőt. Ha robival érkeztél és megis ittál nem kell megkérni senkit hogy ott hagyhasd. Az ára versenyképes kell hogy legyen a sofőrszolgálatokéval. Újrahasznosított papírból és műanyagből, kínai gyermekmunkával simán kihozható 4499 FTból darabja. BEFEKTETŐKET KERESEK ! Kormányközeli bankok előnyben, orosz-ukrán maffia, arab pénzváltók hátrányban ! Szlogen: Itt a jövő, ez a menő ! (Távlati tervek: eldobható házak hajléktalanok részére. De ezen még dolgoznom kell) -
Adris
csendes tag
Ha 5ezer eurós autóra van kereslet, 5 eurós robogóra is lenne ! 4499 FTos önköltségi ár, Kínában 5ezer HUFnak megfelelő csomcsingba (helyi fizetőeszköz) kerülne (kínai paraszt 10 évi, gyári munkás 10 havi átlagkeresete) itthon meg 14999 HUFba. A szállítás, vámok, adó, meg a hawaii nyaralóm ára ugye megdobja kicsit. De ezt mindenki megértheti. (Aki meg nem annak csak a szőlő a savanyú) Mivel eldobható ezért nem kell rá pl. tanksapka. Nehogy már túlhasználják. Csak ezen az apró alkatrészen minimum 50 ftot lehet megspórolni! 100 millió legyártott példány esetén (ennyin vásik el végleg a szintén Kínában gyártott gyártósor) az 5 milliárd forint megtakarítás ! Csak ezen az egyetlen alkatrészen ! És egy robogó hányezer alkatrészből áll ! Minimum a fele simán elhagyható! Pláne ami nem látszik. De ott vannak a csavarok is. Többszáz robogónként. Nem kell egyse. Úgyse lesz szétszedhető. Nincs szervízköltség. Se szervízhálózat kiépítésének költsége. Garancia ??? HAHAHA. Ha nem indul be cseregarancia. Ha már beindult akkor annyi. Egyszerhasználatos ! Az új szlogen emberek ! Kínai egyszerhasználatos termékek ! Kici kínai acni naccon óccón.
-
zetorg
aktív tag
szevasztok robogósok
két hete vettem egy malaguti f-12-t és az lenne a kérdésem, hogy lehet-e cserélni a műszereken a plexiket!?az előző baromarcú gazdája belevéste, hogy ''R+E'', szépen keresztbe a 3 műszeren -
-
Adris
csendes tag
válasz Topiccsendőr #843 üzenetére
Csak arra céloztam hogy tudom hogy NEM te vagy az aki szerint a robogóba hangcucc kell. Csak azért hangsúlyoztam ki mert a te postodra válaszoltam ... de csak mert azt a gondolatmenetet folytattam. Mindenesetre fenntartom hogy motorra zene baromság, egyrészt a bukósisak, másrészt a nyitott tér, harmadrészt a kipufogó- , motor- illetve szélzaj, végül a helyhiány miatt. Hogy az olyan apróságokra mint a kis generátor, semmi akksi, már ki se térjek. Különben is: városi rövid utakra aki nem tud meglenni zene nélkül az menjen autóval. Hosszabb túrákra meg aki motorral megy a direkt a sebességérzetben meg a tájban gyönyörködik, nem a Groove Coverageban Aki meg speedmotorral száguldozik (aki nem száguldozik az minek vesz olyat, vegyen inkább choppert azon is megnézik és ahhoz illik is a lassú menet, ráadásul az üléshelyzet is kényelmesebb) annak meg aztán minden figyelmével az útra és a forgalom többi résztvevőjére KELL koncentrálnia. Ha nem így tesz hamar az intenzíven vagy a temetőben találja magát. Végül pedig: egy erősebb kimenettel rendelkező mp3 lejátszó, fejhallgatóval a bukó alatt miért nem jó azoknak akik mindenáron zenét akarnak? Szedje le a sportkipufogót ... ön dönt: hallgat (zenét) vagy halad
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
srácok nekem kéne egy formanyomtatvány motorvevéshez. Valaki tud segíteni!?
szerk: gyorsan
[Szerkesztve] -
zetorg
aktív tag
válasz Topiccsendőr #844 üzenetére
a motort is ismerős hozta olaszból, úgyhogy az alkatrészek beszerzése sem nagy probléma.
ma raktuk rá a 70-es malossi hengert, elég jó lett, csak még járatni kell.elvileg 14 lóerőt tud a henger, de hogy ezt kihozzam belőle, kell még sok mindent venni... -
Yaye
őstag
-
pilop
újonc
sziasztok yamaha super z hez hol kapok hátsó sárvédőt?
Új hozzászólás Aktív témák
- Philips Gyümölcscentrifuga HR1855/70
- RANGE ROVER EVOQUE 2018 /// GARANTÁLT 60.000 km /// MAKULÁTLAN ÁLLAPOT !!!
- Centro Energy 410W Full Black Prémium napelem panelek
- Raktáron! Új, 11kW-os, type2-es, 3 fázisú, 3x16A-es fali töltő, dobozában, 2 év garanciával!
- LEGRAND NWS01-EC Netatmo okos időjárás állomás eladó Új!!