Hirdetés
-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
runner 125
nagyúr
Ebben dolgozom, mindenki ezt csinálja, szerinted megérné a Ford-nak jófejségből legyártatni több ezer emlbémát? Nem.
Csak egy trükkös érv, h ellátogass egy hivatalos Ford szervizbe, a többi már csak ügyes tényközlés kérdése, majd a meggyőzött ügyfél már tejel is az ingyen emblémacsere után. Hidd el, ez így működik.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
nagyúr
-
DeFranco
nagyúr
Okos emberek laknak felétek
(az gondolom megvolt, hogy vidéken volt az autó kényszerjavításon, én meg már csak olyan szerencsétlen vagyok, hogy nem akkor dolgozom amikor akarok, és nem akartam kétszer menni kétszer menni szerelőhöz és gumishoz is 200 kilométert, meg egy teljes napot. munkát vállalta, gépe volt hozzá, azt meg nem közölte, hogy megvette a centrírgépet, de nem tudja használni)
-
DeFranco
nagyúr
Én Pesten vagyok, a gumi Kecskeméten, mert ott tudom tárolni. Ha este megyek az autóért nem tudom elvinni gumishoz már, vagy elmegyek a következő alkalmas szombaton (+200 km) vagy kiveszek egy nap szabit (ami többe van mint 200 km) vagy szutykolok azzal, hogy hozom-viszem a garnitúrát.
Persze itt is az volt az eredeti terv, hogy gumishoz viszem nyilván, volt is időpontom, csak ugye oda már nem jutott el a kocsi. Ennek a szerelőnek meg gépe is volt, vállalta is, természetes volt, hogy megcsináltatom ezt is ott. Láttam már gumicserét, nem egy atomfizika. Ha stabpálcát meg vízpumpát tud cserélni, ennek is mennie kellett volna. Nem tudom hogy hozta össze, mert ugyanarra a felnire kellett rakni a gumit, amin a téli volt, tehát úgy biztos nem hagyta, franc tudja nem is érdekel.
-
parandroid
nagyúr
Jaja, konkrétan erre az évre gondoltam én is, bár biztos voltak korábban is elhajlások, akkor még nem figyeltem, de most hetek óta azon röhögök, ahogy védik a védhetetlent.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Speeedfire
nagyúr
A vw-ek nem nagyon jönnek be, ami meg esetleg tettszene azok nem férnek bele a keretbe.
A 6L-es fogyasztás már bőven jó, még a 8L is megfelelő lenne. Évente max 10k km-t ha belehajtanék, nem lenne csúcson járatva, inkább a fenntartás ami érdekesebb lenne. Ezt ki is hagytam az előbb.
[ Szerkesztve ]
Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com
-
Acheron
őstag
Köszönöm!
Sajnos ezek pont nincsenek fent. Nem baj, keresgélek.
Azért érdekel a dolog, mert a 150 lovas 340 Nm -es dízel teljesítményét szeretném összevetni a 147 lovas 180 Nm -es benzinessel - lóerőben kb egyformák, nyomatékban komoly a különbség, épp csak az nem mindegy, hogy ezt melyik milyen fordulatszámtartományban képes leadni.
A kopogós dízel helyett szívesebben választanék egy sima járású benzinest, de ha gyorsulásban, menetdinamikában lényegesen jobb a dízel, akkor valószínűbb, hogy az lesz a vége. -
lsc
nagyúr
Kicsit fogalomzavarban vagy, az gyári előírás, amit Te írsz az az ajánlás. Ne menjünk el 30-ig egyébként, 10 és alatta volt, ennyi. A két év megint más, állásban is öregszik a motorban.
Mod #81602) [rvilike] : Nem, de nem is vagyok okosabb náluk, főleg nem okoskodással.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Azért a 20e és a 10e között nem kicsi a különbség, de mint írtam mindenkinek a saját pénze, autósboltosoknak is meg kell élni valamiből a szerelőkkel együtt, az emberi hülyeség meg határtalan /mint ezt egy tőlem jóval nagyobb ember már megmondta/. Kicsit kifejtve, itt nem egyszer azt olvasom hogy ki mennyire spórol a géppel, nem egy már szinte termeli az üzemanyagot, ezt a mai olajok röhögve bírják. Azt is simán hogy a corollámat nem egyszer 6e fölé pörgetem, semmi nyűgje nincs a motornak és az olajnak sem. Emiatt nem értem miért kell sűrűbben, ha valaki állandóan valamelyik ringen gyorsul, driftel vele az még rendben is lenne, de sima sportosabb használatnál sincs ezeknek semmi baja.
Ja ami kimaradt van már 100e fölötti is, csak ott akkora a mennyiség meg annyi a szűrőkapacitás hogy tényleg bírja spec olajjal.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
lsc
nagyúr
Személynél én még 30 körül járok, igaz ez nem zárja ki hogy van magasabb is. A 100e és felette az teher, azt hiszem a volvó vagy a daf valamelyik motorszériája tud 120-at.
Mod #81614) nyogo83: Mint írtam lehet indokolt a sűrűbb is, de azért nagyon ritkán a felénél, tehát ha 20e az előírás akkor nem kell 10e-nél, hacsak az idő le nem telt vagy annyira zordak az üzemelési körülmények. Pl. aki szinte állandóan autópályázik aránylag nagy motorral /alacsony fordulat/ az ki is tolhatná, az az olajnak és a motornak is jó, a km meg szinte terhelés nélkül megy a kocsiba.
[ Szerkesztve ]
Az élet kegyetlen .
-
neduddki
nagyúr
HI!
pontat az ijjenhasznlatra kell 1 evrecsereklni....
udv
neduddki
mod: lsc: mi afnetisszerenelmondani mert kcisitzavarosnakerzlek?
amugymeg intellixtick tonkre ment,bazzz:- (((
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Mr.Grincs
veterán
Köszi a gyors választ. A 2. link nagyon fain.
Külföldről (EU) behozott autóra csak a regadó kell? ÁFA vám ilyesmi nem? Vagy az csak akkor kell ha nem euból vesz valaki?
/ Apple iPod Classic 160GB / BMW F21 125d M-CCH-981, Automatic, DPF OFF / Peugeot 407 Coupe 2.7 HDi automatic / iPhone 13 256 GB Blue / MALTA, MELA!
-
!Overdose!
őstag
Nekem sem a Golfon, sem a Mergákon, sem a Hondákon nem ázott be a napfénytető. Igazából semmin. Ha mégis beázna, akkor általában a vízelvezető tömődik el, amit egy behúzószállal érdemes kipiszkálni, de ez vonatkozik a nem napfénytetős autók vízelvezetőire is. Nincs gondom azzal, ha valaki fél tőle és kerüli, szíve joga, de ennyi erővel ne vegyünk se klímás, se elektromos ablakos, se semmilyen extrás autót, mert csak plusz hibaforrás. Ez is egy nézőpont.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
Stafni
aktív tag
Ezt egyből megvenné a Török Szultán, ha valaki 2 napja nem lopta volna el a nadrágját, a miatt ugyanis nem mer kimenni azt utcára! Ezt a ruhadarabot nehéz nélkülözni, ha valaki sétálni megy. Mi a tanulság ebből?
Nem tudom. De egészen bizonyos, hogy az ügy mögött tanulságos következtetések húzódnak meg.[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
Spanyol viasz effekt
25+ eve a Shelby CSX-VNT-nel kerheto extra volt a "Fiberrides" kompozit felni
"The final CSX was 1989's CSX-VNT. This would also be the final Shelby Dodge, and marked two notable technological advances: the introduction of a Garrett variable-nozzle turbo and the application of composite wheels. Designed by Shelby and produced by Motor Wheel Corporation, known as "Fiberrides" lighter than contemporary wheels."
Ahogy olvashato szinten pont ebben az autoban alkalmaztak a vilagon eloszor benzines(!) motornal is valtozo geometrias a turbot
több drón kell ;P
-
neduddki
nagyúr
HI!
80as evek kozepetol kesztek felkapni a karbonfelniket a a mclaren karbonvaz latvanyios sikerei utan, de ha jol emlexrem az egyiranu-egysiku teherviseles miatt nagy sikereket nem ert meg /pl. motros vb-n sem/
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
DeFranco
nagyúr
Egyébként ezek a kerékőrök mennyire biztonságosak? Amiket én láttam, azok az én laikus szememnek egy megfelelően megmunkált szerszámmal azért nyithatóak voltak legalább egyszer. Utána a tolvajnak már úgy is mindegy.
Ha kerékőr van a kocsin, akkor a tolvaj már neki sem áll a guminak?
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Nők, nőügyek (18+)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Raspberry Pi
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Yettel topik
- Honda topik
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen