Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • parandroid

    nagyúr

    válasz Kornel #126675 üzenetére

    Akárki akármit is mond, azért megjelenésre és beltérre is prémium egy 3-as, még ha kicsi is - bár neked gondolom a hátsó üléssor olyan mindegy, elöl meg elég tágas. Csak az az imázs...

    Érdekes amúgy, hogy mennyire nyomott a 2l-es benzines ára, ugyanez a 320d motorral szerintem 1,5-2x drágább lenne. Hiába, németeknek is megvan a maga baja - meg 20-25 centtel mindig olcsóbb a gázolaj literje... Ráadásul ez azért 100 km-enként egy jó 2 literrel többet is fog benyakalni, így meg 2-3 év alatt összejön azért a matek, ha eleget mész.

    A gondok inkább akkor kezdődnek, amikor el kell benne kezdeni ezt-azt cserélgetni, azért egy lengéscsillapító, vagy szilentek, vagy akármilyen klímaalkatrész, esetleg elektronika a BMW-nél elég súlyo összegekbe tud kerülni egy Szuzukihoz képest. De mindegy is, hiszen elég, ha szereted, és akkor úgyis örök élet, meg egy nap, csak cserélj benne hetente olajat.

    De nem is értem, mit koptatom a billentyűzetet, ezt mind tudod magadtól is.

    rvilike: Nekem azért az a 1,5 literes turbós, amit az egyesek, meg a Minik kapnak eléggé bejövős cucnak tűnik, hiába háromhengeres. Vagy ugye ott a négyhengeres hetes a kiegészítő villanymotorjaival. Kíváncsi vagyok, mikor szivárog le a technológia a kicsikhez (1-es, 3-as, Mini) is, az esz még érdekes dolog, ha elkezdik azokat is nyomni hibridben.

    p

    [ Szerkesztve ]

    I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.

Új hozzászólás Aktív témák