- Call of Duty: Warzone
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- PlayStation 5
- PlayStation 3
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- PowerWash Simulator - Már több mint 12 millióan próbálták ki
- EA Play - Napokon belül elérhető lesz a Star Wars Jedi: Survivor
- Xbox Series X|S
- Fallout 4
- Nintendo Switch 2 vagy amit akartok (találgatós topik most még)
Új hozzászólás Aktív témák
-
ddekany
veterán
válasz Petykemano #22 üzenetére
De azzal, hogy hiány szándékos előidézésével magasan tartja a haszonrést egy eladott terméken, hogyan korlátozta a versenyt? Ha pl. összebeszélt az Intellel, hogy ő se szállítson, akkor korlátozta. Ha ehelyett az Intel azt mondja, hogy ő meg kisebb réssel de többet ad el, és így átcsábítja a vásárlókat, akkor megmaradt a verseny.
-
ddekany
veterán
válasz Petykemano #140 üzenetére
Az árfixálás specifikusabb jelentésű, mint a két szó (ár + fixálás) jelentése egymás mellé rakva.
"Price fixing is an anticompetitive agreement between participants on the same side in a market to buy or sell a product, service, or commodity only at a fixed price, or maintain the market conditions such that the price is maintained at a given level by controlling supply and demand."
-
ddekany
veterán
válasz tasiadam #158 üzenetére
Na ja, így 30+ évvel később már sokkal jobban tudjuk, hogy milyen egy jó közös "nyelv" erre, így ez ma már reálisabb lenne. Persze nehéz ügy ez továbbra is, mert ez egy a soft real time alkalmazási terület. Azaz, még az sem elég, ha több gyártónál ugyan azokat a Vulcan API hívásokat végrehajtva lényegében pixelre ugyan azt a képet kapod. Az is kell, hogy, mondjuk, a kép konzisztensen elkészüljön 1/60 s alatt 1440p-ben, rengeteg játékban. És persze a játék (vagy inkább a játék engine) készítői próbálnak arra rámenni, hogy adott feladatra A vagy B megközelítés ad jobb teljesítményt, holott ez függ a GPU gyártó által alkalmazott megvalósítási részletektől. Leaky abstraction... De, most talán lesz 3 versenyző, ezek miatt az tán elég is lesz...
-
ddekany
veterán
válasz Fücsök007 #161 üzenetére
Kérdés, hogy mi nevezünk középerősnek. Én azt látom, hogy eléggé az ár spektrum alján meg lehet ütni egy teljesítmény szintet, ami legtöbbünknek már komfortos. Csak mivel az a spektrum alján van árban, ezért sokan nem fogják középkategóriásnak nevezni. Holott csak az van, hogy a spektrum felsőbb felében extrém cuccok vannak.
Na persze, a gamer cucc az trükkösebb. Ha új játék, amivel a felhasználó játszani akar, megköveteli magáknak azt a +150-200e-t videókártyára, akkor nincs mit tenni... És a kis rohadék játékok bizony megkövetelik, holott szerintem annyival jobban nem néznek ki, mit pár éve.