Új hozzászólás Aktív témák

  • xEon1337

    őstag

    Rövid szösszenet a Seasonic supportról, RMA ügyintézésről.

    Mint már talán többször olvastátok, 2017 májusában vásároltam egy Seasonic Prime Gold 650W tápegységet egy hazai boltban. Mivel csak pár héttel később raktam össze a gépet és tudtam kipróbálni, így már nem élhettem az elállási jogommal, de sajnos az első bekapcsolástól kezdve egy - nem tudom máshogy leírni - "rrrrrrrrrr" kerregés volt hallható, amikor aktív volt a ventilátor benne. Nem volt túl hangos, talán sokakat nem zavarna, de ezt akkor sem gondolom normálisnak és mások is panaszkodtak rá a neten. Mivel egy tépegység garanciáztatása a legtöbb esetben azzal jár, hogy akkor addig nincsen használható gépe az embernek, ezért eddig vártam vele, illetve ugye megjelent a Prime Fanless 600W, amire váltottam, így már tudtam intézni a gariztatást. A kiskert kihagytam a történetből, a Seasonic RMA igénylését kitöltöttem a honlapjukon, pár órával később már kaptam is egy RMA számot, utasítást, hogy hogyan kell becsomagolni és innentől számítva 30 napon belül kell beérkeznie a tápnak hozzájuk Németországba (Sander Computer GmbH, gondolom valamilyen partnercégről van szó).

    Van egy netes felület, ahol nyomon lehet követni az egész folyamatot, itt megadhatjuk nekik, hogy milyen céggel küldjük a csomagot, mi a tracking number, majd a későbbiekben itt látható az is, hogy mit csinálnak éppen a táppal, stb.

    Hétfőn érkezett meg hozzájuk a tápom, tényleg hibásnak találták és - most kapaszkodjatok meg - egy vadi új Prime Ultra Gold 650-et küldenek helyette, már meg is kaptam a Fedex tracking numbert. Onnan tudom, hogy ezt kapom, mivel megadták a konkrét sorozatszámot és a modell kódját is, ami SSR-650GD2, a 2-es szám jelöli az Ultra sorozatot, illetve a megjegyzésben a "new" szó szerepel, pedig a tájékoztató szerint lehetne ott "refurbished, original unit repaired, stb."

    Ezt nevezem én ügyfélbarát hozzáállásnak. :C

    Élek a gyanúperrel, hogy nem véletlenül hozták ki ilyen gyorsan a tavaly óta kapható tápjaikat felfrissítve "Ultra" névvel. Valami gond lehetett az első szériával, bár nem értem, hogy egy egyértelműen hibás ventilátort miért nem tudnak simán kicserélni (itt most környezetvédelmi okokra gondolok), de ez legyen az ő titkuk.

    Egyébként 6.300 forintba került a kiküldés, ennél nem igen úszhatjuk meg olcsóbban, ezt bele kell kalkulálni.

    [ Szerkesztve ]

    "Less but better" - Dieter Rams

Új hozzászólás Aktív témák