Hirdetés

Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • kali

    legenda

    válasz jooker82 #33938 üzenetére

    használd bátran a keresőt, nem csak a lehúzós, hanem a pozitív tapasztalatokat is kidobja számodra is, hiába samsung a téma!
    mire fel szabod meg, hogy hány esetet mutassak pontosan?!?!
    segítek, hogy melyik témákban keresgélj; s2, s3, s3 lte, note 2, s4, s advance - van még, de csak ezekben többet fogsz találni.
    nem csak a kijelző sérülésére, de még csak annyitól is cseréltek szinte mindent, hogy sérült/ütődött/karcos volt a keret, vagy csak rámondták, hogy beégett - pedig nem -, és így kacsintva cserélte a karcos kijelzőt a szervizes, mert ugye a tulajnak az volt az igazi problémája, hogy összekarcolta a kijelzőt.
    az már csak hab a tortán, hogy a szervizes segített a hibára hivatkozáskor, ha olyan hibát mondott az ügyfél, amire papíron nem jár a csere, ráadásul ajándékot is számtalanszor adott; fóliákat, törlőkedőt...stb.
    ez a korrekt hozzáállás!
    teszek azért be néhány pozitív tapasztalatot, hogy legyen kiindulási alap, legalább kulcsszavak, meg néhány eset a korábbi állításom alátámasztására, hogy ne csak jártassam a számat; link, link, link, link, link, link, link, link, link
    nincs kedvem tovább keresgélni, fog az menni neked is, ha nem esik nehezedre jókat olvasni samsung témában.
    ahol nem tiszta az előzmény, ott olvass vissza bátran, és kérlek ne engem fárassz ezzel a későbbiekben!

    Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...

Új hozzászólás Aktív témák