Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xbox-on is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
- Path of Exile (ARPG)
- Hivatalosan is bejelentették a Horizon Zero Dawn Remasteredet
- PlayStation 5
- Polgári repülőgép-szimulátorok
- War Thunder - MMO Combat Game
- Elden Ring
- Bestbuy játékok
- Elite: Dangerous
- Ingyenes az Epic Store-ban a The Spirit and the Mouse
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
Új hozzászólás Aktív témák
-
Patrick
addikt
Igaz az, hogy nem lesz benne multiplayer? Ezt még kb 2006 őszén írták, elképzelhető, hogy azért késik, mert még is belenyomják a multit, nem? Elég nagy érvágás lenne...
„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Csiborbogár #243 üzenetére
2006 márciusi gamestarban van róla leírás. De egy ideje már nem veszem az újságot
Amit alul írtam, hogy futás meg a fegyverek az a videóban volt.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Nekem nem lesz, lenne szokatlan, játszottam én már hasonló stílisú játékkal bőven, mindegyiket kipróbáltam, de nekem a II. vh-s gamek jönnek be, azokat szeretem és imádom
Ezért nem BF2-zök meg CS-ezek. Ami modern és jövőben játszodó game ulta fegyverekkel, pl az UT2k4 nah azt imádom De ezt az egyet.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
válasz Csiborbogár #264 üzenetére
Igen, már picit uncsi az amcsik szemszögéből nézni a dolgot, de a videók alapján, az amcsi fegyverek nekem nagyon tetszenek, főleg a BAR A németektől aszem még csak az mp40-et láthattuk, demár is imádom
Sokkal jobban néz ki, mint a többi game-ben„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Hú a mindenit de jó Egész frankó a csipa. A tomi a szokásos dara fegyver, aztán volt még garand, kiváncsi vagyok ki lehet e úgy lőni, mint a cod2-ben...reméljük nem
A kar is ott van Az is nagyon szépen meg van csinálva, bár ez a G változat, mint a cod2-ben A nade robbanások vmi eszméletlen jók a bábuk meg csak úgy repülnek össze vissza A map is vmi iszonyatos lesz, nekem már most tetszik
Bár ahhoz, hogy ebben a pompáéban toljuk, eléggé erős gép kell. Kb mint a cod2-es dx9-hez sztem. De állítólag dx7 megtalálható lesz benne, ahogy a cod2-ben is.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Igen sztem azokat is eltalálták...igazából, eddig egyetlen hibát tudok felróni neki a nagy gépigényt na meg az, hogy csak sötét és nagy pályák lesznek multiban? Erről is írhatnának vmit.
igazából ennyi
...vagyis ahogy olvasom bőven lesz városi map és ipari negyedek, gyárak...
[Szerkesztve]„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Sztem akik eddig moháztak azok tuti ezt nyomják majd, vagy játszottak már mohával. A cod2 valjuk be iszonyatosan bugos, fps, cfg, pb stb, emiatt nagyon sok jó játékos-klán hagyta abba, sajnos... .
A cod 4-et sztem azok tolják majd komolyabban akik iszonyatos cod megszállottak Én nekem a II VH jön be azt imádom...nem kell CSS vagy Battlefiled megint...persze azért megnézem mit tud a cod4 a moha meleltt, de 100%, hogy a mohát megveszem„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Bakker én frankón nem találtam gépigényt a MOHA-hoz De mivel UT3-as motor fut majd alatta, ezért annak a gépigényét másolom be.
Minimum Requirements
CPU: 2.8Ghz
RAM: 512MB
Graphics: Geforce 6 series
Recommended System
CPU: 3-4Ghz
RAM: 1024MB
Graphics: NVIDIA 6800GT/Ultra or 7800GT/GTX SLI
UT3 Technical features and requirements
* Dual-core CPU: Multi-threading is supported and should provide much better performance
* 64-bit version to be available with better textures
* Renderers: SM3.0, 2.0, possible DX8 renderer
* HDR supported
* Physics: Novodex Physics Engine
* AGEIA PhysX PPU supported
Közben olvasgattam a moha fórumot és multi biztos lesz benne ''Dynamic Online play''
Nah egy két fegyó amit majd megtalálhatunk a game-ben
* U.S. Pistol, Cal. .45, M1911 A1 ( » Colt )
* U.S. Sub-Machine Gun, Cal. .45, M1928 A1 ( » Thompson )
* U.S. Rifle, Cal. .30-06, M1903 A1 ( » Springfield )
* U.S. Rifle, Cal. .30-06, M1 ( » Garand )
* U.S. Carbine, Cal. .30, M1 ( » Carbine )
* U.S. Automatic Rifle, Cal. .30-06, M1918 A2 ( » BAR )
* U.S. Recoilless Rifle, 57mm, M18 - COD1-ben az FG42
* U.S. Shotgun, 12 Gauge, M12 ( » Winchester ) - SOTI POWA
* U.S. Grenade, Hand, Fragmentation, MK.II ( » Pineapple Grenade )
Majd íme a német oldalé:
# Selbstladepistole C96, Modell 1930 ( » C96 )
# Gewehr 43 ( » G43 )
# Karabiner 98 kurz ( » K98k ) - ez hibás, mert a G verzó van lesz a játékban, amin ilyen kis lefelé fordított U betü a célzó ami a fegyver végén van, majdnem hasonló mint az orosz puskáé
# Maschinenpistole 40 ( » MP40 )
# Maschinenpistole 44 ( » MP44 )
# Fallschirmjäger-Gewehr 42 ( » FG42 )
# Raketenpanzerbüchse 54 ( » Panzerschreck )
# Maschinengewehr 42 ( » MG42 )
# Stielhandgranate 1939 ( » StiGr 39 )
Végül a 6 misszó, de a 6. misszót titkolják, ők azt állítják leesik majd az állunk, hát kíváncsi vagyok
* Operation Husky – 11. Juli 1943, Sizilien
* Operation Avalanche – 13. September 1943, Italien
* Operation Neptune – 6. Juni 6, 1944, Frankreich
* Operation Market Garden – 20. September, 1944, Niederlande
* Operation Varsity – 23. März, 1945, Deutschland
Hát egyenlőre ennyi, de majd még kutakodok ám„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Még 1650XT-n is menni fog...nekem lesz necces a cucc sajnos
Egyébként valóban az egyik legjobbnak ígérkezik a game. A Cod is jó a maga nemében de ott az a baj, hogy q3-as motor...aki profi és ismeri az meg tudja mit mire és hogyan használjon sajnos.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Hát a videókból nem sok, mert még is csak akkor érzi majd az ember, ha játszik vele, de sztem a fizikával sem lesz baj. Az M.I-re azt írták hogy ultrabrutál lesz
Kimásolok egy kis részletet a Gamestar 2006 márciusi számából:
''...egy teljesen új mesterséges inteligenciát kellett irniuk a fejlesztőknek, amely lényegében arra épül, hogy a katonák folyamatosan elemzik a környezetüket és mindig ki tudják választani, hogy számukra melyik a legbiztonságosabb hely.
...ezért minden tereptárgynak meg van a maga előny-pontja - egy kőkerítés ilyen szempontból többet ér, mint mondjuk egy fa, ezért inkább a fal mögött fol menedéket keresni az adott karakter. Természetesen ennél azért bonyolultabb a rendszer és a tereptárgyakat nem egyenként hanem környezetükkel együtt veszi figyelembe az adott katona: ha tehát 3 ellenfél lövöldöz a fal másik oldaláról, akkor az nyilván alkalmatlan fedezéknek, egy fa pedig igen hasznos lehet, ha az egy sűrű erdőnek a része.
Ráadásúl a katonák meglehetősen messzire látnak és nagy hatással van rájuk az is, ahogy az ellenfelek viselkednek - így aztán amikor a rendszer működik a katonák folyamatosan mozgásban vannak, keresik az egyre biztosabb fedezékeket, fedezik egymást ( mivel akatona nagyobb biztonságban lesz ha társak védik, ő is védi a társait, ez is része az egyenletnek, amely végül eldönti, hogy az adott pillanatban mit csinál), vagy akár menekülnek.
Ha ez még nem lenne elég, ellenfeleink a hangokról felismerik fegyvereinket és másképp közelednek, ha csak egy pisztollya védjük magunkat, mintha egy gépfegyverrel szórnánk az áldás.''
Remélem értehtő volt, sajos a cikk írója néha furcsán fogalmaz és olykor írnak butaságot pl a hardveres részeknél, meg van aki picit nagyképű ott szal, ezért is nem veszem már az újságot
A másik amit írni akartam, anno amikor elkezdték a játékot készíteni, akkor még nem az UT3-as motorja volt alatta, hanem a Renderware motor, de ezzel később problémáik voltak, egy két dolog nem akart szuperálni nekik és ezért cserélték le az UT3-as enginjére.
''A Renderware nem kapta meg azokat a következő generációs részeket, melyre szükségünk lett volna. Az Epic-et már a kezdetekkor alábecsültük. Állandóan azt mondták, hogy ''ezt és ezt fogjuk csinálni'' és azt gondoltuk, hogy ez túl nehéz vállalkozás. A saját csapatunkat túlbecsültük, aztán három, hat majd kilenc hónappal később ki kellett mondanunk, hogy már megint alábecsültük az Epic-et.''
Szóval főként ezért is késett a Moha sztem, 9 hónap rengeteg idő egy ilyen projectnél.
Na röviden ennyi„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
-
Patrick
addikt
Érdekes kérdés, nekem sosem volt jó gépem, ami most van az is a legjobb, ami eddig volt.
Én észreveszem sajnos vagy nem sajnos.
Gondolom azt tudod, hogy az fps az frame per second-ot jelent, vagyis a másodpercenkénti framek megjelenítését, magyarosabban, hogy a képkockák egy másodperc alatt hányszor kerülnek frissítésre. Tehát ha 60 fps-ed van akkor 1 másodperc alatt 60 képkocka kerül frissítésre.
Sokan azt mondják elég a 60 fps azért mert a felett az emberi szem már nem veszi észre, vagy nem érzékeli a nagyobb fps értékek-különbséget, pl legyen 100 fps, ugyan annyinak látod a játék sebességét és mozgását mint 60 fps-el, ez a 60-as érték amolyan elfogadott átlag lett a tesztekben is, főleg a VGA tesztekben.
Vannak akik azt mondják a stratégiai játékokhoz még annyi sem kell, mert 30 fps-el is folyamatosnak látjuk a játékot, lásd C&C. Az egy más kérdés, hogy nem éppen szemkímélő. Mindegy milyen monitorod van, 30 fps az nagyon megerőlteti a szemet. Természetesen az LCD/TFT monitorok bizonyos mértékben jobbak, ma már játékra is, de aki ilyennel rendelkezik annak talán nem gyenge a gépe, persze lehet kivétel is.
Szóval visszatérve, nekem COD2-ben átlag 80-90 fps-em van DX7-ben, ha egyedül vagyok a szerveren, vannak helyek ahol 150, sőt ha bemegyek a pincébe vagy a házba akkor a 200-at is eléri. Ez mind szép és jó, de ha war-ra került a sor, akkor már más volt a helyzet, pl ha szemtől szembe jöttek velem szembe és tunkoltak, akkor már is 40-50 fps-re zuhant ez az érték - talán ezért is áltam neki riflezni - Ha megszokod az átlag 80-90 fps-t akkor ha hirtelen leccsökken ez az érték, pl tunk esetén ha rádrusholnak, akkor nekem pl olyan mint ha 60 Hz-t futna a game, hirtelen el kezd picit villogni, nagyon zavaró és az egerem is nehezebben mozog, nem tudok úgy ráfordulni az ellenfélre. Persze ezt ki lehetne küszöbölni, hogy nagyobb érzékenységre állítom az egeret, de én puskás és csipás vagyok inkább, mint tunker Szóval én a villogásból látom már, hogy nem annyi van ami jó lenne, de ugyan ez a helyzet, akkro is ha 60-75 85 Hz-et fut a játék vagy az Asztal. A különbséget akkor is észreveszem, persze nem Hz-ről Hz-re, hanem pl meg tudom különböztetni a 100Hz-en futó asztalt pl a 60 Hz-en futótól, de szerintem ezt te is megtudod, megtudnád, hiszen 60 Hz-en nagyon villog a monitor és nagyon szúrja a szemet. Ha teheted és bírja a Monitorod próbáld ki.
Na most ha neked sem jó a géped nyilván nem tudod milyen lehet 80-100 vagy mégtöbb fps-el játszani, esetleg régebbi játékban meglehet ez az érték.
A kérdésedre még annyi a válasz, hogy sajnos a cod2 iszonyat bugos az alatta működő Quake3 motor miatt, vagyis pl fix 125 fps-el máshogy lő a fegyver, és fix 300-al meg a garand lő vmi brutális sebességgel, valamint nagyobbakat és hosszabbakat eheet ugrani eme értékekkel, ezt sokan kihasználják ami nem éppen fair. Persze ők nem tehetnek arról, hogy vannak kevésbé gazdagabb egyének is. Ő nekik pl ezért kell ennyi fps. A cfg-ről meg még ne is beszéljünk. Sajnos elég egy nagy rakat szar és bugos a játék és sajnos nem nagyon szabályozgattak semmit,h ogy multiban egyenlőbbek legyenek a feltételek, hiba volt, hogy megvettem. Ezért is bízok nagyon az AIRBORNE-ban
UI: Remélem érthetően írtam
[Szerkesztve]„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Feltételezem nem tudja megtenni Nekem AUTO állapotban van 40 fps-em, oké van 90 ha lemegyek a pincébe, semit nem érek vele DX9-ben meg csak 20 és max 40. Lehet, hogy neki ennyi sem lenne, nem tudjuk milyen gépe van, mert nem írta be oda ahova kéne
De a különbség brutálisan nagy az biztos.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Igen és azt tudtad, hogy pl több golyó is talál? Pl ha 60 fps-el lősz vagy 40-el pl sotival vagy tunkal akkor kevesebb csapódik a falba vagy kevesebb jut el az ellen teste felé, mintha 100 felett vagy 300-al lőnél...magyarán útközben eltűnik egy két gólyó, aszem az mp44 27-et lő csak ki 60 fps-el...pontosan nem tudom, mert nekem is a nagyon okos kockák mondták
Jah igen és az hogy bizonyos értéken felül nincs hangod, és hogy látsz a füstben ios, vagyis nincs füst, hála pl cfg vagy egyéb vga beálításoknak, meg sorolhatnám
Cod1 jó volt, nagyon tetszett, mint utóbb kiderült, ott is lehetett mívelni brutális dolgokat...az még bugosabb...
Áhh így útólag óriási csalódás. Tényleg csak az SP érné meg max egy kis public a haverokkal de semmi komolyabb...sajnos mi komolyabban is nyomtuk...
[Szerkesztve]„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
FIRPO mint a szél oylan ismerős
Még anno cod1-ben nyomtuk ellenük, nagyon furcsa volt hogy stalingardon csak úgy világított a bábujuk, meg néhány tereptárgy Még képet is csináltunk róla.
A komolyabban nyomtuk annyit tesz, hogy cod2-ben, cb.eu és hunladderben is részt vettünk...csak tudnám minek valamint voltunk lanon is.„Aki barátot talál, kincset talál."
-
Patrick
addikt
Nem poénból írtam...
Az ő szerverükön toltuk és stalin volt a map, majd ott voltunk v-be klántársammal és mondtam neki, nézd világít a bábú meg az PLANT és ő is látta és csináltam képet, de ez csak olyan 10 másodpercig volt kb. Útólag kiderült, van egy parancs amivel ezt be lehet kapcsolni.
Bár Cod2-ben már kevésbé toltuk magyarokkal. De nem voltunk gyengék, persze nem is voltunk erősek, OLD BOYS-al toltuk párszor, a 3-4. pcw-végén megvertük őket, le is csitereztek minket. Nah azóta én és haver az Oldboysban toljuk, most már cod2-ben nem ez a nevük, nevünk
De most már nem is cod2-zünk. UT2k4 megy ezerrel, kis reflexet próbálunk javítani, mire kijön a moha
Jó, minimum 50 éves a legfiatalabb, jól van, miért nem 80at írtál? ne kezdjük lécci.
[Szerkesztve]„Aki barátot talál, kincset talál."
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Jövedelem
- Gitáros topic
- Futás, futópályák
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- ZIDOO médialejátszók
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- AliExpress tapasztalatok
- Apple iPhone 16 - ígéretek földje
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen