-
GAMEPOD.hu
Itt csak hivatalos forrásból származó információkat olvashatsz. Rajongói teóriák, egyebek ezen összefoglaló tárgyát nem képezik. Az összefoglalóval kapcsolatban bármilyen észrevételt, javaslatot szívesen látunk!
Új hozzászólás Aktív témák
-
nanorambo
őstag
válasz [Prolixus] #250 üzenetére
Miért? Lehet, hogy az Alliance megbízott egy csapatot, hogy titokban derítsék fel a galaxis "elrejtettebb" zugait.
-
Jason19
senior tag
Jobban orultem volna, ha ugy oldjak meg, mint a dragon age-ben, hogy lehetsz tobb fele fajjal, es azon belul is megvalaszthattad a hattertortentet, amik kihatassal voltak kesobb is.
Nem sok infot kaptunk, ebbol meg barmi lehet. ME3 multija tenyleg jo volt, de a single fontosabb, nem lenne jo ha tulsagosan a multira fektetnek a hangsulyt.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Ott is úgy volt megoldva, hogy az első küldetés volt csak más amúgy minden ugyanaz kivéve pár dialógust.
Itt azért kicsivel nagyobb univerzumról van szó, nem nagyon lehetne úgy összerakni a történetet, hogy minden fajjal "kompatibilis" legyen...
Jobban tudják építeni a történtet ha valamilyen szinten fixálva van a főhős eredete.[ Szerkesztve ]
-
[Prolixus]
addikt
válasz nanorambo #251 üzenetére
Aha, és akkor az egész játék abból állna, hogy hajókáznánk keresbe-kosba mélyűrben, bepipálnánk új bolygókat a galaktikus térképre, aztán mennénk haza? Mert ugye, mondanom sem kell, hogy ha az emberiség számára tökéletesen ismeretlen területen valaki garázdálkodni is akar (tehát leszálnni egy-egy teljesen ismeretlen bolygóra, ott bármit is csinálni), akkor igencsak nagy a valószínűsége, hogy egy-két próbálkozás után fűbe harap. Felderíteni a területet amúgysem úgy szokták, hogy első körben odaküldenek egy űrhajót. de még ha így is lenne, abból nem lenne érdemben játék, max valami űrfelfedezős űrszimnulátor, de nem Mass Effect.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Apollyon
Korrektor
válasz [Prolixus] #255 üzenetére
Mégis miért?
A galaxis elég nagy, enyhén szólva. Továbbá, mivel nem érintjük Shepardot, a lehetőségek száma gyakorlatilag végtelen.#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
nanorambo
őstag
válasz [Prolixus] #255 üzenetére
Szerintem simán meg tudnák oldani. Mondjuk elmondják, hogy már évek óta megfigyelik az adott rendszereket, műholdakat küldtek oda, önjáró űrhajókat, most elérkezett az idő, hogy embert is oda küldjenek.
A bioware meg tudja oldani, hidd el.Még azt tudom elképzelni, hogy Shepard idejében kezdődik a sztori, de később ér véget, így részt vehetünk a Shepard halála utáni világban is. Ez elég jó lenne.
-
[Prolixus]
addikt
válasz Apollyon #256 üzenetére
Szerintem nem kell magyarázni, menniy veszély van az ilyen műveletekben. Akármilyen fasza technikád van, akkor is csak nagyon korlátozott információid vannak az adott bolygóról amire leszálni készülsz. És akkor lehet hogy tucatnyi bolygóra leszállsz, egy csomó természeti veszélybe ütközöl, de még egyetlen értelmes élőlénnyel sem találkozol. Ilyen lenne egy Mass Effect játék?
Persze lehetne mondani, hogy előtte felderítik a terepet műholdakkal, szondákkal, robotokkal, de akkor az már nem ismeretlen szeglete a galaxisnak! (az egész párbeszéd ugye abból indult ki, hogy a tejút 99,9%-a ismeretlen a számunkra) és különben is...a Mass Effect eddig nem arról szólt, hogy tök ismeretlen bolygókat fedezzünk fel, meg mi játszuk el a az információgyűjtők szerepét. Az első részben volt egy csipetnyi ebből, hát nem is sok köszönet volt benne. A lehető legunalmasabb részei voltak a játéknak, amikor kolonizálatlan bolygókon kellett barangolni a Mákóval néhány item, meg zsoldosbázis után kajtatva.
Szóval kétlem, hogy erre helyeződne a hangsúly, és ha igazam lesz, akkor olyan régiókban fog játszódni, ahol vannak más, ismert lények, akikkel kontaktusba lehet lépni, akikkel lehet beszélgetni, és akikkel lehet harcolni. Ez nem azt jelenti, hogy nem merészkedhet el a játék ismeretlen vizekre, (különben hogy jelennének meg az új fajok Shepard idejében, ugye), de a fentiek miatt kétlem, hogy a Tejútnak a Földdel meg a Fellgvárral homlokegyenest ellentétes szegletében kellene ténykedni.
Nagyon csalódott vagyok emiatt a spin-off dolog miatt. Menniy lehetőség lett volna abban, ha eltezsik a cselekményt több száz évvel előre! Még az ismert világok is meglehetősen máshogy nézhetnének ki, nemhogy az ismeretlenek. és akkor mi van a befejezések kanonizálásának kérdésével? ezzel a szánalmas megoldással akarnak kibújni a korábbi játkuk következményei alól?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
#85552128
törölt tag
válasz [Prolixus] #258 üzenetére
Az a gond, hogy mindenben a trilógiát veszed alapul és ahhoz is hasonlítasz.
De semmi konkrétumot nem mondtak csupán annyit, hogy a ME univerzumban játszódik, ez alapján BÁRMI lehet történet, stílus és játékmenet szempontjából is éppen ezért felesleges előre találgatni és előre leírni/éltetni a játékot, gyakorlatilag nulláról indulnak megint ha nem vesszük, hogy a világ amiben játszódik valamilyen szinten ismert.[ Szerkesztve ]
-
Ryder62
őstag
Ha Shep idejében játszódik a sztori akkor mégis hogy magyarázzák meg az új fajokat? Max valami primitívet tudok elképzelni. Vagy olyanokat mint a batarianokat, vorchakat akik az űr egy adott részén vannak csak jelen.
-
[Prolixus]
addikt
válasz #85552128 #259 üzenetére
Naná, hogy azt veszem alapul! Mégis mit vegyek? A Crysist? A Titanfallt? Nem ezekhez készül folytatás, hanem a ME frencsájszhoz.
A ME-et azért szeretjük, mert olyan, amilyen. Ha teljesen más játékélményt nyújtott volna, akkor talán nem is szeretnénk. Szóval szerintem teljesen jogos elvárás, hogy a következő játéktól is hasonló élményt várok el. Főleg, hogy a nagy össze-vissza utalgatásaik meg ködösítéseik közepette elfelejtettek szólni arról, hogy egy másfajta játék készül (már HA ez lenne a helyzet, nyilván). Az ilyet azért illik már az elején tisztázni a rajongókkal, ugyebár.
De ha mondjuk a játékmenetet gyökeresen átszabják (csinálnak belőle mondjuk valami coop multis mmo rettenetet, minimális single résszel, csak a háttér kedvéért) akkor nyugodtan fel is dughatják a játékot a s*ggükbe, ilyenre még akkor sem lennék vevő, ha nem spin-off lenne.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
ng0ofy
KORREKTOR
válasz [Prolixus] #261 üzenetére
A cooperativ reszet mar az elso resz is adta volna. Nem a gep iranyitja az en instrukcioim alapjan a ket tarsam, hanem igazi jatekosok, jobb esetben baratok
Ezzel persze mmo kizarva. Ez tetszene.Szerk.: persze az uj ME egy űr-akcio-TPS-MMO lesz. amolyan unity klon. Most ez a divat
[ Szerkesztve ]
-
tiv83us
veterán
-
Vistaboy
veterán
válasz nanorambo #242 üzenetére
Na bumm. Bár valahogy sejteni lehetett, hogy végül ez lesz, de titkon reménykedtem benne, hogy esetleg lehetünk majd krogannal, aszárival, turiánnal, szalariánnal, kvariánnal, vagy batáriaival... de akkor ennek már lőttek.
Pedig mekkora flash lehetett volna, ha az adott faj anyabolygóján játszódna az első küldetéssorozat, hasonlóan, mint a Dragon Age: Origins esetében az eredettörténetek. Nem kellett volna túlbonyolítani, szimplán csak egy bevezetővel is megelégedtünk volna - egy tutoriallal, ahol megismerhetjük az adott faj képességeit és kultúráját.
Kövezzetek meg, de én unom már ezt a nagy emberközpontúságot. Miért kell mindenhol az embereket erőltetni? Ja, tudom már! Valószínűleg a galaxisban mi vagyunk az egyetlenek, ahol a homoszexualitás ennyire elfogadott. Lehet, hogy a BioWare annyira szereti ezt a témát (Lásd a Dragon Age és Mass Effect esetében is a meleg románc lehetőségét), hogy már az aszárik szaporodása sem volt elég a kellő "szabadságérzet" biztosítására a játékosok számára?
Pedig attól még lehetnének emberrel azok, akik mindenáron homokozni szeretnének, úgyhogy ezt sem hiszem. Nincs ötletem, miért nem lehetünk más fajjal is? Adott egy részletesen kidolgozott univerzum, kellő mennyiségű háttéranyaggal és idegen kultúrákkal, miért nem lehet jobban megismerni őket egy erre épülő játékban? Vagy már annyira leegyszerűsítik, hogy csak lövöldözni kelljen benne? Nem értem...
[ Szerkesztve ]
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Vistaboy
veterán
válasz nanorambo #242 üzenetére
Mondjuk az jó hír, hogy nagyobb szerepet zánnak a Mako-val való felfedezésnek, az első részben is sokkal jobb volt leszállni a bolygókra és terepralizni, mint a későbbi, ásványok utáni szkennelés. Csak hogy egy kis pozitívum is legyen az eddigiek kapcsán.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
Televan74
nagyúr
Még egyszer olyan mint a mass effect trilógia nem nagyon lesz. Túl költséges a stúdióknak ilyen mértékű játékot kiadni.Mindegy is , mert én ha neki állok az új résznek, azt akkor is úgy teszem hogy a első három részt nyugtáztam magamban.De még ki tudja mi lesz,hisz állítólag még évek vannak vissza a új mass effect fejlesztésesből.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
tiv83us
veterán
válasz Vistaboy #264 üzenetére
Meg igy is alig ment ra 2 DVD-re a sok hanganyag miatt (raadasul a grafika is ratyi volt) Male/Femshep hangja, meg a tobbi NPC dialogusai, gondold el, ha 5-6 mas fajhoz is fel kene venni tobb tiz giganyi hanganyagot. Azert azt ne felejtsd el, hogy a DA: O-ben nem voltak Voice Actorok, csak kiirtak a szoveget, oszt' szevasz.
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Vistaboy
veterán
Vannak már Blu-ray lemezek is, tetszik tudni...
Felőlem lehet 100 GB is, de ha nem tudnak ennyi hangszínészt alkalmazni, akkor írják ki szövegesen, az sem érdekel. A Dragon Age: Origins esetében is bőven megfelelt ez a módszer.
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
tiv83us
veterán
válasz Vistaboy #272 üzenetére
Igen tetszik tudni, de nem csak a hely, a fejlesztesi idot is megnyomna igen kemenyen haromszor annyi voice actor alkalmazasa. Ha pedig 360 is tervezik kiadni, akkor en pl feltolhatom a Blu-Ray lemezt...
Nekem peldaul nagyon sokat elvett az elvezhetosegbol, hogy KOTOR szinten mentek a dialogusok a DA: O-ban, sokat dob ha a karakterem beszel, "eletre kel" a kepernyon, nem csak egy pixelhalmaz ami tatog.Always Outnumbered, Never Outgunned
-
Vistaboy
veterán
Szerintem a következő Mass Effect eleve új-generációs platformokra készül (PS4, XBOX One és PC), így valószínűleg nem, vagy csak erősen a hardver képességeihez igazítva adják ki előző generációs készülékekre. Pláne, hogy a megjelenés még évek kérdése. Szóval ha én a BioWare helyében lennék, inkább nem a méret és a fejlesztési idő miatt aggódnék, hanem amiatt, hogy a rajongók megvegyék az új epizódot. Márpedig a Mass Effect-rajongóknak jobban kellene egy olyan játék, ahol több fajjal lehetnek, több bolygóra eljuthatnak, megismerhetik az idegen kultúrákat és azok történelmét, mint egy Call of Duty ME-köntösbe burkolva, némi spin-off történettel kiegészítve - a látszat kedvéért...
"A battle has been fought, and is now over. Place your sword upon the ground, and rest in the temporal peace. After dozing in the warmth of a dream, a new day will begin." - Fate/Stay Night. Diablo III: Vistaboy#1222
-
[Prolixus]
addikt
válasz Vistaboy #264 üzenetére
Fejlesztők szempontjából szerintem azzal magyarázható, hogy a játékosok többsége csak ember, vagy nagyon emberszerű űrlény főhős helyébe tudja beleélni magát. Ez pedig egy akció-szerepjátéknál azért elég kulcsfontosságú. Az igaz, hogy valami ilyen megoldással meg lehetne oldani a dolgot, amit felvázolsz (különbözik a játék első 30perce fajtól függően), de egyrészt a fejlesztők szerintem úgy vannak vele, hogy minek ölni bele energiát, amikor 95%-a a játékosoknak úgyis ember lesz, másrészt személy szerint annak nem sok értelmét látom, hogy ha a játék első rövid szakasza különbözik csak a fajtól függően, de utána minden koppra ugyanolyan. Ha megadják a fajválasztás lehetőségét, legalább akkor azt elvárom, hogy a játék során végig meg legyen annak az illúziója, hogy a más a játék, mintha XY másik fajjal tolnám. Ezt még nexgen szinten is technológiailag nem nagyon lehet kivitelezni, a puritán szöveges, voice acting nélküli játékmenetre való visszatérés viszont ilyen szempontból egyértelmű visszalépésnek minősülne.
Szóval valahol be kell áldozni valamit, ebben az esetben akkor már én is azt mondom, hogy inkább legyen csak emberi a hős, de akkor az ő sztorija, dialógusai, és választási lehetőségei legyenek normálisan megcsinálva.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
oriic
HÁZIGAZDA
Live-Die-Respawn
-
Wizard of Oz
tag
Steam: TheWizard0fOz || Pay no attention to that man behind the curtain!
-
[Prolixus]
addikt
válasz Wizard of Oz #281 üzenetére
Na basszus...az ÉV híre!
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
alratar
addikt
válasz [Prolixus] #282 üzenetére
Szerinted ez min fog vátoztatni?
10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
[Prolixus]
addikt
Fogalmam sincs, mivel nem látok bele a stúdió pontos működésébe, és azt sem tudom, hogy ténylegesen menniy beleszólása van az új ME4-ba. Azt viszont tudom, hogy ezt az embert nem nagyon akarom ME játék közelében látni a 3. rész körüli botrány óta. Nem hiszem, hogy sokat veszítünk a hiányával, max nyerünk valamennyit (ha nyerünk).
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
Ez igaz. Viszont így megvan a lehetőség a javulásra is. Én úgy érzem, hogy Hudson a hülye felfogásával meg elképzeléseivel teljesen megfojtaná a játékot (már ha komolyabb szerepet kapott/kapot volna a fejlesztésében). Nem tudom a korábbi munkái során milyen külső erő "terelgette" jobb irányokba, vagy mennyit változott a felfogása, elképzelése dolgokról az évek során, érdemben azt sem tudom melyik játékban pontosan menniy szerepe volt, de azt tudom, hogy a ME3 utáni nyilatkozatai kataszrofálisak, szabályosan primitívek voltak. Még úgy is, ha valamennyire figyelembe veszem, hogy a hőn szeretett EA guillotinja azért be volt állítva a stúdióba.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
alratar
addikt
válasz [Prolixus] #287 üzenetére
Én úgy tudom, hogy ő találta ki az univerzumot.
Igazából szerintem nem az ő jelenléte, hanem a vezető író, Kaspersky távozása volt a sorozatra a legnagyobb negatív hatással. Ha ő visszajönne...10 féle ember van: aki ismeri a bináris számrendszert, és aki nem
-
tiv83us
veterán
Kaspersky?
Drew Krapsyhyn talalta ki az univerzumot, o irt 3 ME konyvet is a 4-bol. (A 4. olyan is lett...).
Egyebkent en sajnalom, hogy Casey Hudson lelep, barmit is csinalt az o neve jelent meg eloszor a kredit listan az ME1-ME3-ig, ami azert jelent valamit.
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
MichaelSD
őstag
válasz [Prolixus] #285 üzenetére
Én is így vagyok Casey Hudsonnal. Tanítani lehet, hogy ne kezeljen valaki egy problémát. Igazából nem derült ki számomra, hogy csak egyszerűen elvesztette a fejét pár napra, arrogáns vagy csak egyszeűen buta volt. Akár hogy is volt, nem kár érte. Nem csodálkozom, hogy nem hagyják a helyén.
Nap beszólása: "Before leaving the office, Hudson reportedly struggled to pick the red, blue or green farewell cupcake on the way out. "
[ Szerkesztve ]
XMPP: sdmichael@kdetalk.net
-
[Prolixus]
addikt
Az elírás egy dolog (bár meglehetősen durva tévedés), de eleve nem vagy képben, mivel Hudsonnak írói fronton *elvileg* nem sok köze volt a Mass Effecthez.
MichaelSD:"Tanítani lehet, hogy ne kezeljen valaki egy problémát. Igazából nem derült ki számomra, hogy csak egyszerűen elvesztette a fejét pár napra, arrogáns vagy csak egyszeűen buta volt. Akár hogy is volt, nem kár érte."
jah. Egyik-másik nyilatkozata után legszívesebben szájbatapostam volna a fickót, és ahogy észrevettem az akkori állapotok alapján, ezzel nem voltam különösebben egyedül. A ME3 megjelenése után Hudson totális csődöt mondott nemcsak problémakezelésből, de úgy általában felfogásból is (legalábbis a nyilatkozatai alapján, hogy ténylegesen hogy gondolta, az sosem fog kiderülni, de őszintén szólva ezek után nem is érdekelt).
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Kidus
őstag
válasz Wizard of Oz #281 üzenetére
Ehh... sajnalom
Barki frocsog itt, hogy egy f*szkalap, en nem igy latom. Egyreszt elvesztettek valakit aki igen tehetseges, tapasztalt, es oda tudja tenni magat, masreszt meg mindenki mond neha dolgokat, amik kicsit erosek, foleg akkora nyomas alatt, ami alatt o lehetett. Gondolom nagyon jo erzes mikor ket oldalrol tamadjak az embert ( fonokseg, meg fan-ek ), sokszor akar olyan formaban is, hogy "kalap szar amit csinaltal".
Na mindegy, en a magam reszerol sok sikert kivanok neki, remelem latom a nevet meg jatekonAssuming Control
-
#58450688
törölt tag
Most végeztem a 3 résszel. Ez volt az ötödik alkalom, hogy végigjátszottam, de még mindig megrázz a vége. Nem jó érzés látni, hogy az a személy, akihez már érzelmileg is kötődöm, a sok száz óra együtt átélt kaland után, kínhalált hall a végén, de előtte még szenved, testileg, lelkileg eleget. (Femshep) Remélem, az új trilógia végén ezt nem lövik el újra, mert az biztos, hogy még egyszer nem játszom végig a 3. részt, abbahagyom a csillagsegfej előtt. Mint a Gömb című SCI fi-ben ahol az egyik Samuel l Jackson nem fejezi be a könyvet, sőt nincs is végig írva, mert túl ijesztő a vége számára. Nem is értem miért van rám ilyen mély hatással, de az biztos, hogy a zenék legalább 50% rátesznek erre PL. ez [link]
[ Szerkesztve ]
-
Kidus
őstag
válasz #58450688 #294 üzenetére
Akkor jo hallgatast : )
Amugy az szar lehet, ha a kinhalalt az ember hallja isAssuming Control
-
nanorambo
őstag
válasz #58450688 #294 üzenetére
Húhh az a zene.
A mass Effect 3 végén (meg még soha semmin) nem sírtam. Aztán kijött a citadel DLC. A végigjátszás alatt végig gyerekként nevetgéltem, nagyon jó volt. Aztán bejött a búcsúképernyő azzal a zenével és... ....hát... ...megkönnyeztem na. Nagyon eltalálták![ Szerkesztve ]
-
#58450688
törölt tag
válasz #58450688 #298 üzenetére
Készitettem ma egy videót, az utolsót a trilógiából, szivessen megmutatnám, nem tudom ide szabad e majd linkelni, Elég szívszaggató lett számomra, kb arról szól, hogy Shepard a nagy csata elött megálmodja a saját halálát. Még mindig az esti játék befejezés hatása alatt vagyok, ezért fogtam bele