Hirdetés
- StarCraft hírek: Készülhet egy új játék, miközben Game Pass-be tart a széria
- Unknown 9: Awakening - Amit a játékról tudni érdemes
- Jövő hónapban Xboxon is kipróbálható lesz a Fragpunk
- Újabb kedvcsinálón a The Last of Us TV sorozat második szezonja
- Újabb játékmenet videót kapott a Dragon Quest III: HD-2D Remake
-
GAMEPOD.hu
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Magnum_
nagyúr
válasz brumi1024 #203210 üzenetére
Szerintem a Vaci (meg par parhuzamos ut) tok oke. Amivel bajom van: Veress Peter, rakpart (eddig ugye hetkoznap off, hetvegen meg lezarva ), kiskrt, nagykrt, Hungaria, ulloi, Rakoczi (tudom, az is nemsokara off...). Tegnap viszont Budarol Pest fele Arpad hid beallt, mint szeg, elmentem Megyeri hid fele inkabb
I humbly and respectfully decline™
-
BigBlackDog
veterán
válasz brumi1024 #203270 üzenetére
Ez egy érdekes dolog. Nálunk többször is volt költözés és mindig kb. a csapat fele sírt az új hely miatt, a másik fele meg örült. A csapat fele a város-agglo egyik feléből jön, a másik fele meg a másik oldalról. Ha kiköltöznének a cégek az agglóba, akkor szerintem nagy vándorlások indulnának be (cégek között, meg lakóhely szempontjából is). Vagy két telephelyet kell fenntartani a város két oldalán.
De egyébként én is támogatnám az ötletet.
-
dj79
senior tag
válasz brumi1024 #203310 üzenetére
Valahogy el kellene osztani, ha mindent kiraknának a város szélére, kicsit megfordulna a forgalom iránya.
Az elmúlt év alapján az 50% home office ( egyik héten kettő, másik héten három nap)szerintem jelenthet megoldást bizonyos munkakörökben, első körben ez minden, iparilag erős városban hozhatna valami javulást.Auris fogyasztás alakul, 821 km-re volt elég 38,81liter OMV 95 a jobbikból.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz brumi1024 #205429 üzenetére
Tudtommal MIB2 kell hozzá és azon belül se elég az alap. Aki csinálta, árul AA képes fejegységet (120 magassága). Elég jól keni a témát, nagy VCDS-bűvész.
Az elmászást még tesztelem majd, mintha nem pontosan ugyanoda állna vissza, mint ahol volt. Menüből kikapcsolható.
Szárny nincs. Várom a kárfelmérőt. :/ Majd szólok ha lesz!
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz brumi1024 #206079 üzenetére
Hehe, pont eszembe jutottál a minap...
Asszony becserélte a Coopert egy Clubmanre. Mondtam neki, hogy nagyszerű, a következő váltásnál ezt megtarthatja akkor családi autónak, én meg elhozok egy JCW hatchbacket a Mazda 6 helyett.
Nálad megvan még a JCW?
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
parandroid
nagyúr
válasz brumi1024 #206110 üzenetére
Ja, eddig ugye a 3 ajtós cooper volt, meg mellette családinak a mazda6, de eggyel kevesebben lettünk tavaly, meg a kisebbik gyerek is 15 már, ő is külön utakon jár lassan, szóval 3 év van még a mazda6 lízingjéből, utána magamnak veszek egy 3 ajtóst. Asszonyba meg nem tudom, mi ütött, most kitalálta, hogy nagyobbat akar miniből, 5 ajtós, vagy clubman, akkor meg már inkább az utóbbi. Szerencsére 5 ajtósból nem is volt semmi normális. Kezd beütni a covid az autópiacra is, le van rabolva minden durván, rendelési idők meg kb végtelenek.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz brumi1024 #206118 üzenetére
A legrosszabb, amikor ilyen 12-48 hetes vállalási időket adnak meg. Azért baromira nem mindegy, hogy 3 hónap 12 hónapra kell az ügyfélnek ideiglenes autót biztosítani. Már ha egyáltalán lehet rendelni. Mert van amit idén már nem adnak át, mert nem fér bele a normába...
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
parandroid
nagyúr
válasz brumi1024 #206118 üzenetére
Nem tudom, valami bekattant neki. Szerette a 3 ajtóst is, de most kitalálta, hogy 5 ajtó kell neki. Az ötajtósnak meg annyira kis béna hátsó ajtajai vannak, az kb semmire nem jó. Új meg nem jöhetett szóba, talán decemberre tudták volna szállítani, de sanszos, hogy csak jövőre. Szerencsére elhozhattuk a bemutatóautót, csak a tetőablak hiányzik róla.
A Mini vonal meg adott, aki egyszer beleszeret, az nem száll ki belőle. Egyes BMW-re próbáltam még rábeszélni, hogy legalább próbálja ki, ha már ötajtós kell, de a bmw, az pfuj. Mondjuk nem bánom, a Clubman vicces autó, igazából nekem is tetszik, csak ledöbbentem, amikor coming outolt, hogy nem egy új 3 ajtós lesz a következő.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
rbalint88
addikt
válasz brumi1024 #207045 üzenetére
Hat meg azert na. Ultem/vezettem 3-as meganet meg ultem Tsebacsi 5er-jeben is, azert ket kulon vilag. Nekem se erne meg a jelenlegi bevetel/koltseg/ambiciok matrixban annyit a bimmer, amennyi a vetelara es fenntartasa, de ezert nem tartom hulyenek azt, aki olyat vesz, mert amugy baromi jo auto. Nyilvan egy atlag kompaktban se kell eret vagni (szerencsere), de azert nem veletlenul nem allt meg ott a tudomany
Aki meg az 5er-bol nez felfele, az is lehulyezheti a maybachost vagy urusost vagy bentaygast, hogy de hat mennyivel jobban jarna 3-5-10 5errel adott budzsebol, de ugye sok mas teruleten (orak, hifi biztosan) se a felaraval aranyosan no a tudas, csak egyszeruen a meretgazdasagossag miatt azt annyiert tudjak nyeresegesen adni. Niche marketre dolgozni ROI alapon ezt hozza -
Paxker315
addikt
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #208973 üzenetére
Az egyes C3 teteje szemre hasonló/picit magasabb emlékeim szerint (amúgy 6 centivel magasabb ha jól látom), de seggre (súlypont) nagyon más volt az autó, és sok sok centi van az ülésmagasságban is.
Meg akik beülnek a 208ba, egy részük meg is jegyzi hogy jé, milyen magasan ülnek (anyósülésre). Ebből gondoltam hogy has/magasságban is csak van, de tévedtem jelexerint[ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
Szada85
aktív tag
válasz brumi1024 #209086 üzenetére
Az elmondásból (nyilván ez videón nincs mutatva) ítélve már elötte is volt némi "kakaskodás", (az Audis felhajtás után büntifékezett párat, aztán 100-as szakaszon 110km/n-nál még megelözte valami necces szituban a Renault-s csókát, aki erre rádudált, majd utána jött a videós rész), de azért az, hogy "leszorítod" a másikat az útról az már tényleg "új szint" az elmebajban.
Az igazán problémás, hogy az ember látja a trendet, ami nem jó irányba tart sajnos.Amúgy a videó késöbbi részében az ezüst Skodás 1(!) napos jogsival burította fel a másikat, az is jól kezdi a "karrierjét".
-
-
MC Pite
veterán
válasz brumi1024 #210023 üzenetére
Reszelhetünk rajta... Ha van konkrét érték, jöhet mi lehet reális.
Kona 1.7t, e-UP 1.2t, Model3 1.7t, e-Golf 1.6t, stb. Azért 80-al/városban összehozogatnak 10-12 közötti értékeket, és ha már terjednek a Springek is, oda is kell valami motiváló érték
De Spring/eUP is elég közel eszik a Modell3hoz (mármint hasonló, spórolósabb üzemben), pedig van közöttük fél tonna. SZóval nem tudom hogy lenne jobb, ötletek jöhetnek.Qru: Tripet ugyan általában tankolástól kezdünk, de Bubival kapsz ennyi fórt, már csak 375km-en kell ügyesnek lenned
Halkan jegyzem meg, hogy nem biztos hogy síkon a leghatékonyabbak az autók. Probléma a dombságban/magyar hegyvidéken a jobb fogyasztás kiaknázását honfitársaink szabotálják sajna, így kb este 10 és reggel 5 között lehet lendületesen és takarékosat menni. Vagy a B megoldás hogy nem itthon kell összehozni .
[A 'pumpálós' technikának síkon sztem nincs értelme, hegyen viszont remekül alkalmazható, nekem egy egy tisztább körnél 2-4 deci mínusz szokott lenni a síkhoz képest.][ Szerkesztve ]
Pixel 8 | C4 SpaceTourer 1.2 Pt '18 | 208 1.2VTi '18 | https://www.spritmonitor.de/en/user/MC_Pite.html | https://www.strava.com/athletes/99769725
-
veterán
válasz brumi1024 #210342 üzenetére
Térdtől lefele is? Biztos vagy benne?
az X7 konkrétan busz - úgy is néz ki. De a Laptimingban sikerült drfitelni vele, szal' inkább kéne az X7 mint egy Ikarus 280.
Autó kérdésben mákom van a feleségemmel, egyrészről ő is rühelli a suvokat, másrészről igényli, hogy haladós verda legyen. Pályán 180 a megnyugtató számára, tötyörgésnél nézi, hogy jobbra hol férni el.
[ Szerkesztve ]
-
-v-
addikt
válasz brumi1024 #210342 üzenetére
Hát .. lehet a G05 jelentősen nagyobb lett, de F15 X5-ben ültem, elöl is, hátul is, az egy golf helykínálatát se múlja felül, se elöl, se hátul ... a csomagtartótól se ájultam el.
20-as kerék, ostoba kretén hivalkodó megjelenés, magasság, kasztni szélesség, tengelytáv az biztos van, meg 2.5 tonna is, hely az pont nincs.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Wuthering Waves
- EAFC 25
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Yettel topik
- Hálózati / IP kamera
- Greenwashing miatt támadják az olaszok a Sheint
- Milyen asztali médialejátszót?
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen