-
GAMEPOD.hu
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
válasz #48613632 #200 üzenetére
Jesszumpapi! Mondjuk az tény, hogy túl sok az ember, na de kit ehetnénk meg? Bűnözőket? Vagy Mcdonácon élt amcsikat?
Kiből lesz a vadász és kiből az áldozat?
Asszem ehhez túl konzervatív vagyok...
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
#48613632
törölt tag
-
válasz #48613632 #200 üzenetére
Szóval, van alternatív megoldás is. (szerintem környzetkímélő, de ehhez is konzervatív vagyok sajnos...bár ha valamit jól eltudnak készíteni, úgy hogy nem tudom mi van benne, még esélyes is lehet).
A bogarakból is sok van, mondjuk, egy sáska invázió jó tud lenni, a termény is megmarad és Te is jól laksz.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
ELŐADÁS
2019. szeptember 12. 17:00
ELTE TTK Északi tömb (1117 Budapest, Pázmány Péter sétány 1/A, fszt. 0.83.)Jánosi Imre egyetemi tanár előadásával kezdődik "Az atomoktól a csillagokig" tudománynépszerűsítő sorozat 15. (jubileumi) éve.
Tudom, hogy volt már, csak hogy ne menjen feledésbe!
Tartsuk meg ezt a jó szokást, hogyha van előadás, akkor ajánljuk a többieknek is.[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Folyóirat ajánló:
Az Országos Meteorológiai Szolgálat LÉGKÖR folyóiratai letölthetők pdf formátumban. Évente 4 szám jelenik meg.
Sok tanulmány jelenik meg a klímaváltozással kapcsolatban, a cikkek nem olyan hosszúk.Ha valakinek ideje engedi, nézegesse meg, mert ugyan az elmúlt 1 hónapban többen eszméltünk rá, hogy valami fontos, de erről már korábban is szó volt.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Így néz ki a klímakatasztrófa testközelből [link]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Ezt nem klíma, hanem demográfiai katasztrófának hívják. Meg vannak lepődve, hogy a korábban 100millió embert kiszolgáló vízkészlet miért nem elég 1milliárdnak .
#200: tippre a magas kalóriatartalmú zsíramerikai nehéz zsákmánynak számítana, az óccó kaja meg 90% csont, azzal nem etetne meg sokat a svéd prof. Különben meg még a dögtápos-antibiotikumos csirkénél is egészségtelenebb lehet a hullahús...
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Nah ide is berakom ezt a szedett-vedett gyűjetményt.
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
"A kötelező körök megfutása után véget ért a Frankfurti Autószalon, amely már csak árnyéka volt régi önmagának. A botrányoktól hangos esemény arra viszont tökéletesen alkalmas volt, hogy rávilágítson: az autógyártók a korábbi évek igyekezete ellenére sem állnak készen arra, hogy nagyobb áldozatok nélkül megfeleljenek a szigorú károsanyag-kibocsátási előírásoknak. Az előttük álló nehéz időszakban a problémáikat ráadásul súlyosan tetézheti, hogy a környzetvédő szervezetek a legérzékenyebb pontjukat, az SUV-szegmenst támadják." [link]
Teljesen korrekten, és nem csak környezetvédelmi szempontból. A nagybömbi-tulajok 90%-a smart-al nulla gyakorlati hátránnyal közlekedhetne. (egyébként a tesla is parkolóhelypocsékló batárokat gyárt, az emisszió mellett a méretre is oda kéne már nézni)
Kapcsolódó: Végre felelősségre vonnák a fekete füstfelhővel indulókat?
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #211 üzenetére
Ok, de a legtöbb háztartás 1db autót engedhet meg magának.
Ha utazni szeretne a család 3-4 tagja+ csomagok, akkor legyen még egy autójuk? Az már dupla gyártási co2 kibocsátás, ráadásul a második autó tuti minuszos lenne, mert sose megy el 100ekm + városban
Alapjaiban kellene megváltoztatni a közlekedési szokásainkat[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Rive
veterán
válasz t72killer #211 üzenetére
Tesla dolgában: kényszerhelyzetben vannak, több szempontból is. Kisebb kocsiba nem lehet begyömöszölni a hatósugárhoz szükséges akkupakkot (mármint, hogy még kinézzen valahogy): másrészt kisebb kocsik vevői nem nagyon szeretik kifizetni azt az árrést, ami életben tartja a céget.
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Ezesetben egy családi kombiban több hely van, kevesebb nyersanyagfelhasználással készül és kb 2/3-adát fogyasztja a SUV-nek.
Példa: VW Touareg: 10L/100km, kb 2.1tonna önsúly(=nyersanyagfelhasználás), VW Passat kombi: 6L/100km, kb 1.6tonna önsúly.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Rive
veterán
Mikroplasztik dolgában általában igazából eléggé állóvíz az új eredmények piaca, de néha azért össze tudnak sűrűsödni a dolgok.
link: Nem túl meglepő, a műanyagokat alapvetően azért szeretjük, mert kémiailag eléggé passzívak.
link: bevett szokás, hogy abszurd dózisok segítségével 'bizonyítani' a veszélyességet - bár ez jól használható propagandacélokra, tudományos oldalról némileg idegesítő ha valaki realisztikus képet szeretne látni.
link: hát, ez így egyrészt betesz a polárpulcsi-rajongóknak (egy időben nagy lelkesedés övezte a műanyagpalackok ruhaneművé alakítását), másrészt felveti a kérdést, hogy azok a természetes polimerek amiket tartósságuk okán előszeretettel alkalmazunk a ruhaiparban, igazából hogyan is viselkednek? Mer' az pillanatnyilag annyival el van intézve, hogy 'természetes'... De az azbeszt is az, nemde?
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
válasz t72killer #214 üzenetére
Az a helyzet, hogy azt fogják gyártani amit megéri és azt éri meg, amit el lehet adni, mert ez első sorban üzlet, az emberek pedig azt fogják megvenni ami nekik tetszik és van rá pénzük.
Jelenleg SUV őrület van, ami a fogyasztásnak pont nem kedvez, de ugyanazért az autóért több pénzt el lehet kérni, mert 2cm-el magasabb, hát persze, hogy azt fogják gyártani.
Én pl. Azért vettem fiat tipo 5 ajtóst, mert
1., Ez tetszett és erre volt pénzem
2., Ebben már elférűnk a párommal és a fiammal (nem tervezünk több gyereket)
3., A kombi nekem már nagy lett volna, mert járok olyan helyeken, ahol már meg sem tudnék vele fordulni[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Az "őrület" vitorlájából kell kifogni a szelet mondjuk egy extra 30%-os adótétellel. Abban egyetértünk, hogy a szabadpiaci erők messze nem elegendőek a helyzet normalizálására.
A németeknél egyébként a "fejkendős" és a "balkáni-keletEU" kategória az SUV-k legnagyobb vásárlója.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #217 üzenetére
Jelenleg is kb 10% a feláruk és mivel rosszabb a fogyasztásuk a magasabb homlokfelület miatt a 95g co2 kibocsátás feletti sarc rájuk fokozottan fog jelentkezni, így még drágábbak lesznek. Aztán a fogyasztó eldönti, hogy megér neki ~+20% extra felárat a SUV, vagy nem, mondjuk a káros anyag kibocsátás ettől még nem fog csökkenni.
Az a baj, hogy a gond nem az új autókkal van és nem is az autókkal. Az euro4 és alatta kellene tiltani, persze ezt az emberek megéreznék a bőrükön és egyből tüntetések lennének.(nekem is van euro4, vagy alatti autóm 2db)
Szállító hajók, repülők sokszorosát szennyezik az autóknakEladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Az eurX szabvány "csak" az egészségkárosító tételeket tiltja (egyelőre), valós CO2-t nem limitál. Azaz kevesebb tüdőrákos lesz - ami jó dolog - de a klíma továbbra is szenved.
Az adók addig nem elég magasak, amíg a városi parkolókban 1% felett van az SUV-k aránya.
A repülők valóban sokat szennyeznek, a hajók vegyes téma - szállított tömeg arányában tudtommal sokkal jobbak, mint a közút. (szintén CO2-t nézve, azt tudom, hogy kb semmiféle füsttisztítás nincs ezeken)
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
Halottnak a rágógumi, elnézve a kategóriát, az új SUV-vásárló pénztárcáját max a grammonként 950EUR környéki tétel hatná meg (=30-40% extraköltség), de az is csak akkor, ha a gyártó nem csalhatná hülyére a hatóságokat, behazudva, hogy a bömbije 5litert eszik 100km-enként.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #221 üzenetére
Az ugye megvan, hogy a vitara, scross, kona, stonic.... kicsi autók is SUV-ok nem csak a q7-q8, x5.....
Mindenki SUV-ot akar. Ilyen szinten a 300-500eFt is számít, pláne, hogy a SUV már alapból ennyivel drágább
A WLTP most már terhelésnél is mér valós körülmények között, ez jött az euro 6d temp-elEladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Megvan, persze. Amennyiben sokat esznek és nagy a súlyuk (=nyersanyagpocséklás) a fogyasztás/=emisszió + önsúly alapján adózzanak, kb a fentebbi mértékben, akkor is ha "teszkógazdaságos" árakon adják a plebsnek. A vitara pl úgy néz ki, nem vészes, ergo bármekkora is lenne a grammonkénti tax, jóval kevesebbet perkálna, mint az x5.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
-
Benzinár-emelésből lesz villanyautó-támogatás Németországban [link]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Mindeközben az uraságok vígan táncolnak: "Annak ellenére, hogy egyre inkább képezik diskurzus tárgyát az EU-ban a zöld ügyek, a klímaváltozás, illetve, hogy az unió ebben milyen vállalásokat tesz, úgy tűnik, nem okoz gondot nekik további pénzeket fordítani vezetőik magángépes utaztatására." [link]
Hozzátéve hogy mindezt az extra rongyrázást aközben, miközben az EU elég komoly mértékben zsugorodik (brexit).
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Tehát szuper döntés volt a fritzek részéről az "elektromos autók kedvéért" megemelni az üzemanyagok árát . A fritz energiamixet nézve azt sem érdemes elfelejteni, hogy a sokezer hektárnyi, felhők alatt üzemelő, napelemfarm mennyi nehézfém, és úgy általában anyagmozgatással készült.
Ismét nem a spanyol viaszt kell feltalálni, hanem az évtizedek óta létező LNG-CNG technológiát felfuttatni. Tudtommal a dízel-gáz vegyesüzemű járgányok károsanyag kibocsátása (CO2 mellett) is lényegesen jobb, mint a sima dízelé. Sajnos a zöldpolitika nem szereti az egyszerű és működő megoldásokat, inkább hozzunk az őserdők tarravágása árán termelt biodízelt Indonéziából, exportáljuk a "szelektíve gyűjtött" szemetet maláj illegális lerakókba, és persze vegyük ezertonnaszám a kínai kadmiumos napelemet felhős esős éghajlatra.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
syberia
veterán
Az ADAC a földgázüzemű autókkal kapcsolatban külön kiemeli, hogy mezőgazdasági hulladékból előállított biometánt keverve a járművek üzemanyagába, környezetvédelmi szempontból szinte verhetetlen kombinációt lehet összeállítani.
Vajon kiszámolták, hogy mekkora mennyiségű növényi hulladékra lenne szükség, hogy például a német közúti közlekedés felét erre az energiahordozóra átállítsák?
Szerintem okosabb lenne olcsó árammal ipari mennyiségben hidrogént előállítani, aminek a tárolása és szállítása megoldható. Akkor nem kéne annyit vesződni az akkumulátorokkal, a körülményes előállítással sem. Persze már húzzák fel ezerrel a nagy autógyárak az üzemeket, attól rettegve nehogy Musk nevessen a végén a sivatagja közepén.
(#228) t72killer: Nem baj ha többfajta alternatív hajtási megoldás lesz versenyképes, csak az erdőpusztítást hanyagolnák végre az érintett idióták. Az olajlobbi remélhetőleg nem fogja tudni megkavarni a szart, most már nem lehet a fejlődést visszazárni a palackba.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
https://howbad.info/
-
Apropó erdő: Bolívia is maxra kapcsolta az erdőégetést
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
Ez szép és jó, de a hidrogén egy olyan anyag amivel nagyon kell vigyázni. Még nem olvastam utána, hogy pontosan hogyan működik egy hidrogén üzem, de igen magas biztonsági kockázattal bírhat. Itt gondolok arra, hogy ha az üzemet támadás éri, vajon mekkora kár keletkezhet?
Itt egy előadás Róka Andrástól az energia hasznosításáról. (Alap fizika, kémia de nem száraz )
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Szóval baleset esetére is vannak megoldások, de ha valaki szerencsétlenül ütközik, és nincs mindenre felkészítve az autó, akkor nagyobb károk is keletkezhetnek).
De igen szerintem is inkább a hirdogén hajtás felé kéne elindulni első körben. Bár gondoltam arra, hogy valamilyen baktérium törzset kéne fejleszteni, ami műanyagot eszik, és valamilyen hajtógázt bocsát ki, amit fel lehetne használni, gyanúgy mint az LPG-t vagy CNG-t.
Mekkora lenne már...Vizem a zacsit a kis dögöknek reggel korán az autó tartájába (megetetem őket), megreggelizek és mehetek is a munkába...mintha lovam lenneKépeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
válasz #48613632 #233 üzenetére
Én azt értem, csak ezzel a videóval azt akartam kifejezni, hogy a hirdogén veszélyes lehet, ha hülyék kezében van (vajon egy üzem támadásakor mekkora katasztrófa keletkezhet?).
Lásd Cernobyl.
[ Szerkesztve ]
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
Talán CNG-vé (metán) alakítva egy picit biztonságosabb. Ez ugyan fosszilis, de a fajlagos CO2 emissziója lényegesen kisebb, mint pl a dízelnek. Viszont felmerül a kérdés, hogy köztes lépésként miért nem terjesztették el nagy mennyiségben a CNG-s autókat, lévén egyelőre van elég bányászható gáz?
A CNG mellett gondolkodhatnak egyéb energiadús, de a hidrogénnél legalább biztonságosabban tárolható anyagon is.
#235: hidrogénnél ugye rizikó a felrobbanás, olyan helyre kell telepíteni az üzemet, ahol x km sugarú körön belül nem lakik ember, illetve magát az üzemet maximálisan automatizálni kell. Az igazi bajok később, a szállításnál-otthoni tárolásnál kezdődnek.
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #236 üzenetére
Viszont felmerül a kérdés, hogy köztes lépésként miért nem terjesztették el nagy mennyiségben a CNG-s autókat, lévén egyelőre van elég bányászható gáz?
Képeim: https://www.flickr.com/photos/106029883@N02/ A természettől nem félni kell, hanem megismerni azt. A megismerés pedig nem csak arról szól, hogy ránézek valamire és hiszek valamit az által, hanem arról, hogy foglalkozom vele hagyom, hogy megmutassa önmagát.
-
-
Rive
veterán
válasz t72killer #236 üzenetére
Metánná alakítva tuti biztonságosabb, csahát pill. a nagyüzemi hidrogéngyártás az döntően nem elektrolízisen, hanem metán hidrogénné alakításán alapul (és közben a szenet azt CO2 formájában távolítják el).
[ Szerkesztve ]
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
-
szerintem ugyanúgy ahogy jelenleg van benzin és diesel, a jövőben is lesz aksis elektromos, hidrogénes hybrid és földgázos vegyesen
t72killer: nézd meg hol vannak a földgáz lelőhelyek és hol nincsenek[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
-
syberia
veterán
válasz t72killer #242 üzenetére
A jégtakarók olvadásának köszönhetően, egyre több lesz belőle.
(#232) Szevam: Nem gyerekjáték a durranógáz, a németek léghajója is megmutatta mire képes. De biztos vagyok benne, hogy a technológia fejlettségünkön üzembiztossá varázsolható, a felhasználási környezetek adottságait figyelembe véve.
Ausztráliában a lakossági gázvezeték hálózatot már tanulmányozzák, hogy alkalmassá tehető e hidrogén elosztásra a jövőben.[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
"Hat éven belül megszünteti a műanyag játékait a Burger King" [link] - mégis, mi tart ezen 6évig/egyáltalán miafrancot keres műanyag játék egy kajálda menüje mellett?? (járok néha gyerkőccel étterembe, sose kaptunk, sose vártuk el). Tipikusan olyan intézkedés, ami egyik napról a másikra zéró fájdalommal foganatosítható.
A cikk második felében található műhús-témára: ezt kellene kombinálni globális népességcsökkenéssel és sok probléma megoldódna 100éven belül.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #242 üzenetére
Szerintem az a baj, hogy orosz, ukrán.... Területeken vannak, amíg europában nincsenek
A hidrogén nagy nyomású tartályban van tárolva az autóban, ha felrobbann kb 2-3 lakótömböt vinne el[ Szerkesztve ]
Eladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
Rive
veterán
válasz t72killer #244 üzenetére
A műhús ígéretes, de a dolgok jelen állása szerint egyelőre nem vagyok meggyőződve arról, hogy a környezeti lábnyoma jelentősen kisebb lenne, mint az állati húsé.
Ez persze változhat: a dolog még nagyon gyerekcipőben jár.
Ui.: amúgy meg abba gondolj bele, hogy milyen a 'hagyományos' húshelyettesítők megítélése/fogadtatása ...
[ Szerkesztve ]
/// Nekünk nem Mohács, de Hofi kell! /// Szíriusziak menjetek haza!!!
-
Az északi és a norvég-tenger alatt tudtommal van gáz, Mo.-gon és Romániában is. Csak gondolom kevesebb, mint amennyi kell.
#246: Minden pontban 1etértek. A műhús kényszermegoldás 10milliárd ember etetésére, úgy, hogy a brazilok-bolíviaiak stb sivatagot csináltak a maradék esőerdőből. De sajnos a jelenlegi józan ész deficittel az utóbbi be fog következni, így a burgerfogyasztónak nem marad más. Az ökolábnyomáról nekem sincs dunsztom, bár a km2-t letaroló, a CO2-nél kb 50x erősebb üvegházhatású metánt böfögő tehenet nem olyan nehéz legyőzni.
[ Szerkesztve ]
Mindig meglep milyen sokan hiszik el, hogy van ingyen ebéd.
-
válasz t72killer #247 üzenetére
Meg az is benne van szerintem, hogy a földgáz is véges, ha mindent átállítanak arra, akkor meg hamar elfogy
Legnagyobb gázlelőhelyekEladó: Xiaomi Redmi Note 10S 6/128Gb, független, DualSim, NFC, 33W töltő 39900Ft
-
-
syberia
veterán
Storing energy in compressed air could finally become cheap enough for the big time
Érdekes energiatárolási elképzelés, miszerint a megújulókkal megtermelt elektromos áramot, sűrített levegős föld alatti tárolóba helyeznek, ami az időjárástól függetlenül bármikor visszanyernek turbinákkal. Nekem sokkal jobban tetszik ez az elképzelés, mint a gravitációs elven működő megoldások.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
Új hozzászólás Aktív témák
- OTP Bank topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Dell notebook topic
- Autós topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Apple notebookok
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- További aktív témák...
- Hp elitebbok 755 G5 Áfás Számlával
- Mini PC Lenovo M710q i5-6500T/8Gb - 16Gb DDR4/ 256Gb SSD M2 + 250Gb HDD/USB 3.0/DP Port/ 1Év Gari
- Mini PC HP 400 G3 DM i5-7500T/8 Gb DDR4/ 256 Gb SSD/USB 3.0/ DP Port/ VGA Win 11 Pro 1Év gari
- Olcsó számítógép játékra! I5 6500 / GTX 1060 6GB / 16GB DDR4 / 500Gb SSD
- XFX AMD Radeon RX 7900 GRE Reference GARANCIA 2027.02.08-ig