Új hozzászólás Aktív témák

  • WATERDACA

    senior tag

    Megjelenés: 2021. augusztus 24.

    A 2008-as King's Bounty körökre osztott/RPG sikerjáték folytatása hamarosan megérkezik PC-re, PS4-re és Xbox One-ra. Később jön majd az új generációs konzolokra is.

    Gondoltam csinálok egy fórumot, hogy kibeszéljük a játékot megjelenés előtt és utána is majd. Remélem nem vagyok egyedül, aki már nagyon várja a folytatást.

    Néhány screenshot:

    Story trailer:

    [link]

    Ti mit vártok a játéktól?

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    Szerintem kevesen vagyunk akik az előd szériákkal toltuk ma meg már inkább minden Cod, pubg fele halad sajnos.
    Szóval kis tábor lesz itt de azért vagyunk akik szeretik.
    Nekem kevés az infó eddig.
    Úgy néz ki mintha csak Human vs Undead sablonos történet lenne és nem igen van utalás se eddig a többi fajra pedig a Kb széria egyik erőssége volt a változatosság.
    Már a legendben is egy csomó faj lakhelyét be járhattad és toborozhattál...
    A kiegekről meg ne is beszéljünk a warriors of the north hatalmas volt.
    Nekem a sokak által lenézett dark side pl egyik kedvencem volt nagyon sok ötletes kiparodizált elem volt benne végre nem egy mentsd meg a világot a nagy gonosztól...
    Miközben mégis az volt a vége XD
    Remélem itt is lesznek ilyenek.
    A morális rendszernek örülök mert újra játszhatóságot ad neki nem kis mértékben.
    Ha jól rémlik 5 féle út lesz és kihatással lesz a toborzásra is.
    Remélem az új rpgs elemek párbeszédek döntés hozatalok kimenetelei beválnak és nem csak marketing lesz mint a cp2077-nél.
    Ott ugyanis az első 20 perc meg pár szöveg választáson kívül nem sokat adott mivel kezdtél...

    Kicsit off de ajánlom még aki erre jár a Disciples: Liberation-t is:
    Hasonló game lesz is idén jön ki valamikor ősszel.
    Lesz itt is választási rendszer szabad választás döntés melyik 4 faj felé mész el ígéretes lesz.
    Ha úgy veszük a Kb széria a Homm mellett a Disciples széria is régen jól csenget.
    [link]

    [ Szerkesztve ]

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #2 üzenetére

    Elvileg lesznek még törpök, elfek, sárkányok, trollok, elementálok. Eddig ez fix.
    Az valóban meglepő, hogy eddig ezekből gyakorlatilag semmit nem mutattak, pedig a KB és HOMM szerves részei voltak ezek a kasztok.

    Mindazonáltal nekem a játék sokkal jobban tetszik mint a bejelentésekor 2 éve, szerintem jó irányba fejlődött a grafika, bár megmondom őszintén engem a képregényes grafika kicsit hiányzik, de majd megszokjuk ezt is. Az UE4 nem a kedvenc motorom, főleg ami az optimalizáltságot illeti, de reméljük a legjobbakat. A poénok, jól megírt dialógusok fontosak lesznek. Mert ebben a Legend és kiegészítői jól vizsgáztak.

    Én nagyon bízok abban hogy szándékosan nem spoilereztek eddig a többi kasztról, legyen pozitív meglepetés, ne lőjenek el minden puskaport, mint pl. az általad említett CP2077-nél.

    Bár ígérték fb-on a fejlesztők, hogy hamarosan a kasztokról többet is megtudhatunk majd. Várjuk.

    u wanted, i got it \o/

  • Sonja

    veterán

    Hirtelen azt hittem az eredeti, 1990-es King's Bounty folytatása jön. :( :B

    Szerk.: Látom, hogy a 2008-as ennek ilyen felújított változata lenne?! :F Nem hallottam/olvastam még róla, ezért a kérdésem.

    [ Szerkesztve ]

    Ha csalódni akarsz, bízz az emberekben!

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Sonja #4 üzenetére

    Igazából az 1990-es, a 2008-as, és a mostani 2021-es mind-mind más KB játék, nyilván a modern videojátékok divatját követve. A körökre osztott taktikai csaták kötik össze a játékokat, anno már a 2008-asnál is voltak már fanyalgók, de összességében a recept jól működött és a kiegek is hozták a színvonalat.

    A mostani is nagyban el fog térni a 2008-astól, a felfedezőtérkép TPS nézetű lesz, az egységek száma limitált lesz, több RPG elem lesz stb.

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    válasz WATERDACA #3 üzenetére

    Csak ezek a törpe, sárkány, elementál, troll esetleg ork ilyen fantasy game defaultok.
    Én remélem lehet majd "rossz" oldalról is sereget szerezni mert az első részben is azokkal lehetett nagyon darálni.
    Mage klassz kimaxolva körönként 2 varázslat, rögtön beidézni 2 adag vadat(farkas vagy medve ugye ez random volt.) az ellenség íjászaihoz az leköti őket.
    Hátulról a Démonológusal meg necromantákkal szórni őket plusz velük is idézgetve kis sereggel is a 10x akkorát veszteség nélkül le lehetett hozni.
    Meg amúgyis nekem már herótom van a klisés save the world meg te vagy a az utolsó remény a sötétséggel szemben féle gamektől.
    Szerencsére a KB2 és az általam már említett disciples liberation esetében is eljutottak oda ahova pl. egy bioware már 10 éve hogy oké save the world game de legyenek döntéseid nem valami birka kötött játék legyen.
    Remélem nem csak díszlet lesz hanem tényleg változtat a gameplayen esetleg a végén több befejezést is add mert akkor ugye egy 80 órás game mindjárt pár száz óra lehet.

    A grafikától én meg ezt vártam. Alap hogy az alpha, beta stageben egy game retek kinézetű a fejlesztés vége felé szokták ez lecsiszolni. Ott a Last Epoch végig kísértem az alpha és beta állapotokat hát ott ennél drasztikusabb volt az ugrás.
    Az optimalizáltságtól én nem tartok szerencsére van hozzá vasam.

    Várjuk az infókat a Duke kiadást már a steamemben remélem meg is érte. :))

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #6 üzenetére

    Volt egy fejlesztői napló amiben mondtak egy konkrét példát, hogy pl. ha a játék egy pontjánál segítesz egy tolvajbandának, akkor a játék végéig barátkozni lehet velük, de ha nem, akkor mindig a sarkadban lesznek és ki akarnak csinálni. De ez igaz a morálrendszerre is, sok döntés kihatással van a csapataidra, nem elég csak nyerni és nyerni a csatákat. Ezeknek a morális döntéseknek a következménye érdekesnek tűnik, várom hogy fog kinézni a gyakorlatban. Az is egyelőre kérdés, hogy a rage funkció és társak (valkűrök/feleség/gyermekeid) benne lesznek-e valahogyan a játékban.
    Nekem a játék kicsit Fable/Dragon Age hibridnek is tűnik, ami egyáltalán nem baj, sőt. Most én újrakezdtem a Warriors of the Northot (talán a kedvencem volt a szériából), és most eljátszottam azzal a gondolattal, hogy ez TPS-ben hogy nézne majd ki. Úgy gondolom hogy jobb lesz, mert egyébként a felső nézettel tényleg rengeteg részlet elveszhet, állandóan forgatnod kell a kamerát, ami egy idő után nagyon fárasztó tud lenni, főleg ha nem körökre osztott a térkép, mint HOMM-ben. Ez eddig nekem fel sem tűnt, de most hogy az új játék TPS lesz, megértem a fejlesztők döntését, hogy miért váltották át a felfedezéstérképet TPS nézetre.
    Ha a dark side nem lesz menedzselhető, az nagy "tökönszúrás" lenne a rajongóknak, szerintem nem lépik meg. Jobb esetben majd egy kieggel jönnek, de nem hiszem hogy elvennék ezt az örömöt a játékosoktól azonnal.

    Az UE4-nél voltak rossz tapasztalatok, függetlenül attól, milyen vas van alattad. Az UE4 motort az én gépem is vígan elhajtja, de hajlamos sok helyen a microlaggra, ami r*hadtul tud idegesíteni és rontja a játékélményt. A mai napig nem patchelték pl. a Jedi Fallen Ordert, Outer Worldsot.

    Nekem egyelőre Lord Editionom van meg a Steamen, volt egy kis huzavona a kiadóval, és végül az lett a vége, hogy ingyen kaptam tőlük egy kulcsot. A részletekbe most nem szeretnék belemenni, a megjelenéskor már előrendeltem a játékot, és a visszatérítés a Steam miatti verzióra erősen átverősdi volt. Összefogtunk páran rajongók, és nyomást gyakoroltunk a kiadóra....mi nyertünk. Ez mindenesetre már pozitív volt a részünkről, mert végig kooperatívak voltak velünk.

    Ez egy kevésbé ismert videó, a mostani E3-on készítették a fejlesztőkkel az interjúkat:

    [link]

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    Most azért elkezdtem félni az unreal engine 4-től nem kicsit hogy játszhatatlan lesz.
    A barnfinders nevű játék ami szintén ezt használja és idáig ment rendesen most nem rég kapott dlct mondom vissza teszem kipróbálom hát az eddigi 140-120 fpes helyet egy idő után már csak 20 fps szakad akad...
    Feltettem az agony unratedet ami szintén ue4 régen simán ment most itt is kb. 10 perc és 20fps...
    Mindegy le veszem a grafikát mit állítok semmi nem segít csak egy restart.
    Egy 3080rtx alatt ez siralom, mivel régen jól mentek ezek a gamek itt valami drivel gond lesz tartok tőle hogy nvidia téren.

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #8 üzenetére

    Hamarosan kiderül, jogos e a félelem, nekem is vannak fenntartásaim. Egyébként inkább a microlag jellemző a motorra, nem pedig az alacsony fps, úgyhogy szerintem ott nálad más lehet most a helyzet.
    Az unreal 4 bitang jól néz ki szerintem, de anno az UE3 megbízhatóbb volt az biztos. Az UE5-től már előre félek.

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    Szerintem megtaláltam a megoldást.
    Nem szabad teljes képernyős módban futtatni a gameket ue4 alatt.
    Rengetek fórumon olvastam ezt és be is jött...
    Az outer worlds esetében ezért nem voltak gondjaim mert ott ultra wide monitorra felbontás csak borderless windowed modeban van így úgy futtattam.
    Kíváncsiságból átraktam az agonyt és a barn finderst is rögtön se lag se fps drop.

    Végig néztem a faces képeiket hátha sikerül valamit észre venni ami extra.
    Igazából a harc részénél a rage skill mintha hiányozna van az alap attack defend parancs meg a spellbook.
    Félek egy szeretett funkciót kivettek mint a Sárkány, Valkűrök, Blacki voltak.
    Itt harci képeken hasonló sincs.

  • Throst

    kezdő

    Pár továbbiinfó a gameről: [link]
    Biztosan lesznek dlck kisebbek nagyobbak is van ami fizetős van ami nem.

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #11 üzenetére

    Örvendetes, hogy 2021-ben egy ilyen játék meg fog jelenni, és hosszútávon támogatni szeretnék. Nem lesz nagy rajongótábora, a videojátékok mai szégyene hogy erre nincs megfelelő igény. A pénzt nem ez hozza.
    Starcrafton, Warcrafton, HOMM-on, AOE-n nőttünk fel nagyrészt... :U

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    válasz WATERDACA #12 üzenetére

    Akkora nem mint a mai vérpistike battle royaloknak.
    De azért sok ilyen game azért a kiadók elvárásaihoz mérten szépen termelt.
    Pl. a Spellforce 3 azzal sincs teli a sajtó mégis 2 nagy kieget megélt most is hegesztik hogy a kiegekel összeolvasztva egy nagy game legyen plusz free modeot raknak bele és nem kérnek érte patchenként casht...
    Szóval azért nem hülyék ezek a kiadók megéri nekik is.
    Az hogy már a dlck is haladnak azt mutatja hisznek a projktben és azért egy cp2077 2.0 bakit szerintem nem csinálnak mert kevesebb mint 2 hónap a kiadás a promóban látottak hozhatók.
    Én amúgy red alerten meg úgy általánosan c&c-n nőtem fel de az általad említetek se kerültek el főleg a Homm.

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #13 üzenetére

    Hát nem tudom, ahogy elnéztem a fejlesztői videókat, nem egy kis cégről van szó, ráadásul olvastam hogy a fejlesztésbe annyi pénzt beletoltak hogy simán tripla A-s játékról van itt szó.

    Reméljük a legjobbakat. :R

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    senior tag

    Ha már körökre osztott stratégia, egy kis nosztalgia zenei aláfestőkkel. Kedvenceim:

    HOMM:
    Heroes of Might and Magic 3 - main menu theme - YouTube
    Heroes Of Might And Magic III Soundtrack-Stronghold Town - YouTube

    King's Bounty:
    Lind Erebros - Dreamland - King´s Bounty Armored Princess - YouTube
    King's Bounty The Legend - Gnome Mines - YouTube
    Under the Shadow of the Oak - YouTube
    Barbarian Fortress - YouTube

    Mind közül talán a HOMM3 Stronghold Town a kedvencem és a KB-ből a Barbarian Fortress. :R Ahogy a Barbarian Fortress zenével indult a felfedezés a WotN-ben, kilóra megvett és több száz órára elrabolt.

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    senior tag

    Gameplay videó

    Közben az IGN Hungarynek is vegyes érzései vannak a játékkal kapcsolatosan: előzetes

    Amit kipróbálhattak az újságírók, az már sajnos nem alpha vagy beta verzió, nagyon úgy tűnik, hogy a játék TPS nézete valóban a játék Achilles sarka lesz. Az animációk valóban bugyuták, hosszú évekkel le van maradva, az arcmimika, de még a szinkron is nagyon olcsónak tűnik. :F
    A körökre osztott csaták viszont jól néznek ki, azt dicsérik is.

    Eleinte voltak is kétségeim a TPS nézettel kapcsolatosan, most már nagyon úgy néz ki, nem volt alaptalan. Simán meghagyhatták volna a felülnézetet, de még a szinkron elhagyásáért se nyavalyogtam volna.

    Meglátjuk majd augusztus 24-én a végeredményt. Inkább most már rosszabbat várok. Hátha meglepődök.

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    Erre mondták azt a fejlesztők hogy senki ne várjon witchert vagy dragon aget.
    De ahogy nézzem a loot rendszer is inkább vicc és a companion rendszert is dobták ezek szerint mert meg se említi egy teszter se.
    Az is kiderült a rage system is kuka már csak varázsolni lehet de mivel a manát össze kell szedni nem tudom hogy lesz e értelme a boszorkánnyal kezdeni.
    Ott ha kifogysz a manából annyi a harcos klassz legalább stabilan add passzívokat.
    Első ránézésre egy ki herélt kings bounty lesz...ezek után túl sok fajra se számítok majd esetleg dlc...

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #18 üzenetére

    Kicsit furcsállom, hogy ezeket a hiányosságokat sok külföldi újságíró nem hozta fel. Nem hiszem hogy az 1C lefizette volna őket, csak kicsit rugalmasabban állnak hozzá nyugaton. Sajnos már többször feltűnt, hogy a hazai játékújságírás a béka s*gge alatt van. Pl. azzal egyetértek hogy az animációk és a szinkron nem modern mai szemmel, de pl. az open world hiánya ennél a játéknál felveti bennem a kérdést, hogy ezek az emberek egyáltalán játszottak-e a korábbi részekkel? Mert ennél a játéknál nem az open world érzés volt soha sem a mérvadó, még azt is meg kellett nézni mindig, hova lépsz éppen, mert bármikor legyőzhetetlen csapatba ütközhettél.

    A rage system kukázása egyelőre nálam is nagy hiányosság és változatosabbá tette a csatákat. Bár abban mindenki egyetértett, hogy a hex alapú csaták nagyon jól meg vannak tervezve, rage ide, rage oda. A mana rendszer nekem tetszik. Én speciel utáltam a korábbi részekben, hogy a felfedezőtérképen malmoznom kellett, hogy feltöltsön a muníció. Ha meg vettél mana potionokat, és így is tele voltál lóvéval (még impossiblen is), onnantól vicc kategória volt a mage :) Nem hiába a legkönnyebb kaszt volt végig az előző KB-kban.

    Elvileg augusztus 7-8-án kipróbálható lesz egy Game Festen, lesznek új videók, élő stream stb....ott még lehetnek érdekességek.
    Az is gyanús volt, hogy a béta verziót törölték...pedig eredetileg lett volna az előrendelőknek.

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    senior tag

    Hivatalos gameplay videó új részletekkel:

    Videó

    Pár észrevétel, ami vagy bejön, vagy nem:

    - A történetmesélés sokkal mélyebb lesz mint az előző részekben, szerintem nem egy szimpla "mentsük meg a világot" sztori lesz.

    - A pályadizájn nagyon jól néz ki, részletes, változatos. A karakteranimációk nem a legjobbak, és ez a szinkronra is igaz sajnos.

    - A körökre osztott rész nagyon jól néz ki. Valahogy így kell kinézni 2021-ben egy ilyen játéknak. Látszik hogy sok energiát belefektettek. Az új manarendszer személy szerint tetszik, pár hiányosság mellett még nem hunytam szemet, legyen az pl. a rage funkció.

    - Az RPG elemek is mélyebbek lesznek az előző részeknél, lesznek döntési lehetőségeink, amik kihatnak a világra. Ez érdekesen hangzik, majd gyakorlatban néz ki, mennyire működik.

    - Griffek <3 Amikor kaptak egy találatot a videóban és meghátráltak a támadástól, majdnem elmorzsoltam egy könnycseppet. Kedvenc fajom talán az egész HOMM és KB sorozatban :D

    Várós!

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    válasz WATERDACA #26 üzenetére

    Hát nem az sajnos...
    Ez nem kings bounty game, 2005ös grafika, a harc rendszer vicc már az első térképen deadly enemyk úgy hogy fullos a seregem és mindíg vesztek min 1-2 egységet.
    Szóval nehézség állitás nélküli game amiben harconként mehetsz sereget venni. Plusz a varázslatok viccesek mage-el a damegem semmi kb spellekel pedig már felszereléseket is arra gyurtam.
    A camera katasztrofális a harc alatt.
    Egy simma xbox 360 konzol port érzése van az egésznek valamikor régről.
    Nem tudom mit fejlesztettek ennyit rajta mert elég amatőr munka max 20 eurót ha ér inkább indie szinvonal abból se a jobb.

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #27 üzenetére

    Nekem elsőként a farkasok jöttek a kihalt falunál, lehet hogy azért mert Paladin vagyok és más a kezdő út.
    Nekem eddig semmi veszteség, pedig strong enemy volt az egyikük.

    Vegyes érzéseim vannak, egyrészt a grafika tényleg gány, szerintem Witcher 3 után aki ezt kipróbálná hányingert fog kapni. Tehát nem értem, új játékosokat hogy akartak bevonni.
    Ez mondjuk a legkisebb baj nekem, mert pl. felülnézetben jól néz ki a játék, csak dialógusnál nagyon kijönnek a hiányosságok stb.
    A zenék jók lettek, a szinkron nagyon változó.

    Nem PC baráti a játék, ez megmutatkozik a Denuvoban + az irányításban is. A kamera nem olyan rossz a csatáknál, szokni kell. Én mindig csata előtt beállítom a kamerát, és úgy nem zavar közben.

    A legnagyobb gond a játékkal az hogy szerintem új játékosokat nem fognak bevonzani ilyen minőség mellett, de a veterán KB játékosoknak se feleltek meg, mivel rengeteg mindent kihagytak, átgyúrtak, felületesen oldották meg stb.

    Egynek jó, de a 2008-as széria fényévekkel jobb volt.

    Sajnos voltak előjelei, hogy nem lesz sikertörténet a játék. Bétát kihagyták, ami eredetileg lett volna, kiadó váltás is történt valami, ha jól emlékszem.

    A csaták jól sikerültek, van bennük gondolkodás és logika, ez tart a játékban. Bár most sok időm nem lesz játszani (magánéleti dolgok stb.), remélem a PC-s problémákat megoldják és patchelik addig. 20 eurónál tényleg többet nem ér a gamma, ez a szomorú.

    Egyre távolabb került megint az az érzés, hogy egyszer újra Homm és KB méltó játékot kapjunk újra. És ez a legrosszabb egészben... :W

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    Sajnos nincs kezdő út!
    A szövegek meg minden full ugyan az bármit választasz...
    A farkasoknál még nekem se de ott volt a witch meg a élőholt falu az elején ott már vicces volt.
    Főleg a witch tonna ellementalal szerelkezve nekem volt kutyán, lándzsásom, gyógyítón, íjászom maradt egy nyilasom...
    Igen amúgy Palával jobb kezdeni azért csak Strongot kaptál neki a legjobb a leaderje több unitod lehet. Magel botrány gáz...kevés unit semmit nem sebző varázslatok...
    Az első térképen a várba verekedős csata elsőre bukta lett mert az élőholtjaimal próbáltam utána vissza bevásárol order unitokra mert ugye a morál miatt hiába verhetsz undeadet abból csak 2 fajta van raktáron azt meg nem keverheted morál miatt..
    Másodjára megnyertem maradtak a healerjeim a többinek annyi.

  • WATERDACA

    senior tag

    Minél többet játszok vele, annál jobban tetszik... :U
    Azért csak hiánypótló.

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    senior tag

    Többet kell gondolkodni mint az előző összecsapásokban, ez pozitív. 1-1 rossz lépésnek itt végső kimenetele is lehet. Az előző játékokban a rossz lépéseidet simán ellensúlyozhattad rage-el vagy op varázslatokkal. Itt egyelőre sokkal jobb a balance, még úgy is, hogy nincs difficulty change (későbbi patchekben hozzák).

    Bár a grafika gyér, de a világ felépítése szerintem csillagos ötös.

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Throst #29 üzenetére

    "Igen amúgy Palával jobb kezdeni azért csak Strongot kaptál neki a legjobb a leaderje több unitod lehet. "

    Itt se sokkal könnyebb, ennél a játéknál meg kell szokni hogy veszíted az unitokat. Ez már nem a 2008-as KB. :D
    Néha a magaslatokat nem teljesen látom, emiatt már volt reload, mert nem egyértelmű néha 1-1 domborulat. A gép nem jelzi megfelelően.

    u wanted, i got it \o/

  • Reinhardt

    őstag

    Elso vegigjatszas alatt 1x fagyott ki, 1x pedig beleakartam egy npc-be es nem tudtam elmozdulni.
    Masodik vegigjatszasra egyre tobb a hiba. ~10 koruli kifagyas. 3-4 megakadas tereptergyban. Alt-Tab desktopra es vissza utan jatszhatatlanul akad (5900X, 64GB, 3080).
    Egyebkent bejon.

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Reinhardt #33 üzenetére

    Ez érdekes jelenség. Érdemes lenne fórumon jelenteni a fejlesztőknek (Steam fórum pl.)
    Olvassák és csinálják már a patcheket ezerrel. Jó lesz ez még. :R

    u wanted, i got it \o/

  • Crus

    őstag

    Mint a King's Bounty és a HoMM sorozat nagy kedvelője (30 éve játszom én ezekkel), azt kell mondanom, hogy ezt a játékot soha nem kellett volna King's Bounty-nak hívni. Mi volt a fejlesztők célja? Elzavarni az előző részek rajongóit? Ez elég jól sikerült.

    Új játékosokat vonzani? Aligha. Gyanítom, hogy több panaszkodót gyűjtöttek össze ezzel a játékkal, mint rajongót. Nem is csoda.

    - A karakter mozgása irgalmatlanul lassú.
    - A lovat, az engine gyakran teleportálja bele 1-1 akadályba ha hívod.
    - A városban lóval mozogni pontosan olyan lassú, mint gyalogolni.
    - Külön gomb van a lassú gyaloglásra, a futásra SEMMI!
    - Borzasztóan optimalizálatlan. 4k felbontásban Ci7 10700, 32 GB 3200 MHz, SSD, 3070 TI OC, és a játék embertelenül tud néha beszaggatni, miközben drasztikusan szebb és modernebb játékok gyönyörűen futnak ezen a PC-n.
    - Amit a harcokkal műveltek, az vérlázító. Például egy TBS játékban nem lehet más irányból támadni, mint amilyen irányból az ellenféllel szemben állsz? Mi bajuk van ezeknek???
    - Kivettek egy csomó dolgot az előző részekből, ami korábban jól működött, pl. düh, diplomácia, rakás különféle egység, gyorsabb és átláthatóbb mozgás a térképen, jobb és gyorsabb átláthatóság harc közben, stb.
    - Van 2 térkép, amiből az első a tutorial, aztán jön a főtérkép és ennyi! Az egész játék 30 óra alatt végigverhető, ami az előző részek játékidejének a fele, miközben az AAA játékok árában nyitott.
    - Menthetetlenül bosszantó, hogy a térképre csak egy jelölőt lehet tenni, és arra nem lehet semmit írni!
    - Halvány fogalmam sincs, hogy melyik árusnál mi van, holott már jártam arra! Ha a térképen ráviszed a kurzort a nevét kiírja, de, hogy milyen típusú egységeket árul? Írd fel papírra! Vicc!
    - Ostobaság, hogy nincs fog of war a térképen, így fogalmad sincs, hogy hol jártál és hol nem.
    - Egy idő után - még ha nagyon magas vezetői képességed van is -, még a legalacsonyabb rangú baráti egységekből sem lehet 10-nél több! (Fenntartom a jogot, hogy ezt esetleg benéztem, de nem hiszem!) Most képzelj el egy nagy sereget 10 íjásszal. Nevetséges.
    - Nekem a morál skill nem működik jól. Mondjuk finesse mellé beteszek egy order egységet, feltolom maxra a finesse meg az order morál skilljeit is, és a morál továbbra is szürke, véletlenül sincs mosolygós jelem, vagyis nincs jó morálom!
    - RPG akar lenni, de nem áll jól neki, mert az egész világ zavaróan statikus. Sokszor látod az NPC karaktereket mozdulatlanul állni és a falat nézni. Vagy olyan árusokat, akikhez soha, de soha nem tudsz egy sort sem szólni, azonnal bejön az inventory-ja.
    - Minden nyomorult bokor alá a játék rákényszerít, hogy benézz, mert ott hordók, ládák, ágytálak, köpőcsészék, szemetesek vannak elrejtve, amelyekben arany és ékszerek, sőt néha még felszerelés is van. Egyszerűen nevetséges, hogy a világ megmentője nem az úton van és teszi a dolgát, hanem az út szélén, a csalánosban veret.
    - Rengeteg olyan faj és egység hiányzik, ami az előző részekben ott volt, így garantálva a kellő változatosságot.
    - 1-2 képességet nem gondoltak át a fejlesztők. Pl. van egy egységed tauntolva, de körül van véve terep és ellenség, ergo nem tud a tauntot kiadó egység felé mozogni, ergo az útjában lévő egységet kellene megtámadnia. Nos, nem így van! Nem tudsz vele mit kezdeni, én erre anti-taunt debuffot se láttam, de biztos én vagyok a vak, tessék cáfolni.
    - A térképen az áll, hogy "csata". Ráteszed az egeret/nyilat, és? És? Semmi. Nem látod az ellenfél egységét, nem tudod, hogy milyen erősek, nincs képesség, nincs tárgy, nincs semmi, ami ezt felfedné, ahogy egy normális korábbi KB és HoMM részben ez alapvető volt! Az egyetlen módja, hogy kiderítsd, ha nekirontasz, majd visszautasítod a csatát, és hátrálsz a csatából. Miért nem volt jó a régi, tökéletesen működő megoldás?
    - A balanszon bőven lenne, mit még finomítani.
    - Óvoda szintű fejtörők.
    - Megőrjít, hogy sok mindenben elakadok! Azt sem értem, hogy mi a fenéért nem tud a karakterem átugrani egy apró ágat?
    - A színes-szagos, high-fantasy külső ellenére a játék összhatása kissé a 2010-es éveket idézi, és ezt a legkomolyabban mondom!
    - A textúrák sok helyen hihetetlenül alacsony minőségűek.
    - Ritkán felcsendülő zene.
    - Rengeteg azonos karaktermodell. A női karaktereknél a legszembetűnőbb, mintha folyamatosan u.a. beszélnék, csak más ruhában van, meg a haja kicsit más.
    - Érdekes a beállítottság kérdése, ugyanis hamar kerülünk olyan helyzetbe, hogy a karakterünk nem hajlandó egy bizonyos utat választani, mondván, hogy az távol áll a karakterétől. Oké, de ez elvileg egyfajta TBS - ROLE PLAYING GAME, hadd döntsem el én, hogy mit akarok!

    Ez nem egy King's Bounty játék! Ez egy középszerű TBS-RPG játék, amire ha nem ragasztották volna rá a King's Bounty nevet, akkor egy szűk csoporton kívül a kutya nem foglalkozna vele.

    Ez az irány, ebben a formában súlyos tévedés! Erősen el kellene zavarni ezt a cégtől, aki ezt az ötletet átverte a teamen és ez lett a legendás KB 2. része.

    Ja és izé... orderrel nyomom. Néha egyszerűen nem gyógyítja fel az egységeimet mind, holott a 3 lovasból veszítek 1 db.-ot és mégsem, pedig goldom van bőven! Ráadásul pont ezeket az order féle lovasokat NEM LEHET pótolni! A boszi körül járok és átnéztem az összes árust, de NINCS order-féle lovas egyetlen egy darab sem! Holott az egész eddig játékban elveszítettem a csatákban összesen kb. 3-at és akkor sokat mondok! Mi ez a baromság???

    Nagyon erős jóindulattal lehet erre egy 6/10-et adni. Jelenlegi formájában és áron ez egy SÉRTÉS! (Vagy sertés.)

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Crus #35 üzenetére

    Az általad felvázolt problémák egy részét a pénteki hotfixben már javították, érdemes csekkolni.
    Sajnos több sebből vérzik a játék, de ha kikalapálják, még jó is lehet.

    u wanted, i got it \o/

  • Crus

    őstag

    válasz WATERDACA #36 üzenetére

    Egy nagyon nagyon kis részét...

    Továbbra is hiába teszek be az egységeim mellé, más beállítottságút és tolom fel maxra a morál büntetést ellensúlyozó skilleket, annak SEMMI hatása nincs. Ez annyira alap lenne egy ilyen játékban, hogy fel nem tudom fogni, hogy miért nem működik még mindig rendesen. Meg az, hogy meghalt cirka 3 db. order-féle lovasom és képtelen vagyok pótolni? De bár csak ezek lennének vele a legnagyobb gondok, mert ez javítható lenne.

    De ezt nem lehet kikalapálni, mert a legnagyobb gond vele az, hogy ez már nem egy izometrikus/felülnézetes fantasy-TBS, hanem egy középszar RPG 3D köntösben, ahol a core gameplay csak nyomokban idézi fel a nagy klasszikusokat. Metán 5.2/10-en áll a felhasználói pontszám. Lehet azt mondani, hogy buta trollok húzták le valamiért, csak nem érdemes, mert nincs miért trollkodni a játékot, egyszerűen egy oltári nagy csalódás, ami simán 10 évet késett!

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Crus #37 üzenetére

    A morálrendszer nem bugos, már az előző játékban is így működött. A morál skill csak a morál büntetésen segít, nem javítja általánosságban a morált. Vannak ideológiák amik nem bírják egymást. Ordernél pl. Anarchy felejtős. A morált érdemes inventoryval fejleszteni. Én a játék felétől Order + Finassy kombóval megyek és semmi veszteségem nincs. A Resurrecting Order skillfánál nagyon op. Lovasaim hadban állnak folyamatosan. Azt hiszem két helyen is tudod őket pótolni, de oda kell figyelni rájuk, ez sajnos már nem a 2008-as, ahol ész nélkül pótolni tudtál mindent. Ezt a részét én jobban szeretem pl., mert nagyobb odafigyelést igényel.

    Az írásod második része jogos. :F

    [ Szerkesztve ]

    u wanted, i got it \o/

  • WATERDACA

    senior tag

    Ma kimaxoltam a játékot, élveztem majdnem minden percét, főleg a hotfix után, amikor felgyorsult hősünk.

    Második végigjátszással várok, jöjjenek még hotfixek, patchek, van még mit javítani azért. :R

    u wanted, i got it \o/

  • Throst

    kezdő

    Felénél kicsit tovább bírtam a gamet de törlés lett a vége.
    A kamera botrány, a grafika botrány, olyan az egész mint valami 2005-ös összecsapot game érzésre.
    Nincs skill tree csak egy vicc ami van helyette és a az egység választék is vicc, spellbook minek?.
    Komolyan semmi dönténs nincs benne pedig hú ha anarchiát vagy rendet választod de más lesz a game...ööö ja semmi különbség.
    Indie fejlesztők jobb sztorit és gameplayt raknak össze ez full ötlettelen.
    Próbáltan nehéz játéként élvezni nem fogott meg, trainerrel feltoltam a mozgás speedet nem lett élvezetesebb, aztán aranyat is meg manát is trainereztem de ettől se lett élvezetesebb csak kevésbé szenvedős a gyűjtögetés igaz érdemi tárgyat nem igazán tudtam venni mert 20-30 ezer aranyért kapsz 2 arcane vagy might skill pluszt...mana meg felesleges mert értelmes spell alig akad max amelyik minden egységednek add plusz fire dmg-et.
    Egyszóval unalmas, a videók a szinkron hangok a grafika lehangoló ekkora cashből 2021-ben.
    Amúgy azért nevezték csak Kb2-nek mert így sokak mint én is megvettük...de semmi köze hozzá semmiben.

    Sebaj okt végén jön a felmentés ettől a borzalomtól:
    https://youtu.be/Ue7krcI8CsI?t=266
    Igaz csak béta és a cutscenek és a hangok se teljesek de itt az első percről te döntesz milyen frakciót támogatsz és van befolyása a sztorira hogy cselekszel.
    Vagy 20 db csatlós akikkel külön lehet építeni a kapcsolatot vihetsz 2-őt magaddal a harcba.
    Rendes skill treek, rendes térkép és a game nem agyatlan lim lom gyűjtésről szól amit aztán el kell adni.
    Ja és vagy 4 térkép min frakciónként de ha jól láttam tán 5 vagy a 6 a vége.

  • Crus

    őstag

    válasz WATERDACA #38 üzenetére

    Pedig nem oké a morál rendszer. Az összes korábbi játékot toltam, meg a HoMM részeket és itt ez bugos, vagy csak nálam rossz én azt is aláírom.

    4 skill szól arról, hogy ne legyen moral penalty. Na most. Nekem van egy itemem ami +1-et ad az order morálhoz. Ha nincs semmilyen más egységem csak order a csapatban, akkor teli szájjal vigyorgó élénkzöld csapatom van.
    Mit teszek hát? Mind a 4 beállítottság skilljét feltolom maxra, a 3. szintre. Beteszek a csapatba az order mellé egyetlen egy finess-es beállítottságú gólemet és szevasz, már buktam 1-et lefelé a morából, már csak sima zöld mosoly van, a gólem meg nyilván fehér fejjel, csak normal morálon van. Ez így hülyeség. Az order egységeimnek maxos skillek esetén nem szabadna semmilyen morálbüntetést elszenvedniük.

    Azért érint ez engem mélyen, mert imádok orderrel menni minden ilyen játékban és most, hogy egy sárkány elleni csatában elvesztettem a 4-ből 1 lovasom azt sehol nem tudom pótolni! Eleve azt se értem, hogy a francba nem lehetett ezt az egy nyomorult lovast felgyógyítani? :W

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Crus

    őstag

    válasz Throst #40 üzenetére

    Egyetértek veled, de a Disciplesnek nevezett akármit engedjük el szerintem, mivel abból kivették az egységek fejlődését, ami onnantól nem nevezhető Disciples játéknak.

    A legrosszabb, hogy a fejlesztők közölték, hogy nem nagyon játszottak a korábbi játékokkal túlságosan sokat. Hát biztos jó Disciples játék lesz ez is, pont, mint a King's Bounty-nak hívott csalódáscunami...

    [ Szerkesztve ]

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • Throst

    kezdő

    válasz Crus #42 üzenetére

    Hát azért mert nincs egység változás szintezéskor azért már nem Disciples ez hülyeség.
    Amúgy azt mondták hogy ez nem Disciples 3 ez egy független game az előző szériáktól.
    Disciples attól a game hogy abban a világban játszódik azok a factionok vannak benne és egységek és a lore. Na ez a kb2 esetében teljesen nincs max a világ neve de minden mást kukáztak ez nem ugyan az.
    A videók alapján és akik teszteltik a bétát mind nagyon pozitívak vele és dicsérik.
    A harc rendszer se rossz ezzel a back line passive skillekel.

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Crus #41 üzenetére

    Nem bugos a morálrendszer. Ez a 2008-asban is így működött. Annak nincs értelme hogy feltápolod a skill pontokat és minden frakciót össze tudsz tákolni. Újrajátszhatóság nulla lenne így. Ráadásul a morale pontokat könnyű kioldani, első szintes a skillfán, a régebbi részekben később tudtad csak elkezdeni fejleszteni.

    Én pl azt is hiányolom hogy bizonyos egységek nincsenek hatással egymásra, csak az életutak. Pl az előzőekben a griffek és a sárkányok gyűlölték egymást, így pl együtt őket lehetetlen volt használni.

    Ha nincs teljes morál , de zöld, az is jó. Ha zavar, akkor gyúrj csak Orderre. Mint írtam, inventorykkal vagy passzív spellekkel lehet őket javítani.

    Ez így jó is. Van elég hiba így is a játékban, lesz még mit javítani.

    u wanted, i got it \o/

  • Crus

    őstag

    válasz WATERDACA #44 üzenetére

    Valójában minden frakciót össze tudsz rakni, hiszen vannak itemek, melyek adott frakció morálját boostolják, ráadásul még scroll is van rá, nem is kevés. Ingyen cirka 10 db. moral boost scroll található a játékban, a kereskedőknél min. ennyi.

    Nem hiszem egyébként, hogy egy order & finesse frakció olyan messze állna egymástól. És mégis, amikor egy power frakció tettem order mellé, az kapásból 1-el magasabb morállal kezdett. Lófax értelme van ennek, mert ha akarom simán megkerülöm, csak fárasztó időhúzás, mint ebben a játékban kb. MINDEN.

    Még annyit erről a bugról, hogy a fő képernyőn gyakran MÁS morált jelez, mint az erre szolgáló kari/unit menüben. Pathetic.

    Vicces, amikor felajánl ez a romhalmaz 2 lehetőséget, hogy pl. Power = erővel old meg a gondot, vagy Order = a törvények és a rend elvei szerint. Majd nézem a skill fám és kéne Power pont... rányomok, erre közli a kari, hogy bocs nem, ez az elveim ellen van! De azért sorba segít előholtakon, sőt ha akartam volna, az egész nyomorult játékot élőholtak seregeivel vihettem volna végig PALADINKÉNT! Fetrengek. :DDD

    Nálam is lepergett a végjáték, de csak fokozta a csalódottságot. Úgy értem oda, hogy már RÉG elértem a 30-as LVL cap-et, ergo jó pár csatának semmi értelme nem volt, mert se a karim, se az egységeim már nem tudtak hová fejlődni. Röhej.

    A legnagyobb mindfck azért akkor ért, amikor a játék a cirka pár mp-es endsequence végén közölte, hogy nincs itt vége, majd folytatódik a történet, addig csináljam a többi questet? Milyen többi questet? Minden ki van pucolva! :(((
    Magyarul eleve DLC-re gyúrtak, ezt közben olvastam is, hogy a játék fejlesztése közben már a DLC-n is dolgoztak. Értelmes mondhatom... nem fért bele a 60 eurómba a DLC? A teljes történet?

    Ja és mióta kijött a csUdálatos patch, azóta játékonként 1x összeomlik... a patch előtt soha nem csinálta. A legviccesebb, amikor a nyertes csata 3/4-nél crashelt tegnap.

    Ez a játék továbbra sem több egy durván megkésett, 2010-es színvonalú, rettenetesen optimalizálatlan és fárasztóan igénytelenül felépített középszar RPG-nél. Ilyen 5$-os bundle csomagok részeként fogja végezni nagyon hamar az is biztos, mert ezt megmenteni nem lehet, az alapjaiban el van cseszve.

    Hivatásos Goldstein ügynök - https://youtu.be/S_a7saHMtZc

  • WATERDACA

    senior tag

    válasz Crus #45 üzenetére

    Az a morál bug tényleg fennáll sajnos, fórumokon olvastam és nekem is feltűnt.

    Továbbra is fenntartom, hogy egynek jó volt a játék, az RPG része és sok más csak ígéret volt és mese habbal, de CP2077 után már semmin nem lepődök meg.
    A kifagyás hotfix óta nekem nincsen, de másnál is olvastam hogy problémák vannak.

    Bennem is sok hiányérzet van, de amit az Ubisoft a Heroessal csinált, az még ennél is siralmasabb.

    Sajnos nem mi öregszünk, hanem a színvonal romlik. :U

    u wanted, i got it \o/

Új hozzászólás Aktív témák